ik betaal geen belastingquote:Op maandag 29 september 2008 12:27 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat allemaal van jou belasting centjes..
Dat geloof ik niet. Wat nu wel positief is is dat ajaxieden nu ook meebetalen aan de sponsoring van Feyenoord..quote:Op maandag 29 september 2008 13:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik betaal geen belasting
zat wel te denken, nu de burger Fortis heeft gered, kunnen we ons aandeel dan aftrekken van de belasting? Als zijnde het geven aan en goed doel?
Ik zou Ajax direct gaan sponsoren als hun prestaties op die van Feyenoord gaan lijkenquote:Op maandag 29 september 2008 13:14 schreef ursel het volgende:
Dat geloof ik niet. Wat nu wel positief is is dat ajaxieden nu ook meebetalen aan de sponsoring van Feyenoord..
Vandaar dat Feyenoord op zoek is naar 60 miljoen..quote:Op maandag 29 september 2008 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou Ajax direct gaan sponsoren als hun prestaties op die van Feyenoord gaan lijken
quote:Op maandag 29 september 2008 08:18 schreef FJD het volgende:
Gelukkig kunnen we het vanaf volgende week over schaatsen hebben en wanneer gaan we weer eens BF2 spelen?
En de hele zaterdag de drinkbussen op de bank gezelschap gehoudenquote:Op maandag 29 september 2008 10:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ontvangen en ingeschreven!
[..]
Netjes![]()
Ik ben van het weekend naar de Posbank gereden, na 15 km (vlak) al last van me knie, maar toch gewoon de Posbank op gegaan en toen weer terug naar huis. 29km/u gemiddeld. Niet slecht, gezien de knie.
Vanmorgen naar de dokter geweest en het is de pees die langs je knieschijf loopt. Vandaag afspraak maken met Fysio en dan waarschijnlijk gaan spinnen en aan de techniek werken. Ik vermoed dat het de afstelling van de fiets icm de techniek is.
Ligt eraan tegen wie je gelijk speelt??quote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
En de hele zaterdag de drinkbussen op de bank gezelschap gehouden![]()
We hebben gelijk gespeeld en dat terwijl we promotie intenties hebben
intentie kan anders zijn dan de waarheidquote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Ik heb nog 1,5 set gespeeldquote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Goede vraag nieuwe klasse voor mij, geen idee van de tegenstandersquote:Op maandag 29 september 2008 15:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ligt eraan tegen wie je gelijk speelt??![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 20:13 schreef jpjedi het volgende:
oh nu wil men een motie om de stemregels aan te passen en het plan toch erdoorheen te drukken.... rare jongens die Amerikanen.Reconsider procedure gestart.
Goed voor het vertrouwen.quote:Op maandag 29 september 2008 20:13 schreef jpjedi het volgende:
oh nu wil men een motie om de stemregels aan te passen en het plan toch erdoorheen te drukken.... rare jongens die Amerikanen.Reconsider procedure gestart.
Ik wacht nog een paar weekjes maar zit wel op t vinketouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |