Ben je geen maagd meer?quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze dat zeiden, hadden ze het mis.
Ik geef ze weinig kans gezien het genenpakket van de moeder...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoelde het WOORD
Mijn kinderen gaan maagd blijven
Altijd
edit: en ook niet pijpen.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef ze weinig kans gezien het genenpakket van de moeder...
Krijg je nu allemaal visioenen over hoe jouw ouders ooit deden wat jij nu doet in bed?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat genetisch bepaald dan?
Maar niet teveel xtc, want dan wordt het niet meer zoveel bij je ventquote:Op woensdag 24 september 2008 18:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd.
En daar mijn imago toch al naar de filistijnen is:
Sex & XTC.
Waarom zou je voor 'ooit' gaan als je ook 'nog' kan gebruiken?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je nu allemaal visioenen over hoe jouw ouders ooit deden wat jij nu doet in bed?
Ik heb ooit van iemand gehoord dat mijn ouders partnerruil deden met de buren...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je nu allemaal visioenen over hoe jouw ouders ooit deden wat jij nu doet in bed?
niet met elkaar iig.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom zou je voor 'ooit' gaan als je ook 'nog' kan gebruiken?
Omdat ik niet weet of haar ouders nog leven, nog bij elkaar zijn etc.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:20 schreef Litpho het volgende:
aaaahhhhquote:Op woensdag 24 september 2008 19:19 schreef Burdie het volgende:
Ik heb burgerlijk achter de naaimachine gezeten vandaag.
Kijk wat ik gemaakt heb?!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat in combinatie met jouw voorkeuren is een goede indicatie van de kant die je kinderen opgaan... Succes!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ooit van iemand gehoord dat mijn ouders partnerruil deden met de buren...
Dat was ongeveer het ergste en alles waat daarna komt is geen probleem meer
En jij je maar afvragen waarom de buurman jou behandelde alsof je zijn eigen dochter was.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ooit van iemand gehoord dat mijn ouders partnerruil deden met de buren...
Dat was ongeveer het ergste en alles waat daarna komt is geen probleem meer
Jij krijgt er spontaan Veluwe herinneringen van?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
En jij je maar afvragen waarom de buurman jou behandelde alsof je zijn eigen dochter was.
Het is een gave.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:36 schreef Kluts het volgende:
Jij hebt ook overal een oplossing voor he web.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom de buurman jou behandelde alsof je zijn eigen dochter was.
Die wilde een vergelijkend warenonderzoek moeder-dochter doen natuurlijk...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die gluurde door hetraam als ik lag te zonnen
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat in combinatie met jouw voorkeuren is een goede indicatie van de kant die je kinderen opgaan... Succes!
Can't blame him.quote:Op woensdag 24 september 2008 @ 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Die gluurde door hetraam als ik lag te zonnen
Ik en mn grote mondquote:Op woensdag 24 september 2008 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wilde een vergelijkend warenonderzoek moeder-dochter doen natuurlijk...
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wilde een vergelijkend warenonderzoek moeder-dochter doen natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |