On +1quote:
Over welk album gaat deze pitchfork conclusie?quote:four guys who listened to some Afro-pop records, picked up a few nice ideas, and then set about making one of the most refreshing and replayable indie records in recent years.
Daarover zijn excuses maken ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:28 schreef On het volgende:
Toegeven dat ze come as you are van killing joke gehad hadden?
Geniaal!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Daarover zijn excuses maken ja.
Hoewel hij amper meespeelt op Come as you are.
On +1
Ik heb eigenlijk geen idee wie Pete Murray is...quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:50 schreef Silentalarm het volgende:
Haha, geweldig.
Aangezien het al bijna een uur geleden is voor een nieuwe vraag maar een keer een nieuwe:
Hoet heet het 2e Album van Pete Murray?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie Pete Murray is...
Google doen we zowiezo niet aan....quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef msnk het volgende:
Must... Resist... Google...
Wie is Pete Murray
bigshadow +1quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef bigshadow het volgende:
IOS - Is ook schitterend.
No kidding!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef bartrid het volgende:
[..]
Google doen we zowiezo niet aan....
Placebeau +1quote:
klik hier voor foto'squote:Natalie Portman is weer vrijgezel. Volgens het Amerikaanse roddelblad People heeft de actrice het uitgemaakt met haar vriend, muzikant Devendra Banhart.
Ik neem aan dat je de spelregels gelezen hebt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:56 schreef msnk het volgende:
[..]
No kidding!
Anders was het antwoord wel binnen 5 seconden gepost, denk je ook niet?
Duh? Het was niet eens serieus bedoelt, dus loosen upquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de spelregels gelezen hebt?
Tsja dat is moeilijk te raden als er geen smiley bijstaat. Bovendien hebben we wel vaker newbies gehad die google gebruikten dus vandaar...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Duh? Het was niet eens serieus bedoelt, dus loosen up
Moet wel zeggen dat dit echt tricky vragen zijn voor een leek als ik
Ach ja ken gebeurenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Tsja dat is moeilijk te raden als er geen smiley bijstaat. Bovendien hebben we wel vaker newbies gehad die google gebruikten dus vandaar...
kloptquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ach ja ken gebeuren
Ik gok trouwens op Metallica, denk dat ik zoiets gelezen had
+ zijn uber commercieel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |