Als er geen Whitey Ford in de titel had gestaan had ik het niet gewetenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
ik moet mijn vragen moeilijker maken.
batrid + 1
Er staat een heel belabberde cover van folsom prison blues op.
Ongeveer zelfde tijd. De naam bestaat ook uit 2 woorden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:13 schreef ranja het volgende:
enige dnb naam die me zo te binnen schiet is Bad Company
DJ Vapour. Komt hier uit de buurt. Als je van het zwaardere werk houdt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zijn er blanken die goede DnB maken dan?
quote:St. Albans-based duoare renowned for the ambient-leaning progressive drum'n'bass they've released on the Metalheadz, Basement, Certificate 18, and Street Beats labels, as well as on their own self-titled imprint. Often compared with such rolling, relaxed junglists as LTJ Bukem, Peshay, and Goldie,
actually figure closer to the taut, brooding complexity of Photek and edgier PFM, wrapping sweeping minor-key melodies around sharp, splintered breaks and deep basslines far more oppositional than the sweet retreat of much of the LGR and Metalheadz stables.
quote:This amplifier is equipped with gold plated terminals, including headphone output, and feature amode to avoid any sound signal interference.
ranja +1quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:04 schreef ranja het volgende:
source direct?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:42 schreef Burnett het volgende:
the monkees...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:46 schreef ranja het volgende:
ik vind ze allemaal wel wat bekends hebben maar vooral de 2e van rechts
1984?
Als je France Gall roept bij een ranja-vraag heb je een redelijke kans dat het goed isquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef knars het volgende:
...of iemand die het antwoord dus wel paraat heeft
Berkery +1quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef Berkery het volgende:
France Gall?
Nee, dat is April March. Die heeft wel wat Gainsbourg gecovered trouwens, dat welquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef On het volgende:
Ranja's avatar is daar ook van volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |