Praktisch bij het pijpen!quote:
Je krijgt er meestal een heel klein piemeltje vanquote:Op woensdag 24 september 2008 19:22 schreef mrbox het volgende:
Wat geeft dat dan voor effect XTC in combi sex
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had stiekem de hoop dat je me te hulp zou schieten...
Je komt niet over alsof je hulp nodig hebt gehad om hier te komen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had stiekem de hoop dat je me te hulp zou schieten...
Nee, maar het ging wel even een andere kant op dan de bedoeling was.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je komt niet over alsof je hulp nodig hebt gehad om hier te komen.
Het is heftiger.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:22 schreef mrbox het volgende:
Wat geeft dat dan voor effect XTC in combi sex
Gelukkig maar dat je flexibiliteit één van je beste eigenschappen isquote:Op woensdag 24 september 2008 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar het ging wel even een andere kant op dan de bedoeling was.
I know... Maar het was een uitgelezen mogelijkheid om de cirkel weer rond te maken...quote:
Heb nog nooit sex gehad met xtc op, maar meestal lukt dat volgens mij ook niet meerquote:Op woensdag 24 september 2008 19:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is heftiger.
XTC geeft je een lief gevoel. Als in, je hebt op een party een gevoel van saamhorigheid, in gesprekken ben je veel opener en vaak sentimenteler, en in bed is alles een stuk intenser.
Het is moeilijk te omschrijven, maar het is niet voor te stelllen als je nooit XTC geprobeerd hebt eigenlijk.
Mwah, als je op een feestje wel eens iemand hebt ontmoet die aan de X zat, dan weet je het ook wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is heftiger.
XTC geeft je een lief gevoel. Als in, je hebt op een party een gevoel van saamhorigheid, in gesprekken ben je veel opener en vaak sentimenteler, en in bed is alles een stuk intenser.
Het is moeilijk te omschrijven, maar het is niet voor te stelllen als je nooit XTC geprobeerd hebt eigenlijk.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb nog nooit sex gehad met xtc op, maar meestal lukt dat volgens mij ook niet meer
Ah okquote:Op woensdag 24 september 2008 19:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is heftiger.
Tssss, er wordt hier niet op JB gestamptquote:Op woensdag 24 september 2008 19:37 schreef Burdie het volgende:
Gooi al je persoonlijke details op tafel (liefst smeuïg en icm andere fokkers, liefst JB) en wij stampen er met z'n allen op
.
Ik ben hier sinds vanmiddagquote:Op woensdag 24 september 2008 19:37 schreef Burdie het volgende:
[..]fathank, ik ken jou nog niet
.
Welkom in de R&P SC.
Gooi al je persoonlijke details op tafel (liefst smeuïg en icm andere fokkers, liefst JB) en wij stampen er met z'n allen op
.
Ik kan mij herinneren dat een zekere JoeyT een paar jaar geleden vergelijkbare uitlatingen tegen jou deed, als jij nu tegen JB doet. Toen kon jij het absoluut niet waarderen, waarom doe je het dan wel bij een ander?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:37 schreef Burdie het volgende:
.
Welke mod???quote:Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben hier sinds vanmiddag. Geen smeuige details met medefokkers. Ik ken er maar 3 in het echt, waarvan 1 mod
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat een zekere JoeyT een paar jaar geleden vergelijkbare uitlatingen tegen jou deed, als jij nu tegen JB doet. Toen kon jij het absoluut niet waarderen, waarom doe je het dan wel bij een ander?
Air! Lit!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tssss, er wordt hier niet op JB gestampt.
Houniet, onze UVT-modquote:Op woensdag 24 september 2008 19:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welke mod???!!!
De smeuïge details kunnen wij anders ook wel voor je verzinnen.
Denk je dat fok een geschikt medium is voor het aangaan van deze discussie?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat een zekere JoeyT een paar jaar geleden vergelijkbare uitlatingen tegen jou deed, als jij nu tegen JB doet. Toen kon jij het absoluut niet waarderen, waarom doe je het dan wel bij een ander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |