Komt u maar!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:40 schreef schaap001 het volgende:
Ja, hij is lastig en niet zo bekend
maar leek me wel toepasselijk na dat album bij die Nigel kennedy-vraag![]()
![]()
... maarrrrrrrr.... je neemt de voornaam van de één en de achternaam van de ander en je bent er!
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:35 schreef MadMaster het volgende:
Dan doe ik het maar:
Randy Hansen?
Ik dus ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:04 schreef frame-saw het volgende:
Kiss.
Gister aankondiging van gezien
ik zal voor de zekerheid even kijken of het geen ex-collega van me is, maar dat denk ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik dus ook.
Huilende echtgenote in beeld die van haar man verplicht een KISS-shirt moet dragen, man zelf die zich uitdost als Gene Simmons en een dochtertje die de 'duivelsgroet' brengt en haar tong uitsteekt...![]()
* MadMaster zit vanavond om 20.30 uur voor de buis...
Klopt. Erol Alkan was baas op Lowlands. Ook al had ik geen onderdak erna, maar dat is een ander verhaalquote:
Klopt, ik dacht eerst Late of the Pier maar die heb ik er bij verzonnen 2 edities geledenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef On het volgende:
Bromheads jacket? Dat optreden op 3voor12 tv is echt geweldig.
Een oude tour integraal overnieuw doenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:43 schreef ranja het volgende:
Bettie Serveert geeft mensen zoals ik een nieuwe kans.
Wat gaan ze doen?
inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2008 18:35 schreef peaceman het volgende:
Nog een keer Marlboro Flashback doen? Dus weer Bettie plays Velvet Underground?
Brother52 +1quote:Op donderdag 25 september 2008 19:31 schreef brother52 het volgende:
Dresden Dolls
quote:Jammer, want het was erg goed.
On +1quote:
Over welk album gaat deze pitchfork conclusie?quote:four guys who listened to some Afro-pop records, picked up a few nice ideas, and then set about making one of the most refreshing and replayable indie records in recent years.
Daarover zijn excuses maken ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:28 schreef On het volgende:
Toegeven dat ze come as you are van killing joke gehad hadden?
Geniaal!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Daarover zijn excuses maken ja.
Hoewel hij amper meespeelt op Come as you are.
On +1
Ik heb eigenlijk geen idee wie Pete Murray is...quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:50 schreef Silentalarm het volgende:
Haha, geweldig.
Aangezien het al bijna een uur geleden is voor een nieuwe vraag maar een keer een nieuwe:
Hoet heet het 2e Album van Pete Murray?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie Pete Murray is...
Google doen we zowiezo niet aan....quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef msnk het volgende:
Must... Resist... Google...
Wie is Pete Murray
bigshadow +1quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef bigshadow het volgende:
IOS - Is ook schitterend.
No kidding!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
Google doen we zowiezo niet aan....
Placebeau +1quote:
klik hier voor foto'squote:Natalie Portman is weer vrijgezel. Volgens het Amerikaanse roddelblad People heeft de actrice het uitgemaakt met haar vriend, muzikant Devendra Banhart.
Ik neem aan dat je de spelregels gelezen hebt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:56 schreef msnk het volgende:
[..]
No kidding!
Anders was het antwoord wel binnen 5 seconden gepost, denk je ook niet?
Duh? Het was niet eens serieus bedoelt, dus loosen upquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de spelregels gelezen hebt?
Tsja dat is moeilijk te raden als er geen smiley bijstaat. Bovendien hebben we wel vaker newbies gehad die google gebruikten dus vandaar...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Duh? Het was niet eens serieus bedoelt, dus loosen up
Moet wel zeggen dat dit echt tricky vragen zijn voor een leek als ik
Ach ja ken gebeurenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Tsja dat is moeilijk te raden als er geen smiley bijstaat. Bovendien hebben we wel vaker newbies gehad die google gebruikten dus vandaar...
kloptquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ach ja ken gebeuren
Ik gok trouwens op Metallica, denk dat ik zoiets gelezen had
+ zijn uber commercieel
Volgens mij is die redelijk makkelijkquote:If I seem bleak
Well, you'd be correct
And if I don't speak
It's 'cause I get disconnected
But I won't be burned by the reflection
Of the fire in your eyes
As you're staring at the sun
When I ran I didn't feel like a runaway. (Hey!)
When I escaped I didn't feel like I got away. (Hey!)
There's more to living than only surviving
Maybe I'm not there, but I'm still trying
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
welke nederlandse band houdt er na 12,5 jaar mee op?
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef bigshadow het volgende:
IOS - Is ook schitterend.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Bovendien hebben we wel vaker newbies gehad die google gebruikten dus vandaar...
Que?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Meer die van de "plus lyrics"
iggy_in_the_house +1quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mark Knopfler - Shangri - La
quote:Can you feel when the music starts to play
Rhythm of the music and my body starts to sway
You can feel when the music starts to groove
Rhythm of the music and my body starts to move
Was ooit eens iemand die beantwoorde een vraag met ...lyricsquote:
Thanks! Even teruggelezen en moet nog steeds lachenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Fok! Muziek Trivia deel CDXCVII
Zo aan zijn last.fm te zien heeft hij het daarna behoorlijk gehad met de Stones..in geen velden of wegen te bekennen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Thanks! Even teruggelezen en moet nog steeds lachen
Wie roept/roepen dit in welk liedje?quote:ik kan stom zijn maar ik ben geen dweeb
quote:(January 19, 1949 – September 26, 2003), born in Batley, Yorkshire, England, was a British singer. He was known for his soulful voice and the eclectic mix of musical styles on his albums, combining soul, jazz, rock, reggae, blues, and even yodeling.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Grobbel het volgende:
Who Killed Robert Palmer?
Yup. Erg veel inspiratie voor vragen heb ik vandaag nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
vandaag jarig?
die van novastarquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wist dat Olivia vandaag jarig is![]()
Wie is Joost Zweegers?
ik moet mijn vragen moeilijker maken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:54 schreef bartrid het volgende:
Everlast
Als er geen Whitey Ford in de titel had gestaan had ik het niet gewetenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
ik moet mijn vragen moeilijker maken.
batrid + 1
Er staat een heel belabberde cover van folsom prison blues op.
Ongeveer zelfde tijd. De naam bestaat ook uit 2 woorden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:13 schreef ranja het volgende:
enige dnb naam die me zo te binnen schiet is Bad Company
DJ Vapour. Komt hier uit de buurt. Als je van het zwaardere werk houdt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zijn er blanken die goede DnB maken dan?
quote:St. Albans-based duoare renowned for the ambient-leaning progressive drum'n'bass they've released on the Metalheadz, Basement, Certificate 18, and Street Beats labels, as well as on their own self-titled imprint. Often compared with such rolling, relaxed junglists as LTJ Bukem, Peshay, and Goldie,
actually figure closer to the taut, brooding complexity of Photek and edgier PFM, wrapping sweeping minor-key melodies around sharp, splintered breaks and deep basslines far more oppositional than the sweet retreat of much of the LGR and Metalheadz stables.
quote:This amplifier is equipped with gold plated terminals, including headphone output, and feature amode to avoid any sound signal interference.
ranja +1quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:04 schreef ranja het volgende:
source direct?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:42 schreef Burnett het volgende:
the monkees...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:46 schreef ranja het volgende:
ik vind ze allemaal wel wat bekends hebben maar vooral de 2e van rechts
1984?
Als je France Gall roept bij een ranja-vraag heb je een redelijke kans dat het goed isquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef knars het volgende:
...of iemand die het antwoord dus wel paraat heeft
Berkery +1quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef Berkery het volgende:
France Gall?
Nee, dat is April March. Die heeft wel wat Gainsbourg gecovered trouwens, dat welquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef On het volgende:
Ranja's avatar is daar ook van volgens mij.
Was jouw dochter ook niet jarig vandaag?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:17 schreef Gambolputty het volgende:
Nederlandse band?
en nog van harte met je nichtje, trouwens
Wel echo, maar er is dus een ConXie met de vorige vraag......quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:18 schreef Burnett het volgende:
echo and the bunnymen
ian is ook jarig??
Nee, een veel duidelijker link.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:23 schreef Burnett het volgende:
liverpool
Warm.....quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef peaceman het volgende:
overlappende bandleden?
ofwel: deze connectie is al meermaals besproken in deze reeks...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:31schreef knars het volgende:
[..]
newbies, let op! Het lukraak noemen vankan je zomaar punten opleveren
(ook geen tijd om die in de OP te gooien btw...?) ;-)
De foto was gewoon Echo & the Bunnymen, en de subvraag was wat de link was met de vorgie vraag...quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:50 schreef ranja het volgende:
The Crucial Three (waarom staan er dan 4 mensen op de foto)
bukgeit +1quote:Op maandag 29 september 2008 10:23 schreef bukgeit het volgende:
Siren Records. Ik ken het van Pete Wylie en Wah!
The Beverly Hills Hotel alias Hotel California.quote:Op maandag 29 september 2008 13:35 schreef cafca het volgende:
Hotel California?
quote:Op maandag 29 september 2008 17:00 schreef schaap001 het volgende:
Randy California
Wat van wie?quote:She's floating there, a living jewel
A gem that makes me lose my cool
It's no surprise I'm paralyzed
This vision's got me hypnotized
Remember your princely duty
Rescue that sleepin' beauty
And I never felt this strange
I'm supposed to be skilled at the game
So once again it goes to show
You'll fall into the trap of love bow
Before you know
quote:Ethan Miller sprang into the underground rock world with his band COMETS ON FIRE. Comets quickly came to the forefront of what would come to be defined as “The New Weird America”, a movement that darkly combined elements of Folk, heavy psychedelia, free formed existentialism, and atonality. A joyful noise comprises a Comets show, with Miller’s vocals being driven through an echoplex and re-shaped at will by fellow member Noel Von Harmonson. While Comet’s chaotic wall of sound is a feat of architecture and a beloved aspect by the fans, Miller had another voice and musical path calling through the sonic maelstrom.
In 2004, he formedwith fellow New Weird America icon John Maloney, leader of Sunburned Hand Of The Man. The vision was a type of music originally defined in the free and easy era of the early 70s; organic, melodic groove oriented rock (Allman Brothers, Grateful Dead) combined with sensational songwriting but re-invigorated with a sonic bite and controlled chaos that hurls it into the modern times.
En we gaan weer verder waar we gebleven waren...quote:Op maandag 29 september 2008 23:53 schreef schaap001 het volgende:
Dat is Sleepwalkin' van de Earring...
Ik heb slechts Schaap een punt gegeven voor Sleepwalkin', maar je antwoord is wel juist (net even gecheckt)...quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:14 schreef WeezerButler het volgende:
Check !!! de Allman brothers ref. deed het hem. Heb de 2e plaat van Howlin Rain, maar heb het hoesje nog niet echt bekeken......
Je wilt vast een naam weten en daar kom ik nu even niet op...quote:Wat hebben de volgende britse bands gemeen ....
the Armoury Show
Public Image Ltd.
Visage
quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:28 schreef WeezerButler het volgende:
Howlin Rain
Heeft Steve Strange in al die bandjes gezetenquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:14 schreef WeezerButler het volgende:
Wat hebben de volgende britse bands gemeen ....
the Armoury Show
Public Image Ltd.
Visage
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Heeft Steve Strange in al die bandjes gezeten
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet dat de gitarist van Visage ook bij PIL heeft gezeten (en nog wel bij wat andere bands) en ik gok er op dat hij dus ook bij The Armoury Show heeft gezeten, maar ik kom nog steeds niet op z'n naam.
Mjah... ik weet die naam van die beste man ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik wens de andere kandidaten veel succes...
Midge Ure heb je vast ook wel eens van gehoordquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:56 schreef ranja het volgende:
ik ken maar 2 namen van Pil en 1 van Visage
Ranja gaf bij een fotovraag van mij een tijd geleden aan niet bekend te zijn met Steve Strange, dus misschien kent hij juist Midge Ure als enige wel wel bij Visage...quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Midge Ure heb je vast ook wel eens van gehoord
Ik zou hem goedkeuren.....quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:49 schreef belsen het volgende:
John McCeogg, ofzo toch?
Nee hij kwam er pas na de eerste periode in 1986 bij.quote:
Hij is, naast John Lydon, inderdaad het lid dat het langste bij PiL gezeten heeft. Langer nog dan sleutelleden Wobble of Leveine.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:35 schreef ranja het volgende:
hij is de gitarist die er het langst bij gezeten heeft?
Als ik nu The Edge zeg, krijg ik dan weer een punt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:46 schreef MadMaster het volgende:
Waarom nou niet gewoon de vraag wie zeer geïnspireerd is geraakt door John McGeoch.
Daardoor ben ik namelijk eens wat intensiever werk van hem gaan beluisteren...
dat klopt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Da's Marike Jager.
Belsen +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |