Meisjes roepen om een soesje en een kleine veeg!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op zn tijd...
maar liefst vaker
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Meisjes roepen om een soesje en een kleine veeg!.
Ik ook maar ik probeer wat energie/geld te besparen.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 18:19 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de verwarming al een paar dagen aan, ben een echte koukleum.
Snoep van de toefjes uit m'n spuitzak!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:29 schreef Kluts het volgende:
Bitch ik maak je klaar, met slagroom in je ogen.
Trui aan?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook maar ik probeer wat energie/geld te besparen.
Spoel het weg met Wodka.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik houd overigens niet zo van sex icm eten.
en ook niet van wazige teksten
Vraag er een uurloon voor.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Moest ik verdomme toch weer die stomme vragenlijsten invullen.
Ik denk niet dat ze in Driebergen zo gek zijn om mij te gaan betalen terwijl ik daar in behandeling wilde.quote:
Ach, ik zou t gewoon doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:39 schreef Feitosa het volgende:
Godver , had weinig gescheeld of ik was een x aantal euro,s lichter en een 50" tv rijker.
Ik kon me nog net inhouden. Nu wachten tot m,n verjaardag.
Nee, ik moet dat gat in m,n hand dichthouden. Dat heb ik mezelf beloofd.quote:
Sex is wel goed icm drank, mits niet al te veel dan, dan gebeurt er gewoon niets.quote:
Wat verstandig!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ik moet dat gat in m,n hand dichthouden. Dat heb ik mezelf beloofd.
Pas over 2 maanden ga ik over tot de aanschaf.
disciplinequote:Op woensdag 24 september 2008 18:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ik moet dat gat in m,n hand dichthouden. Dat heb ik mezelf beloofd.
Pas over 2 maanden ga ik over tot de aanschaf.
Heb namelijk ook nog een kingsize bed en een nieuwe kast voor de woonkamer op m,n lijstje staan.
Ja erg ongewoon voor me.quote:
Idd.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sex is wel goed icm drank, mits niet al te veel dan, dan gebeurt er gewoon niets.
Maar sex en drank is
Waarvoor?quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 18:35 schreef TwistedDarling het volgende:
Moest ik verdomme toch weer die stomme vragenlijsten invullen.
Naja, wilde eerst een 40"...toen een 42" en nu wil ik niets minder dan 50"....da,s 127 cm...quote:
Vast wel, maar daar word ie maatje noorse garnaal van.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd.
En daar mijn imago toch al naar de filistijnen is:
Sex & XTC.
Ook hoiquote:Op woensdag 24 september 2008 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd.
En daar mijn imago toch al naar de filistijnen is:
Sex & XTC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |