Ik zag 'm een jaar of 8 terug op Impulz, was gelijk verkocht, hij draait super, lekker afwisselend.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik vond hem een jaar of 3 geleden zwaar OK, maar inmiddels vind ik zijn act een beetje over the top. De muziek blijft heerlijk om snelheidsovertredingen op te begaan
Over het algemeen: HQ!.
Dat inderdaad hehe, maar ik vind het niet erg.quote:
Begin maar!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Den_Haag het volgende:
zullen we het gewoon maar weer over sex hebben?
Bijna gepwned door een oud vrouwtje las ik?quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Den_Haag het volgende:
zullen we het gewoon maar weer over sex hebben?
Hoorde ik nou dat Don Diablo weleens een homo ervaring zou willen hebben?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:01 schreef Burdie het volgende:
Hier moeten we heen!
http://www.podiumdekelder(...)/smaak_van_turkije1/
Ik mocht eigenlijk ook niet binnen hoor, maar och ... dat werd met een korreltje wit poeder genomen zegmaarquote:Op woensdag 24 september 2008 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meegemaakt, was toen nog een nog kleiner Klutsje.
Die sets en CD's heb ik helaas niet ... en maar goed ook, anders zit ik weer een paar maanden in dequote:Heb alleen van een vriend toen heel veel sets en cd's gehad ervan, dus leek me zo gaaf om daarheen te gaan. Kan me alleen wel iets indenken bij de minimumleeftijd, dat jonge grut zoals ik die het niet meegemaakt heeft willen ze natuurlijk niet binnen hebben.
Maar toch.
Hebben we het nu over hardcore-sex of over sex tijdens hardcore?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:02 schreef Kluts het volgende:
Sex en hardcore kunnen veel met elkaar gemeen hebben, getuige mijn sig.
Niet met mij iig.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoorde ik nou dat Don Diablo weleens een homo ervaring zou willen hebben?
Jones & Stephenson!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:06 schreef Kluts het volgende:
Ik ben je nog steeds dankbaar dat jij wél de naam wist van mijn old time favorite, The first rebirth.
Ach, doe eens gek!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:06 schreef webspider het volgende:
[..]
Hebben we het nu over hardcore-sex of over sex tijdens hardcore?
Dat is zonder twijfel een van de tofste nummers die de house scene ooit voortgebracht heeftquote:Op woensdag 24 september 2008 17:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Jones & Stephenson!.
Bij voorkeur met grote hoeveelheden zwetende mensen, alcohol, mist en lasershows gaarne..
Stond op frontpage vanochtend geloof ik.quote:
Hardcore-sex onder hardcore muziek? 180bpm is toch net iets prettiger daarvoor, mi.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, doe eens gek!
Waarom niet allebei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |