quote:Op zondag 21 september 2008 19:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wie ligt er momenteel zwaargewond in het ziekenhuis na een vliegtuigcrash?
Juist.quote:Op zondag 21 september 2008 19:29 schreef brother52 het volgende:
Travis Barker
Ah vandaar dat ik ze niet, ik hou nl. van muziek...quote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Drummer van o.a. Blink 128 en The Transplants.
Dan ken je The Transplants niet.quote:Op zondag 21 september 2008 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik ze niet, ik hou nl. van muziek...
quote:
quote:Als je een topic wilt blijven volgen in je My Active topics-lijst, dan kun je dit doen door het plaatsen van een TerugVindPost, een TVP. Je geeft hiermee aan dat je nog niet inhoudelijk op de discussie wilt reageren, maar wel geinteresseerd bent in vervolg posts. Sommige mensen plaatsen een TVP omdat ze de discussie willen volgen, en niet willen reageren.
Afhankelijk van de policy van het forum, kan een moderator besluiten om jouw TVP post te verwijderen om een overzichtlijk topic te houden. Tegenwoordig verdwijnt het topic hiermee uit je My Active topics-lijst en wordt het gebruik ervan dus nutteloos. In de betreffende fora worden TVPs als vervuilend gezien en zijn ze niet gewenst, dus kijk uit waar je ze post.
quote:Op maandag 22 september 2008 11:18 schreef bartrid het volgende:
Hij is goed he, little lucid moments van motorpsycho.
Ik kan helaas geen vrij krijgen anders was ik ook wel weer gegaan maar ik heb ze dit jaar al in Tivoli gezien dus zo erg is het ook weer niet. Timothy's monster was ook mijn eerste album (Grindstone stond aan in Plato Leiden). Let them eat cake, phanerothyme en it's a love cult vond ik persoonlijk minder, Black Hole had geen dubbel cd hoeven zijn maar Little Lucid Moments is een topplaat. En live blijft 1 van de beste bands ooit (mijn eerste concert was Tivoli waar ze A K9-Suite in al z'n 30 minuten durende glorie speeldenquote:Op maandag 22 september 2008 11:20 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Volgende maand ga ik erheen in Paradiso!![]()
bartrid + 1
Ze blijven ook maar doorgaan met topplaten produceren: vond Black Hole/Blank Canvas ook al weer zo goed. Ik heb ze ontdekt ten tijde van Timothy's Monster en sindsdien hebben ze ons getrakteerd op een eindeloze rits met klasse-albums!
quote:After a short ambient opener, the ungodly "Borax" comes crashing through with a sound that manages to encompass terms like funky, experimental, and beautiful with equal degrees of excellence. It's easily one of the best productions of's career, not to mention one of the best in contemporary electronic music.
Dat zijn voor mij juist de platen uit het MP euvre die ik geweldig vind. Goed smaakverschil weer!quote:Op maandag 22 september 2008 11:50 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen vrij krijgen anders was ik ook wel weer gegaan maar ik heb ze dit jaar al in Tivoli gezien dus zo erg is het ook weer niet. Timothy's monster was ook mijn eerste album (Grindstone stond aan in Plato Leiden). Let them eat cake, phanerothyme en it's a love cult vond ik persoonlijk minder, Black Hole had geen dubbel cd hoeven zijn maar Little Lucid Moments is een topplaat. En live blijft 1 van de beste bands ooit (mijn eerste concert was Tivoli waar ze A K9-Suite in al z'n 30 minuten durende glorie speelden)
Inderdaad. Weet je de titel ook?quote:Op maandag 22 september 2008 12:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Speedy J?
Voor mij Angels and Deamons at Play op vinyl vanwege de extra nummers en Trust Us. LLM vecht met Timothy's Monster om de 3e plaats op dit moment.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |