quote:
Ach hier ook niet. VMWare ESX staat zeer goed te boek, maar ja Frankie hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hier geen problemen.
VMWare ESX doet netjes z'n werk zegmaar.. Tenminste, in zoverre ik het hoor en merk
Ben ook een MS figuur, maar Virtual Server/ Virtual PC vind ik schijt en schijt traag in vergelijking met de gratis VMWare troep die ik op m'n laptop draaiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach hier ook niet. VMWare ESX staat zeer goed te boek, maar ja Frankie he
Bijna iedereen gebruikt VMWare, maar goed er is altijd wel iemand die iets te zeiken heeft
Zelfs ik als echte MS man, zou ook kiezen voor VMWare, behalve voor mijn eigen ontwikkelpc's dan gebruik ik gewoon lekker VirtualPC2007.
Zorg wel voor goede ventilatie in je kamer, uit deze revisie komt de hele dag rookquote:
Laat even weten of het wat isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA 09 is te koop bij de FRS! Gelijk gereserveerd voor mij en een collega, na 't werk ophalen!
Je gaat er de volle 65,- voor neerleggen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA 09 is te koop bij de FRS! Gelijk gereserveerd voor mij en een collega, na 't werk ophalen!
Tuurlijk, je weet tochquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Je gaat er de volle 65,- voor neerleggen?
10% ANWB korting dus ¤ 59,50. Dat is FIFA 09 wel waardquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Je gaat er de volle 65,- voor neerleggen?
Gelukkig maar, ¤65 is namelijk echt veel te veel..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
10% ANWB korting dus ¤ 59,50. Dat is FIFA 09 wel waardIk moet het spel wel in Nederland kopen want hij is niet regiovrij.
Owwwwwww in dat geval heb ik m nu ook gekochtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
10% ANWB korting dus ¤ 59,50. Dat is FIFA 09 wel waardIk moet het spel wel in Nederland kopen want hij is niet regiovrij.
Ik zou opschieten want ze vliegen de toonbank over. Bel anders eerst ff naar een FRS dat ze em voor je reserverenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Owwwwwww in dat geval heb ik m nu ook gekocht
Welk deel van "ik heb hem" begreep je niet helemaal :pquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zou opschieten want ze vliegen de toonbank over. Bel anders eerst ff naar een FRS dat ze em voor je reserveren
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Welk deel van "ik heb hem" begreep je niet helemaal :p
Doen! Dan is het scherm van je telefoon groter dan die in je woonkamerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef ursel het volgende:
Zit er trouwens aan te denken de N96 te halen met mob TV..
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Doen! Dan is het scherm van je telefoon groter dan die in je woonkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt wel de FOD LAN in het SEX huisjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Zorg wel voor goede ventilatie in je kamer, uit deze revisie komt de hele dag rook
[ afbeelding ]
Hoe kom je van het dal naar de topquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:52 schreef FJD het volgende:
Ow ja voor m'n volgende tentamen gaan we weer naar Alpe d'Huez. Ik had een 9,1![]()
Nu was het natuurlijk niet helemaal eerlijk dat het over logistiek ging maar toch
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:48 schreef FJD het volgende:
Maak je borst maar nat Frankie! 3x raden hoe ik zojuist m'n eerste goal in Fifa 09 maakt
quote:
Hmmquote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:27 schreef FJD het volgende:
Vanavond even FC Knackebrod vd matspelen
Goedemorgen
Een echte Feyenoorder herken je aan zijn grenzeloze & totaal ongefundeerde vertrouwen in de Stadionclub.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm
Ik denk dat ik dit jaar kan besparen op de uitgave voor een passe-partout voor de UEFA Cup
De PC versie is kut. Koop nou gewoon de Xbox 360 versie dan kunnen we via Live tegen elkaar spelenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Welk deel van "ik heb hem" begreep je niet helemaal :p
Kom vrijdag maar spelen, bier staat koud.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil bewijs zien! Ik geloof je niet
Vorige keer was t nog Stokedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
I'll let you know
Pre-orderen!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |