Volgens mij is die redelijk makkelijkquote:If I seem bleak
Well, you'd be correct
And if I don't speak
It's 'cause I get disconnected
But I won't be burned by the reflection
Of the fire in your eyes
As you're staring at the sun
When I ran I didn't feel like a runaway. (Hey!)
When I escaped I didn't feel like I got away. (Hey!)
There's more to living than only surviving
Maybe I'm not there, but I'm still trying
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
welke nederlandse band houdt er na 12,5 jaar mee op?
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef bigshadow het volgende:
IOS - Is ook schitterend.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Bovendien hebben we wel vaker newbies gehad die google gebruikten dus vandaar...
Que?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Meer die van de "plus lyrics"
iggy_in_the_house +1quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Mark Knopfler - Shangri - La
quote:Can you feel when the music starts to play
Rhythm of the music and my body starts to sway
You can feel when the music starts to groove
Rhythm of the music and my body starts to move
Was ooit eens iemand die beantwoorde een vraag met ...lyricsquote:
Thanks! Even teruggelezen en moet nog steeds lachenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Fok! Muziek Trivia deel CDXCVII
Zo aan zijn last.fm te zien heeft hij het daarna behoorlijk gehad met de Stones..in geen velden of wegen te bekennen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Thanks! Even teruggelezen en moet nog steeds lachen
Wie roept/roepen dit in welk liedje?quote:ik kan stom zijn maar ik ben geen dweeb
quote:(January 19, 1949 – September 26, 2003), born in Batley, Yorkshire, England, was a British singer. He was known for his soulful voice and the eclectic mix of musical styles on his albums, combining soul, jazz, rock, reggae, blues, and even yodeling.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef Grobbel het volgende:
Who Killed Robert Palmer?
Yup. Erg veel inspiratie voor vragen heb ik vandaag nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
vandaag jarig?
die van novastarquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wist dat Olivia vandaag jarig is![]()
Wie is Joost Zweegers?
ik moet mijn vragen moeilijker maken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:54 schreef bartrid het volgende:
Everlast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |