abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:38:52 #101
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61949166
Heb je nu alweer een nieuwe fiets gekocht..
pi_61950463
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 09:23 schreef FJD het volgende:
Brabanders Dat eeuwige ge-houdoe

Anyway, wel geslaagd in de fietswinkel van Prinsenbeek Nog even langs je oude huis gereden JP. Heel gek, deze mensen hadden niet zoveel interesse in een BoF! meeting om half 9 op zaterdag...dat was vroeger wel anders. Als je het mij vraagt gaat de gastvrijheid in Brabant met rasse schreden achteruit!

Nu schaatsen halen
Martientje Boere levert geloof ik 95% van alle fietsen in Prinsenbeek Heeft zelf ook gekoerst.

Ja die ouwe vrijgezel die nu dat huis woont is niet zo van de feestjes. De buren echter wel hoor!

Eej Houdoe hee!
pi_61950598
Tering.. in US worden creditcards van Amerikaanse banken niet overal meer geaccepteerd

[ Bericht 2% gewijzigd door jpjedi op 27-09-2008 14:09:05 ]
pi_61951334
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:19 schreef FJD het volgende:
Hellooooooo Claire

Heroes
Hij is weer meesterlijk!
pi_61951591
Gertjan Verbeek is van mening dat zijn vorige werkgever SC Heerenveen op veel aspecten een grotere club is dan zijn huidige werkgever Feyenoord. De coach uit Deventer is allerminst van mening dat hij in alle aspecten promotie heeft gemaakt. "Wat betreft supporters, stadion en historie is dit een grotere club, maar op veel andere onderdelen niet", aldus Verbeek in de zaterdageditie van De Telegraaf. "SC Heerenveen heeft meer businessunits, meer sponsors en meer geld", vertelt Verbeek. "SC Heerenveen heeft liggende gelden. Als ze twee spelers nodig hebben, kopen ze er twee bij. Bij Feyenoord waren en zijn financiële problemen. Het is leuk om als Feyenoord een mooi verleden te hebben, maar het is een feit dat de afgelopen vijf, zes jaar een aantal clubs hard dichterbij is gekomen."

Vooral de kosten kunnen voor een vertekend beeld zorgen van de begroting. "De hoogte van de begroting zegt me niets, want je moet ook kijken naar de lasten, zoals de kosten van een stadion en schulden. Het zou best eens kunnen zijn dat clubs als FC Twente en SC Heerenveen een grotere spelersbegroting hebben dan Feyenoord."

Mede daarom ziet Verbeek de Rotterdammers niet op korte termijn weer landskampioen worden. "Onder de huidige omstandigheden is dat niet reëel. Ik denk wel dat we op de goede weg zijn. Maar als het binnen drie, vier of vijf jaar zou lukken om weer kampioen te worden, zou dat heel mooi zijn. Waarmee ik niet uitsluit dat we toch dit seizoen om de titel gaan meespelen, want die kans is altijd aanwezig."

Realiteit of gewoon een domme uitspraak als coach zijnde van feyenoord ?
BF2: Diamond3d
pi_61952348
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:38 schreef ursel het volgende:
Heb je nu alweer een nieuwe fiets gekocht..
Met twee fietsen kanon dubbel zo snel toch? Kheb nu een handfiets, zo vaak stuur je ook weer niet dus dan kunnen ze mooi meehelpen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_61952370
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:22 schreef jpjedi het volgende:
Martientje Boere levert geloof ik 95% van alle fietsen in Prinsenbeek Heeft zelf ook gekoerst.

Ja die ouwe vrijgezel die nu dat huis woont is niet zo van de feestjes. De buren echter wel hoor!

Eej Houdoe hee!
Ik had een ontzettend ongeinteresseerd menneke wat me hielp. Beetje jammer, wel een goede bakker trouwens daaro!

Houdoe
pi_61952386
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:26 schreef RudyCarell het volgende:
Hij is weer meesterlijk!
Moet even wennen aan de nieuwe verhaallijn. In S1 draait een heel om het ontdekken van de krachten maar dat kan nu natuurlijk niet meer maar ik vind het wel weer erg gaaf ja
pi_61952455
@Diamond; fijn om te zien dat je cursus werkt, tegenwoordig durf je Feyenoord al zelfs voluit te spellen. Een bewonderingswaardige waar ik toch even stil bij wil staan. Het is tenslotte nogal een prestatie! Je bent op de goede weg en ik heb er alle vertrouwen in dat je de volgende stap, Feyenoord met een hoofdletter schrijven, ook snel onder de knie hebt.

Bravo!
pi_61952467
Vijf op een rij Allemaal geowned!
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:06:58 #111
63192 ursel
pi_61952566
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:51 schreef FJD het volgende:

[..]

Met twee fietsen kanon dubbel zo snel toch? Kheb nu een handfiets, zo vaak stuur je ook weer niet dus dan kunnen ze mooi meehelpen
Zoiets??

pi_61954516
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:00 schreef FJD het volgende:
@Diamond; fijn om te zien dat je cursus werkt, tegenwoordig durf je Feyenoord al zelfs voluit te spellen. Een bewonderingswaardige waar ik toch even stil bij wil staan. Het is tenslotte nogal een prestatie! Je bent op de goede weg en ik heb er alle vertrouwen in dat je de volgende stap, Feyenoord met een hoofdletter schrijven, ook snel onder de knie hebt.

Bravo!
Ferdi, wat fijn dat je weer wat te mopperen hebt, misschien moet ik dat ook eens gaan doen over jullie vele topiclange fietsverhalen.
pi_61956030
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ferdi, wat fijn dat je weer wat te mopperen hebt, misschien moet ik dat ook eens gaan doen over jullie vele topiclange fietsverhalen.
Dat zou een welkome afwisseling zijn van dat eeuwige gezeik op Feyenoord
pi_61957061
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:10 schreef FJD het volgende:

[..]

Dat zou een welkome afwisseling zijn van dat eeuwige gezeik op Feyenoord
Die afwisseling is dan al lang aan de gang Bovendien zeik ik nu niet op feyenoord (shit, weer niet gelukt ), kopieer alleen even wat tekst van een uitspraak van Verbeek.
pi_61957922
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bovendien zeik ik nu niet op feyenoord
Het erge is dat je het zelf ook nog gelooft. Dat en dat je niet lijkt te zien dat niemand hierop zit te wachten, of zou Kevin gewoon met het slechte been uit bed zijn gestapt toen hij hier laatst zo uitviel?

Anyway, laten we het maar weer over normale BoF-bezigheden gaan hebben. Airsoften, bier drinken, curlen, kerstdiner, winterkampioenschap

Morgen voor t eerst met een andere groep fietsen, ze schijnen hard door te fietsen dus niet teveel bier drinken vanavond
pi_61957957
Homies... ff een vraagje: Klopt het dat je weer andere unlocks krijgt als je Euro Force en Battlefield 2: Armored Furry hebt geinstalleerd?
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:21:26 #117
63192 ursel
pi_61959067
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:35 schreef spy08 het volgende:
Homies... ff een vraagje: Klopt het dat je weer andere unlocks krijgt als je Euro Force en Battlefield 2: Armored Furry hebt geinstalleerd?
Dan raak je al je unlocks weer kwijt juist doordat je die andere versies installeerd..
Bugje van EA..
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:21:52 #118
63192 ursel
pi_61959087
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:33 schreef FJD het volgende:

[..]

Het erge is dat je het zelf ook nog gelooft. Dat en dat je niet lijkt te zien dat niemand hierop zit te wachten, of zou Kevin gewoon met het slechte been uit bed zijn gestapt toen hij hier laatst zo uitviel?

Anyway, laten we het maar weer over normale BoF-bezigheden gaan hebben. Airsoften, bier drinken, curlen, kerstdiner, winterkampioenschap

Morgen voor t eerst met een andere groep fietsen, ze schijnen hard door te fietsen dus niet teveel bier drinken vanavond
Wij zijn niet goed genoeg meer..

Wanneer gaan we curlen??
pi_61959347
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:21 schreef ursel het volgende:

[..]

Wij zijn niet goed genoeg meer..

Wanneer gaan we curlen??
Dan ga je morgen meer, om 09:30 bij de pont in Maassluis. Ze rijden wel door overigens

Curlen met JP doen alst airsoften niet lukt?
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:51:01 #120
63192 ursel
pi_61959862
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 21:31 schreef FJD het volgende:

[..]

Dan ga je morgen meer, om 09:30 bij de pont in Maassluis. Ze rijden wel door overigens

Curlen met JP doen alst airsoften niet lukt?
Mja, vier morgen mijn verjaardag alvast, dus dat gaat niet lukken..
Andere keer beter..

Wat curlen betreft, is goed..
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:54:52 #121
63192 ursel
pi_61959947
Jorrit, vergeet je de voetbal uitslagen niet..
pi_61960094
Vier je voor 14:00 al je verjaardag? Nou dan! Volgens mij ben je gewoon een beetje bang!
pi_61961828
Curlen
Narf!
pi_61962132
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:51 schreef FJD het volgende:

[..]

ls je effe had doorgereden naar Schijndel had je koffie gehad
pi_61962469
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 20:33 schreef FJD het volgende:

[..]

Ja laat ik braaf sommige dingen niet meer zeggen om bepaalde redenen
Misschien val ik morgen ook even uit als het weer over fietsen gaat.. afhankelijk of ik met me "verkeerde been uit bed stap"

Oja: Begrijp de zin wel goed, anders denk je dalijk nog dat ik jouw verhaal niet begrijp. Dat absoluut. Maar om dan maar niet meer mijn verhaal te doen
pi_61962872
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:44 schreef Sickert het volgende:
Curlen
Ik zal het er eens over hebben met JP Mooie avond in december en dan wat eten&curlen&bier
  zondag 28 september 2008 @ 04:06:22 #127
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_61964521
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:44 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

kan ik op plekje 10?
Jij bent uiteraard nog welkom
Kijk ff in het topic http://www.fightordie.com/viewtopic.php?t=1480 voor meer info.
Het is gewoon een kwestie van betalen en je komt op de lijst

Ik kan op dit moment alleen geen bed meer garanderen, maar goed als je een luchtbedje meeneemt komt het vast ook wel goed.

Zo voor het eerst in tijden weer aardig door gedronken. Ben nog niet volledig terug op niveau, maar dat vind ik helemaal niet erg

Nu tijd om te slapen, morgen wilde ik eigenlijk nog even fietsen...
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_61965063
Ipv airsoften zal lastig gaan aangezien we ruim boven de 20 man zijn met dit evenement. Daarover moet ik de "ik mag niet van mijn ouders" factor gooien en kom ik op 18 man op het moment. Dan zijn de onwaarschijnlijke deelnemers nog niet meegenomen.

Beetje druk de laatste tijd maar zal volgend weekend de boel eens updaten en een plan de campagne opstellen.
pi_61966147
quote:
Op zondag 28 september 2008 04:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:

---
Het is gewoon een kwestie van betalen en je komt op de lijst
betaald
pi_61966421
en als het goed is kan er farcry 2 gespeeld worden!!
pi_61966699
Ik ben gisteren 3de geworden in mijn categorie van de clubkampioenschappen

pi_61966739
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:41 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ik ben gisteren 3de geworden in mijn categorie van de clubkampioenschappen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd.
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_61966960
Feli Niels!
pi_61968152
Goed gereden Niels Heb je niet wat meer info over hoe zoiets gaat?

Ik heb net met die gasten meegereden, dat was echt lekker. Rechte stukken tegen de 40 int uur Straks maar even lid worden. GPS geeft 31 gemiddeld en dat is inclusief verkeerd rijden enzo. Voel m'n beentjes wel maar als ik hier geen diepte op doe dan wordt t nooit meer wat

F1 begint weer, Singapore dus stratencircuit

[ Bericht 20% gewijzigd door FJD op 28-09-2008 15:39:46 ]
pi_61972857
Alles af-fluiten nu Zit dik in de punten met de Voetbalpoule

-edit-
Heracles Van 20 punten terug naar 4, daar gaat m'n rondekampioenschap.

Tot aan de 88e minuut lag ik prima op schema maar daarna zorgden Groningen en Heracles voor het verliezen van 19 punten. Inco kreeg er 7 extra bij door die laatste minuten en is nu dan ook rondewinnaar Je staat ook bovenaan Inco

[ Bericht 30% gewijzigd door FJD op 28-09-2008 16:29:29 ]
pi_61973289
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:15 schreef FJD het volgende:
Alles af-fluiten nu Zit dik in de punten met de Voetbalpoule

-edit-
Heracles Van 20 punten terug naar 4, daar gaat m'n rondekampioenschap.
RONDEWINNAAR!

F1 avondrace!
pi_61973326
Winterkampioenschaps-feestje bij Inco
pi_61973333
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:59 schreef FJD het volgende:
Goed gereden Niels Heb je niet wat meer info over hoe zoiets gaat?

Ik heb net met die gasten meegereden, dat was echt lekker. Rechte stukken tegen de 40 int uur Straks maar even lid worden. GPS geeft 31 gemiddeld en dat is inclusief verkeerd rijden enzo. Voel m'n beentjes wel maar als ik hier geen diepte op doe dan wordt t nooit meer wat

F1 begint weer, Singapore dus stratencircuit
Met welke groep heb je meegereden? Van CTWT?
pi_61973474
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:31 schreef dutch_cyclist het volgende:
Met welke groep heb je meegereden? Van CTWT?
http://www.decoureur.nl/

Met de trimmers meegefietst. Ik ben niet zo van het wedstrijd rijden. Ze rijden op woensdag en zondag. Ik ben wel veruit de jongste (er rijden mannen van 60+ mee) maar goed ik was nog steeds een van de langzaamste. Ze hebben allemaal wedstrijden gereden of rijden die nog. Nu reden ze naar eigen zeggen iets onder wedstrijdniveau. Tis jammer dat ik echt de Benjamin ben maar ach dit is wel precies het niveau wat ik zoek; net even boven mijn kunnen maar ik kan met m'n vingers bij de drempel en kan me optrekken. Daar wordt je beter van.
pi_61973857
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:37 schreef FJD het volgende:

[..]

http://www.decoureur.nl/

Met de trimmers meegefietst. Ik ben niet zo van het wedstrijd rijden. Ze rijden op woensdag en zondag. Ik ben wel veruit de jongste (er rijden mannen van 60+ mee) maar goed ik was nog steeds een van de langzaamste. Ze hebben allemaal wedstrijden gereden of rijden die nog. Nu reden ze naar eigen zeggen iets onder wedstrijdniveau. Tis jammer dat ik echt de Benjamin ben maar ach dit is wel precies het niveau wat ik zoek; net even boven mijn kunnen maar ik kan met m'n vingers bij de drempel en kan me optrekken. Daar wordt je beter van.
precies, de eerste 5 a 6 ronden kon ik aardig meekomen met de gehele grote groep, we reden rond 50 gemiddeld.
In de eerste groep zaten 2 mannen van mijn categorie en die moest ik laten gaan, ik kon niet meer volgen en verder de gehele wedstrijd alleen moeten rijden. Maar goed de 3de plek pakken ze me niet meer af.
Volgend jaar misschien een licentie van de Ama - B
pi_61974134
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:29 schreef Incolumis het volgende:

[..]

RONDEWINNAAR!

F1 avondrace!
Was een leuke race

Sinds Todt ook weg is gaat het bij Ferrari toch echt wel minder hoor.
pi_61974599
pi_61975043

@rudy : heb je ep 2 al gezien ? Wordt erg spannend S3, kan niet wachten tot volgende ep.
Ben nu bezig met NCIS S5 en Bleach.
pi_61975070
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:05 schreef staticdata het volgende:
Was een leuke race

Sinds Todt ook weg is gaat het bij Ferrari toch echt wel minder hoor.
Kimi valt toch redelijk door de mand als ijskonijn. Vier maal 0 punten waarvan twee keer (misschien meer?) door z'n auto door een eigen fout een muur in te rijden. Niet heel erg handig.

Verder was het toch wel de race der knulligheid. Drie of vier keer gezeik met die tankslang, twee man die door een rood licht de pit in gaan Kom op zeg, tis geen gezellig avondje weg ofzo.
pi_61975905
Wat een geniale Boss Battle in SW zeg

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/269882.html
(ergens tegen t einde)
  zondag 28 september 2008 @ 18:39:11 #146
63192 ursel
pi_61976264
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:47 schreef FJD het volgende:

[..]

Kimi valt toch redelijk door de mand als ijskonijn. Vier maal 0 punten waarvan twee keer (misschien meer?) door z'n auto door een eigen fout een muur in te rijden. Niet heel erg handig.

Verder was het toch wel de race der knulligheid. Drie of vier keer gezeik met die tankslang, twee man die door een rood licht de pit in gaan Kom op zeg, tis geen gezellig avondje weg ofzo.
Dat hebben ze zeker gisteren gehad zo te horen..
pi_61988277
Overheden (NL, BE & LUX) nemen 49% aandeel de Fortis van hun land en ABN wordt weer verkocht Oops!
pi_61988303
geniaal inderdaad... Wat een vertrouwen. Je zal maar weer aandeelhouder zijn...1.6 euro . Hebben ze nog mazzel dat het publiek niet in de gaten heeft dat hier een bedrijfsgat gedicht wordt met belastingcenten.

"de tijd" in België bericht rijen voor de geldautomaten van Fortis.

US under martial las
  maandag 29 september 2008 @ 06:53:29 #149
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_61988346
Oeh, volgens mij heb ik deze ronde niet voorspeld... Maargoed, ben vanaf dinsdagavond tot en met vrijdag ziek geweest
Altijd leuk, koortsaanvallen en snachts zeiknat van het zweet wakker worden
Gisteren naar Grunn geweest, wat een feest.
Om 10.00 maatje opgehaald om naar Grunn te gaan, om 12.00 (ergens in die buurt) in Beilen aangekomen om vervolgens een uur in de bus te zitten (en half Grunn gezien te hebben) waar ze het Eredivisiekanaal hadden
Wedstrijdje gezien waar Feijenoord, ondanks 10 man toch wel sterk voor de dag kwam, en op de terugweg gelijk kunnen zien dat Hofland de man niet raakt dus rood eigenlijk onterecht was
Maatje, zat thuis te kijken, zei dat Grunn ook nog ergens rood had moeten krijgen? Maargoed, moesten terug over Loosdrecht, om de vriendin van die andere gast op te halen, dus wij om 17.30 uit Beilen naar Loosdrecht en daar om 20.00 aangekomen.. Kopje koffie, plakje cake (en dat zonder een crematie maartoch ) en om 20.30 naar huis.. File, file, file dus om 22.00 thuis aangekomen

Zaterdag zelf moeten voetballen, stel noppen op m'n voet gekregen dus loop mank... Erg prettig om met een pijnlijke voet een stuk of 10 trappen in het Grunnstadion te moeten lopen
pi_61988510
mogguh nieuwe week nieuwe kansen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')