Je bedoelt 1/2 + 1/2 = 1/4 (of wat was het ook alweerquote:Op woensdag 24 september 2008 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja net als ooit dat topic over dat rekensommetje, weet alleen niet meer van wie het was. Ook zo hard om moeten lachen
Kan kloppen, je bent ook in m'n FoBo geweest (en ik in de jouwequote:Op woensdag 24 september 2008 16:00 schreef Kluts het volgende:
FH, heb ik jou niet in het hardcore-topic gespot?
Kan t niet uitstaan dat ik er niet op kom waar ik je eerder heb gezien.
Note to self: Vaker in UVT rondhangen.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:00 schreef Kluts het volgende:
FH, heb ik jou niet in het hardcore-topic gespot?
Oja! Dat was het!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Kan kloppen, je bent ook in m'n FoBo geweest (en ik in de jouwe:)
Want?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Note to self: Vaker in UVT rondhangen.
Lullen over drugs, gokken, zuipen en feestenquote:
Dat doe ik nou liever dan dat ik erover praat.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Lullen over drugs, gokken, zuipen en feesten![]()
Ja, ik zag het. Waarom mogen die niet meer gepost worden dan?quote:edit: hardcoretopic staat tegenwoordig gewoon in MUZ (waar geen livesets mogen worden gepost)
Jaaaaaa! Echt geweldig was die, helemaal omdat er later nog iemand bijkwam die hetzelfde dacht en mee ging doen met de starterquote:Op woensdag 24 september 2008 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bedoelt 1/2 + 1/2 = 1/4 (of wat was het ook alweer)
[..]
Kan kloppen, je bent ook in m'n FoBo geweest (en ik in de jouwe:)
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik nou liever dan dat ik erover praat.
Dat heeft ongeveer net zoveel zin als de haarkleur van Brigitte Maasland voorspellenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:23 schreef Kluts het volgende:
Ow. Misschien moet ik me dan eens in het Fok!beleid verdiepen.
Of gewoon niet natuurlijk.
Houseqlassics.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:22 schreef webspider het volgende:
[..]. Behalve dat gokken dan
Oja, ik moet nog even mailen voor tickets voor houseqlassics, zou er met vrienden heen gaan, maar nog niets gehoord, zoals zo vaak
Ja welk beleidquote:Op woensdag 24 september 2008 16:23 schreef Kluts het volgende:
Ow. Misschien moet ik me dan eens in het Fok!beleid verdiepen.
Of gewoon niet natuurlijk.
Ik ben meer van de progressive-trance, hardtrance, techno en hardhouse .... hebben ze dat daar ook?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Houseqlassics.
Ik heb zelf 15 years of nightmare in de planning.
Nope.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben meer van de progressive-trance, hardtrance, techno en hardhouse .... hebben ze dat daar ook?.
Wat is darkcore dan weer?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nope.
Ik luister tegenwoordig van alles, van Darkcore tot Minimal, Hardstyle, Techno, ik vind het allemaal leuk.
Qlubtempo vroeger.
Ben t nu na jaren samenwonen en burgerlijkheid weer een beetje aan t oppakken, die feestjes.
Wilde ook naar Parkzicht Reunion, maar de minimumleeftijd is 28.
Hardcore met een duister,donker tintje, zegmaar.quote:
Ok, al die termen, ik hou het niet meer bij. Nooit gedaan trouwens hehe.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hardcore met een duister,donker tintje, zegmaar.
Word ik altijd opgefokt van, op een lekkere manier.
Parkzicht was gaaf!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wilde ook naar Parkzicht Reunion, maar de minimumleeftijd is 28.
Ik vond hem een jaar of 3 geleden zwaar OK, maar inmiddels vind ik zijn act een beetje over the top. De muziek blijft heerlijk om snelheidsovertredingen op te begaanquote:Op woensdag 24 september 2008 16:51 schreef Kluts het volgende:
Web, wat vind je van Yoji Biomehanika dan?
Ik heb dat nooit meegemaakt, was toen nog een nog kleiner Klutsje.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Parkzicht was gaaf!
Tot het werd gesloten
Oh the memories ... zonder iemand het weet naar feestjes sneaken omdat je niet mag
Beter niet in de auto draaien, ik ga dr altijd veel te hard van rijden.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hardcore met een duister,donker tintje, zegmaar.
Word ik altijd opgefokt van, op een lekkere manier.
Helaas ben ik aardig wat jaartjes te jong om Parkzicht mee te kunnen makenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Parkzicht was gaaf!
Tot het werd gesloten
Oh the memories ... zonder iemand het weet naar feestjes sneaken omdat je niet mag
Ik zag 'm een jaar of 8 terug op Impulz, was gelijk verkocht, hij draait super, lekker afwisselend.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik vond hem een jaar of 3 geleden zwaar OK, maar inmiddels vind ik zijn act een beetje over the top. De muziek blijft heerlijk om snelheidsovertredingen op te begaan
Over het algemeen: HQ!.
Dat inderdaad hehe, maar ik vind het niet erg.quote:
Begin maar!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Den_Haag het volgende:
zullen we het gewoon maar weer over sex hebben?
Bijna gepwned door een oud vrouwtje las ik?quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Den_Haag het volgende:
zullen we het gewoon maar weer over sex hebben?
Hoorde ik nou dat Don Diablo weleens een homo ervaring zou willen hebben?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:01 schreef Burdie het volgende:
Hier moeten we heen!
http://www.podiumdekelder(...)/smaak_van_turkije1/
Ik mocht eigenlijk ook niet binnen hoor, maar och ... dat werd met een korreltje wit poeder genomen zegmaarquote:Op woensdag 24 september 2008 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meegemaakt, was toen nog een nog kleiner Klutsje.
Die sets en CD's heb ik helaas niet ... en maar goed ook, anders zit ik weer een paar maanden in dequote:Heb alleen van een vriend toen heel veel sets en cd's gehad ervan, dus leek me zo gaaf om daarheen te gaan. Kan me alleen wel iets indenken bij de minimumleeftijd, dat jonge grut zoals ik die het niet meegemaakt heeft willen ze natuurlijk niet binnen hebben.
Maar toch.
Hebben we het nu over hardcore-sex of over sex tijdens hardcore?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:02 schreef Kluts het volgende:
Sex en hardcore kunnen veel met elkaar gemeen hebben, getuige mijn sig.
Niet met mij iig.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoorde ik nou dat Don Diablo weleens een homo ervaring zou willen hebben?
Jones & Stephenson!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:06 schreef Kluts het volgende:
Ik ben je nog steeds dankbaar dat jij wél de naam wist van mijn old time favorite, The first rebirth.
Ach, doe eens gek!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Hebben we het nu over hardcore-sex of over sex tijdens hardcore?
Dat is zonder twijfel een van de tofste nummers die de house scene ooit voortgebracht heeftquote:Op woensdag 24 september 2008 17:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Jones & Stephenson!.
Bij voorkeur met grote hoeveelheden zwetende mensen, alcohol, mist en lasershows gaarne..
Stond op frontpage vanochtend geloof ik.quote:
Hardcore-sex onder hardcore muziek? 180bpm is toch net iets prettiger daarvoor, mi.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, doe eens gek!
Waarom niet allebei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |