Het lijkt wel de FOD LAN in het SEX huisjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Zorg wel voor goede ventilatie in je kamer, uit deze revisie komt de hele dag rook
[ afbeelding ]
Hoe kom je van het dal naar de topquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:52 schreef FJD het volgende:
Ow ja voor m'n volgende tentamen gaan we weer naar Alpe d'Huez. Ik had een 9,1![]()
Nu was het natuurlijk niet helemaal eerlijk dat het over logistiek ging maar toch
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:48 schreef FJD het volgende:
Maak je borst maar nat Frankie! 3x raden hoe ik zojuist m'n eerste goal in Fifa 09 maakt
quote:
Hmmquote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:27 schreef FJD het volgende:
Vanavond even FC Knackebrod vd matspelen
Goedemorgen
Een echte Feyenoorder herken je aan zijn grenzeloze & totaal ongefundeerde vertrouwen in de Stadionclub.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm
Ik denk dat ik dit jaar kan besparen op de uitgave voor een passe-partout voor de UEFA Cup
De PC versie is kut. Koop nou gewoon de Xbox 360 versie dan kunnen we via Live tegen elkaar spelenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Welk deel van "ik heb hem" begreep je niet helemaal :p
Kom vrijdag maar spelen, bier staat koud.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil bewijs zien! Ik geloof je niet
Vorige keer was t nog Stokedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
I'll let you know
Pre-orderen!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |