Q! Hoe is het met jou? Alles wel ende goed?quote:
Pretty good, pretty good.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Q! Hoe is het met jou? Alles wel ende goed?
Mooi goed om te horen! Hoe gaat het met het sporten?quote:
Het is al zo leeg hier. En dan ga jij ook nog eens op oorlogspad.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:42 schreef Kluts het volgende:
Ok, here I am.
Wie moet er weggejaagd worden?
Nee, nee.quote:
Hey D_H, hoe is het?quote:
Dat doe ik nog minimaal 3x per week.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi goed om te horen! Hoe gaat het met het sporten?
Bijna. Leuke plannen?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
Is t al weekend?
^^ Dank voor de tipquote:Op woensdag 24 september 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
Veel water drinken Ludootje.
Dan ben je er, met die meds, binnen 2 dagen vanaf.
Aldus een ervaringsdeskundige.
Zozo, dat doe je netjes zeg! Petje af.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik nog minimaal 3x per week.Alleen deze week niet, te druk.
.
Ook weer aan het werk, maar voor de rest gaat het super!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goed. weer aan het werk he. Jij?
Ik heb heul geen pet!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zozo, dat doe je netjes zeg! Petje af.
Een vleespet...quote:
Heel verstandig.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dank voor de tip![]()
*pakt fles water*
Nee slimmerd, ik neem mijn petje af voor jou prestatie om 3x per week te sporten.quote:
Goh, dat had ik niet door.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee slimmerd, ik neem mijn petje af voor jou prestatie om 3x per week te sporten.
Zoiets dacht ik al inderdaad.quote:
Rennen om de trein te halen?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:53 schreef Anthraxx het volgende:
Sporten. Moet ik ook weer gaan doen.
Ik ben niet gekquote:
Durft?!?!?! Waarom niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar ik ben zo'n pauper die niet weer durft te lessen en dus geen rijbewijs heeft.
Dan erger je je nog niet genoeg aan de hangmarokkanen, anders ging je wel!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar ik ben zo'n pauper die niet weer durft te lessen en dus geen rijbewijs heeft.
Hoi Webquote:Op woensdag 24 september 2008 13:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan erger je je nog niet genoeg aan de hangmarokkanen, anders ging je wel!.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Hoi.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:14 schreef Kluts het volgende:
Daarom heb ik zo'n pleurishekel aan Utrecht CS.
Je struikelt over de hangmarokkanen en mensen die alleen maar in de weg staan.
Ik vind autorijden dan weer stom.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef Den_Haag het volgende:
heb gewoon een hekel aan het openbaar vervoer
Lang in de file gestaan?quote:
Rond welke tijd rij jij dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Ik was binnen een uur op mijn werk.
Ahh ok, ja dan snap ik het wel ja hehe.quote:
Sloeberquote:Op woensdag 24 september 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
Ja gaat hard hequote:
En ik dacht dat 8:30 al vroeg wasquote:Op woensdag 24 september 2008 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
6:15.
Bij mijn volgende opdracht wil ik weer voldoende posttijd per dag hebben...quote:
Das lief van je, vooral omdat je dan zover moet bukken.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag aait Kluts over der bolletje
Dan ben ik dus om 10:00 in Eindhovenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:11 schreef webspider het volgende:
[..]
En ik dacht dat 8:30 al vroeg was
Dat hangt er maar net vanaf waarmee hij aait...quote:Op woensdag 24 september 2008 15:13 schreef Kluts het volgende:
Das lief van je, vooral omdat je dan zover moet bukken.
Wat een vuige gedachte!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf waarmee hij aait...
Dat kan dit topic wel gebruiken...quote:
Ik heb er nog nooit gepost, maar die hangen blijkbaar wel meer mijn gedachtengoed aan dan...quote:Op woensdag 24 september 2008 15:20 schreef Q. het volgende:
We adopteren had gedachtengoed van de SEX SC.
Graag gedaanquote:Op woensdag 24 september 2008 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Das lief van je, vooral omdat je dan zover moet bukken.
Over sommige dingen moet je niet praten, dat moet je gewoon doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Kluts het volgende:
Ik praat overal over sex, heb ik geen speciale SC voor nodig.
Ik dacht het, jij zei hetquote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Kluts het volgende:
Waarom maar een van beiden?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Over sommige dingen moet je niet praten, dat moet je gewoon doen..
Jij wilde t eerder al over tieten hebben, maar toen ik zei; Brand los, klapte je dicht.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Over sommige dingen moet je niet praten, dat moet je gewoon doen..
Of juist niet doen.
Praten over sexquote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Kluts het volgende:
'Overal' is dan wel exclusief mijn PM box, mijn e-mail en mijn MSN...quote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Kluts het volgende:
Ik ben bang voor tieten.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij wilde t eerder al over tieten hebben, maar toen ik zei; Brand los, klapte je dicht.
Kerriesaus.quote:
Nergens voor nodig.quote:
Nou....quote:Op woensdag 24 september 2008 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
Ze bijten niet.
Het is hier altijd leukquote:Op woensdag 24 september 2008 15:44 schreef fathank het volgende:
Is het hier leuk? Ik probeer een beetje van mijn "KLB -verslaving" af te komen
Leuker om te doen. Zegt men. Tja, ik geloof men maar.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
sex is ook leuk om over te praten hoor
Idd.Het word pas vervelend als je er niet aan doet, maar wel over praat.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sex is vies zegt mijn domineequote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die quote in je sig, ik ken het verhaal.quote:
Hilarische topics waren dat. Zoals altijd met StefanPquote:Op woensdag 24 september 2008 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die quote in je sig, ik ken het verhaal.![]()
![]()
Ik neem aan dat ze de vaste bezoekers bedoeltquote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze zijn van een dermate imposant formaat dat je er in meervoud over praat?
Mijn tieten? Nee.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze zijn van een dermate imposant formaat dat je er in meervoud over praat?
Ze spinnen wel als je sabbelt!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
Ze bijten niet.
Ja net als ooit dat topic over dat rekensommetje, weet alleen niet meer van wie het was. Ook zo hard om moeten lachenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Hilarische topics waren dat. Zoals altijd met StefanP
Ons? Ik wist niet dat er een ons wasquote:Op woensdag 24 september 2008 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn tieten? Nee.
Ik had het over ons in de sc.
Je bedoelt 1/2 + 1/2 = 1/4 (of wat was het ook alweerquote:Op woensdag 24 september 2008 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja net als ooit dat topic over dat rekensommetje, weet alleen niet meer van wie het was. Ook zo hard om moeten lachen
Kan kloppen, je bent ook in m'n FoBo geweest (en ik in de jouwequote:Op woensdag 24 september 2008 16:00 schreef Kluts het volgende:
FH, heb ik jou niet in het hardcore-topic gespot?
Kan t niet uitstaan dat ik er niet op kom waar ik je eerder heb gezien.
Note to self: Vaker in UVT rondhangen.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:00 schreef Kluts het volgende:
FH, heb ik jou niet in het hardcore-topic gespot?
Oja! Dat was het!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Kan kloppen, je bent ook in m'n FoBo geweest (en ik in de jouwe:)
Want?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Note to self: Vaker in UVT rondhangen.
Lullen over drugs, gokken, zuipen en feestenquote:
Dat doe ik nou liever dan dat ik erover praat.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Lullen over drugs, gokken, zuipen en feesten![]()
Ja, ik zag het. Waarom mogen die niet meer gepost worden dan?quote:edit: hardcoretopic staat tegenwoordig gewoon in MUZ (waar geen livesets mogen worden gepost)
Jaaaaaa! Echt geweldig was die, helemaal omdat er later nog iemand bijkwam die hetzelfde dacht en mee ging doen met de starterquote:Op woensdag 24 september 2008 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bedoelt 1/2 + 1/2 = 1/4 (of wat was het ook alweer)
[..]
Kan kloppen, je bent ook in m'n FoBo geweest (en ik in de jouwe:)
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik nou liever dan dat ik erover praat.
Dat heeft ongeveer net zoveel zin als de haarkleur van Brigitte Maasland voorspellenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:23 schreef Kluts het volgende:
Ow. Misschien moet ik me dan eens in het Fok!beleid verdiepen.
Of gewoon niet natuurlijk.
Houseqlassics.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:22 schreef webspider het volgende:
[..]. Behalve dat gokken dan
Oja, ik moet nog even mailen voor tickets voor houseqlassics, zou er met vrienden heen gaan, maar nog niets gehoord, zoals zo vaak
Ja welk beleidquote:Op woensdag 24 september 2008 16:23 schreef Kluts het volgende:
Ow. Misschien moet ik me dan eens in het Fok!beleid verdiepen.
Of gewoon niet natuurlijk.
Ik ben meer van de progressive-trance, hardtrance, techno en hardhouse .... hebben ze dat daar ook?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Houseqlassics.
Ik heb zelf 15 years of nightmare in de planning.
Nope.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben meer van de progressive-trance, hardtrance, techno en hardhouse .... hebben ze dat daar ook?.
Wat is darkcore dan weer?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nope.
Ik luister tegenwoordig van alles, van Darkcore tot Minimal, Hardstyle, Techno, ik vind het allemaal leuk.
Qlubtempo vroeger.
Ben t nu na jaren samenwonen en burgerlijkheid weer een beetje aan t oppakken, die feestjes.
Wilde ook naar Parkzicht Reunion, maar de minimumleeftijd is 28.
Hardcore met een duister,donker tintje, zegmaar.quote:
Ok, al die termen, ik hou het niet meer bij. Nooit gedaan trouwens hehe.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hardcore met een duister,donker tintje, zegmaar.
Word ik altijd opgefokt van, op een lekkere manier.
Parkzicht was gaaf!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wilde ook naar Parkzicht Reunion, maar de minimumleeftijd is 28.
Ik vond hem een jaar of 3 geleden zwaar OK, maar inmiddels vind ik zijn act een beetje over the top. De muziek blijft heerlijk om snelheidsovertredingen op te begaanquote:Op woensdag 24 september 2008 16:51 schreef Kluts het volgende:
Web, wat vind je van Yoji Biomehanika dan?
Ik heb dat nooit meegemaakt, was toen nog een nog kleiner Klutsje.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Parkzicht was gaaf!
Tot het werd gesloten
Oh the memories ... zonder iemand het weet naar feestjes sneaken omdat je niet mag
Beter niet in de auto draaien, ik ga dr altijd veel te hard van rijden.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hardcore met een duister,donker tintje, zegmaar.
Word ik altijd opgefokt van, op een lekkere manier.
Helaas ben ik aardig wat jaartjes te jong om Parkzicht mee te kunnen makenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Parkzicht was gaaf!
Tot het werd gesloten
Oh the memories ... zonder iemand het weet naar feestjes sneaken omdat je niet mag
Ik zag 'm een jaar of 8 terug op Impulz, was gelijk verkocht, hij draait super, lekker afwisselend.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik vond hem een jaar of 3 geleden zwaar OK, maar inmiddels vind ik zijn act een beetje over the top. De muziek blijft heerlijk om snelheidsovertredingen op te begaan
Over het algemeen: HQ!.
Dat inderdaad hehe, maar ik vind het niet erg.quote:
Begin maar!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Den_Haag het volgende:
zullen we het gewoon maar weer over sex hebben?
Bijna gepwned door een oud vrouwtje las ik?quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Den_Haag het volgende:
zullen we het gewoon maar weer over sex hebben?
Hoorde ik nou dat Don Diablo weleens een homo ervaring zou willen hebben?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:01 schreef Burdie het volgende:
Hier moeten we heen!
http://www.podiumdekelder(...)/smaak_van_turkije1/
Ik mocht eigenlijk ook niet binnen hoor, maar och ... dat werd met een korreltje wit poeder genomen zegmaarquote:Op woensdag 24 september 2008 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meegemaakt, was toen nog een nog kleiner Klutsje.
Die sets en CD's heb ik helaas niet ... en maar goed ook, anders zit ik weer een paar maanden in dequote:Heb alleen van een vriend toen heel veel sets en cd's gehad ervan, dus leek me zo gaaf om daarheen te gaan. Kan me alleen wel iets indenken bij de minimumleeftijd, dat jonge grut zoals ik die het niet meegemaakt heeft willen ze natuurlijk niet binnen hebben.
Maar toch.
Hebben we het nu over hardcore-sex of over sex tijdens hardcore?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:02 schreef Kluts het volgende:
Sex en hardcore kunnen veel met elkaar gemeen hebben, getuige mijn sig.
Niet met mij iig.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoorde ik nou dat Don Diablo weleens een homo ervaring zou willen hebben?
Jones & Stephenson!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:06 schreef Kluts het volgende:
Ik ben je nog steeds dankbaar dat jij wél de naam wist van mijn old time favorite, The first rebirth.
Ach, doe eens gek!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Hebben we het nu over hardcore-sex of over sex tijdens hardcore?
Dat is zonder twijfel een van de tofste nummers die de house scene ooit voortgebracht heeftquote:Op woensdag 24 september 2008 17:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Jones & Stephenson!.
Bij voorkeur met grote hoeveelheden zwetende mensen, alcohol, mist en lasershows gaarne..
Stond op frontpage vanochtend geloof ik.quote:
Hardcore-sex onder hardcore muziek? 180bpm is toch net iets prettiger daarvoor, mi.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, doe eens gek!
Waarom niet allebei?
Kijk de eerstvolgende volwassen man die je ziet heel verleidelijk aan, kansen zijn dat je het hebt!quote:
okeequote:Op woensdag 24 september 2008 17:13 schreef Den_Haag het volgende:
hardcore sex op een hardcore feest
vrijdag 26 september 2008quote:
Ja, maar das dan ws de verkeerde manquote:Op woensdag 24 september 2008 17:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Kijk de eerstvolgende volwassen man die je ziet heel verleidelijk aan, kansen zijn dat je het hebt!.
Beggars can't be choosersquote:Op woensdag 24 september 2008 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar das dan ws de verkeerde man
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voorverkoop adressen:
Jeanspoint, Stadskanaal.
Snackbar Succes, Gieten.
Waarom zou je nu nog, als organisatie, de prijzen in Guldens erbij zetten?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
vrijdag 26 september 2008
Big Bang
Organisatie: Nikos Evenementen
Tijden: 21:00 - 06:00
Voorverkoop: ¤. 10,00 / fl. 22,04 (ex. fee)
Deurverkoop: ¤. 15,00 / fl. 33,06
VIP-kaarten: ¤. 20,00 / fl. 44,07 (ex. fee)
Line-up:
Partyraiser
Genius
Neophyte
Korsakoff
Outblast
Day-mar
Angerfist
Dark Noise
DJ Psycho
Vreestyle
D-Jackel
All X-clusive
ArmenianBoy
G_Forces
Voorverkoop adressen:
Jeanspoint, Stadskanaal.
Snackbar Succes, Gieten.
Eerst bewijzen!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee!
Sex met mij is best leuk
Dat is helemaal niet waar!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kan ook bij half fok de recensies opvragen intussen.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee!
Sex met mij is best leuk
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog, als organisatie, de prijzen in Guldens erbij zetten?
Tja, Stadskanaal, daar lopen ze een beetje achter.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog, als organisatie, de prijzen in Guldens erbij zetten?
Logisch, het ligt nog noordelijker dan de veluwequote:Op woensdag 24 september 2008 17:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, Stadskanaal, daar lopen ze een beetje achter..
Tuurlijk wel! Dat is mijn enige taak in deze reeks!quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoelde alleen maar dat je niet gelijk Ieuw moest gaan roepen hoor...
nou, vooruit danquote:Op woensdag 24 september 2008 17:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Dat is mijn enige taak in deze reeks!
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kan ook bij half fok de recensies opvragen intussen.
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]JB toch
ik dacht dat je zo'n keurig meisje was
Ik denk dat je in de war was met mij.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]JB toch
ik dacht dat je zo'n keurig meisje was
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war was met mij.
Nou!? uit de verhalen die ik over jou gehoord hebquote:Op woensdag 24 september 2008 17:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Keurige meisjes don't do drugsquote:Op woensdag 24 september 2008 17:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, vertel daar eens over.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nou!? uit de verhalen die ik over jou gehoord heb![]()
![]()
![]()
![]()
Ja,want ik blow,het is ongehoord!quote:
blowen heb ik nooit gedaan, drugs ook niet, drinken doe ik zelden....quote:Op woensdag 24 september 2008 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja,want ik blow,het is ongehoord!
En ik drink ook nog!
hij is weg... wordt moeilijkquote:Op woensdag 24 september 2008 18:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, vertel daar eens over.
Ik ben erg benieuwd wat er dan over mij verteld wordt.
en neuken ook niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
blowen heb ik nooit gedaan, drugs ook niet, drinken doe ik zelden....
Je valt dus niet in de categorie "Keurig meisje"quote:Op woensdag 24 september 2008 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik drink ook nog!
Ik was er al bang voor.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je valt dus niet in de categorie "Keurig meisje"
Goed uitgangspuntquote:Op woensdag 24 september 2008 18:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor.
Ach, zolang niemand er last van heeft en ik lol heb, maakt t ook geen bal uit.
Zolang als er maar niet regelmatig spul je neus of aderen ingaat.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik drink ook nog!
Meisjes roepen om een soesje en een kleine veeg!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op zn tijd...
maar liefst vaker
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Meisjes roepen om een soesje en een kleine veeg!.
Ik ook maar ik probeer wat energie/geld te besparen.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 18:19 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de verwarming al een paar dagen aan, ben een echte koukleum.
Snoep van de toefjes uit m'n spuitzak!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:29 schreef Kluts het volgende:
Bitch ik maak je klaar, met slagroom in je ogen.
Trui aan?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook maar ik probeer wat energie/geld te besparen.
Spoel het weg met Wodka.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd overigens niet zo van sex icm eten.
en ook niet van wazige teksten
Vraag er een uurloon voor.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Moest ik verdomme toch weer die stomme vragenlijsten invullen.
Ik denk niet dat ze in Driebergen zo gek zijn om mij te gaan betalen terwijl ik daar in behandeling wilde.quote:
Ach, ik zou t gewoon doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:39 schreef Feitosa het volgende:
Godver , had weinig gescheeld of ik was een x aantal euro,s lichter en een 50" tv rijker.
Ik kon me nog net inhouden. Nu wachten tot m,n verjaardag.
Nee, ik moet dat gat in m,n hand dichthouden. Dat heb ik mezelf beloofd.quote:
Sex is wel goed icm drank, mits niet al te veel dan, dan gebeurt er gewoon niets.quote:
Wat verstandig!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ik moet dat gat in m,n hand dichthouden. Dat heb ik mezelf beloofd.
Pas over 2 maanden ga ik over tot de aanschaf.
disciplinequote:Op woensdag 24 september 2008 18:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ik moet dat gat in m,n hand dichthouden. Dat heb ik mezelf beloofd.
Pas over 2 maanden ga ik over tot de aanschaf.
Heb namelijk ook nog een kingsize bed en een nieuwe kast voor de woonkamer op m,n lijstje staan.
Ja erg ongewoon voor me.quote:
Idd.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sex is wel goed icm drank, mits niet al te veel dan, dan gebeurt er gewoon niets.
Maar sex en drank is
Waarvoor?quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 18:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Moest ik verdomme toch weer die stomme vragenlijsten invullen.
Naja, wilde eerst een 40"...toen een 42" en nu wil ik niets minder dan 50"....da,s 127 cm...quote:
Vast wel, maar daar word ie maatje noorse garnaal van.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd.
En daar mijn imago toch al naar de filistijnen is:
Sex & XTC.
Ook hoiquote:Op woensdag 24 september 2008 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd.
Sex & XTC.
Dat hoeft niet persé maar is idd wel vaak een van de 'complicaties' ja.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar word ie maatje noorse garnaal van.
Ja, dat zou ik eigenlijk ook wel een keer willen proberenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd.
Sex & XTC.
Ik houd niet zo van heeeel grote tv'squote:Op woensdag 24 september 2008 18:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Naja, wilde eerst een 40"...toen een 42" en nu wil ik niets minder dan 50"....da,s 127 cm...
Vaag eigenlijk, dan ben je zo happy en geil als weetikwat en dan krimpt ie als de ziekte.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé maar is idd wel vaak een van de 'complicaties' ja.
Maar als dat dus niet het geval is.
Hey Klutskequote:
NKCVquote:
Wat is precies een fluffer?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vaag eigenlijk, dan ben je zo happy en geil als weetikwat en dan krimpt ie als de ziekte.
Heb ik wel een erg goede fluffer nodig om hem overeind te krijgen.
PS3 erop en genieten maar.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van heeeel grote tv's
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:52 schreef Kluts het volgende:
Feitosa; Wtf is een fluffer?
Lit snapte ik al helemaal niet.
Dat weet ik zelfs!quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 18:52 schreef Kluts het volgende:
Feitosa; Wtf is een fluffer?
Welk een gebrek aan algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is precies een fluffer?
O, heet dat zo!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen die mannen "hardpijpen" voor een pornoscene.
Ik zal het gelijk mijn kinderen lerenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Welk een gebrek aan algemene ontwikkeling.
Hey, het is niet alsof ik je bewust verwar. Dat is alleen maar bonusquote:
Zijn ze nog niet wat te jong om de kunst van het fluffen al te leren?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zal het gelijk mijn kinderen leren
Jong geleerd, oud gedaan.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet wat te jong om de kunst van het fluffen al te leren?
Ik bedoelde het WOORDquote:Op woensdag 24 september 2008 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet wat te jong om de kunst van het fluffen al te leren?
Dat zeiden jouw ouders vast ook.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn kinderen gaan maagd blijven
Altijd
Ben je geen maagd meer?quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze dat zeiden, hadden ze het mis.
Ik geef ze weinig kans gezien het genenpakket van de moeder...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoelde het WOORD
Mijn kinderen gaan maagd blijven
Altijd
edit: en ook niet pijpen.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef ze weinig kans gezien het genenpakket van de moeder...
Krijg je nu allemaal visioenen over hoe jouw ouders ooit deden wat jij nu doet in bed?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat genetisch bepaald dan?
Maar niet teveel xtc, want dan wordt het niet meer zoveel bij je ventquote:Op woensdag 24 september 2008 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd.
Sex & XTC.
Waarom zou je voor 'ooit' gaan als je ook 'nog' kan gebruiken?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je nu allemaal visioenen over hoe jouw ouders ooit deden wat jij nu doet in bed?
Ik heb ooit van iemand gehoord dat mijn ouders partnerruil deden met de buren...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je nu allemaal visioenen over hoe jouw ouders ooit deden wat jij nu doet in bed?
niet met elkaar iig.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom zou je voor 'ooit' gaan als je ook 'nog' kan gebruiken?
Omdat ik niet weet of haar ouders nog leven, nog bij elkaar zijn etc.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:20 schreef Litpho het volgende:
aaaahhhhquote:Op woensdag 24 september 2008 19:19 schreef Burdie het volgende:
Ik heb burgerlijk achter de naaimachine gezeten vandaag.
Kijk wat ik gemaakt heb?!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat in combinatie met jouw voorkeuren is een goede indicatie van de kant die je kinderen opgaan... Succes!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ooit van iemand gehoord dat mijn ouders partnerruil deden met de buren...
Dat was ongeveer het ergste en alles waat daarna komt is geen probleem meer
En jij je maar afvragen waarom de buurman jou behandelde alsof je zijn eigen dochter was.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ooit van iemand gehoord dat mijn ouders partnerruil deden met de buren...
Dat was ongeveer het ergste en alles waat daarna komt is geen probleem meer
Jij krijgt er spontaan Veluwe herinneringen van?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
En jij je maar afvragen waarom de buurman jou behandelde alsof je zijn eigen dochter was.
Het is een gave.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:36 schreef Kluts het volgende:
Jij hebt ook overal een oplossing voor he web.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom de buurman jou behandelde alsof je zijn eigen dochter was.
Die wilde een vergelijkend warenonderzoek moeder-dochter doen natuurlijk...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die gluurde door hetraam als ik lag te zonnen
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat in combinatie met jouw voorkeuren is een goede indicatie van de kant die je kinderen opgaan... Succes!
Can't blame him.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Die gluurde door hetraam als ik lag te zonnen
Ik en mn grote mondquote:Op woensdag 24 september 2008 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wilde een vergelijkend warenonderzoek moeder-dochter doen natuurlijk...
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wilde een vergelijkend warenonderzoek moeder-dochter doen natuurlijk...
Het is vast te makkelijk om te suggereren dat je die van je moeder hebt, niet?quote:
Praktisch bij het pijpen!quote:
Je krijgt er meestal een heel klein piemeltje vanquote:Op woensdag 24 september 2008 19:22 schreef mrbox het volgende:
Wat geeft dat dan voor effect XTC in combi sex
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had stiekem de hoop dat je me te hulp zou schieten...
Je komt niet over alsof je hulp nodig hebt gehad om hier te komen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had stiekem de hoop dat je me te hulp zou schieten...
Nee, maar het ging wel even een andere kant op dan de bedoeling was.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je komt niet over alsof je hulp nodig hebt gehad om hier te komen.
Het is heftiger.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:22 schreef mrbox het volgende:
Wat geeft dat dan voor effect XTC in combi sex
Gelukkig maar dat je flexibiliteit één van je beste eigenschappen isquote:Op woensdag 24 september 2008 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar het ging wel even een andere kant op dan de bedoeling was.
I know... Maar het was een uitgelezen mogelijkheid om de cirkel weer rond te maken...quote:
Heb nog nooit sex gehad met xtc op, maar meestal lukt dat volgens mij ook niet meerquote:Op woensdag 24 september 2008 19:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is heftiger.
XTC geeft je een lief gevoel. Als in, je hebt op een party een gevoel van saamhorigheid, in gesprekken ben je veel opener en vaak sentimenteler, en in bed is alles een stuk intenser.
Het is moeilijk te omschrijven, maar het is niet voor te stelllen als je nooit XTC geprobeerd hebt eigenlijk.
Mwah, als je op een feestje wel eens iemand hebt ontmoet die aan de X zat, dan weet je het ook wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is heftiger.
XTC geeft je een lief gevoel. Als in, je hebt op een party een gevoel van saamhorigheid, in gesprekken ben je veel opener en vaak sentimenteler, en in bed is alles een stuk intenser.
Het is moeilijk te omschrijven, maar het is niet voor te stelllen als je nooit XTC geprobeerd hebt eigenlijk.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb nog nooit sex gehad met xtc op, maar meestal lukt dat volgens mij ook niet meer
Ah okquote:Op woensdag 24 september 2008 19:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is heftiger.
Tssss, er wordt hier niet op JB gestamptquote:Op woensdag 24 september 2008 19:37 schreef Burdie het volgende:
Gooi al je persoonlijke details op tafel (liefst smeuïg en icm andere fokkers, liefst JB) en wij stampen er met z'n allen op
.
Ik ben hier sinds vanmiddagquote:Op woensdag 24 september 2008 19:37 schreef Burdie het volgende:
[..]fathank, ik ken jou nog niet
.
Welkom in de R&P SC.
Gooi al je persoonlijke details op tafel (liefst smeuïg en icm andere fokkers, liefst JB) en wij stampen er met z'n allen op
.
Ik kan mij herinneren dat een zekere JoeyT een paar jaar geleden vergelijkbare uitlatingen tegen jou deed, als jij nu tegen JB doet. Toen kon jij het absoluut niet waarderen, waarom doe je het dan wel bij een ander?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:37 schreef Burdie het volgende:
.
Welke mod???quote:Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben hier sinds vanmiddag. Geen smeuige details met medefokkers. Ik ken er maar 3 in het echt, waarvan 1 mod
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat een zekere JoeyT een paar jaar geleden vergelijkbare uitlatingen tegen jou deed, als jij nu tegen JB doet. Toen kon jij het absoluut niet waarderen, waarom doe je het dan wel bij een ander?
Air! Lit!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tssss, er wordt hier niet op JB gestampt.
Houniet, onze UVT-modquote:Op woensdag 24 september 2008 19:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welke mod???!!!
De smeuïge details kunnen wij anders ook wel voor je verzinnen.
Denk je dat fok een geschikt medium is voor het aangaan van deze discussie?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat een zekere JoeyT een paar jaar geleden vergelijkbare uitlatingen tegen jou deed, als jij nu tegen JB doet. Toen kon jij het absoluut niet waarderen, waarom doe je het dan wel bij een ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |