Q! Hoe is het met jou? Alles wel ende goed?quote:
Pretty good, pretty good.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Q! Hoe is het met jou? Alles wel ende goed?
Mooi goed om te horen! Hoe gaat het met het sporten?quote:
Het is al zo leeg hier. En dan ga jij ook nog eens op oorlogspad.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:42 schreef Kluts het volgende:
Ok, here I am.
Wie moet er weggejaagd worden?
Nee, nee.quote:
Hey D_H, hoe is het?quote:
Dat doe ik nog minimaal 3x per week.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi goed om te horen! Hoe gaat het met het sporten?
Bijna. Leuke plannen?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
Is t al weekend?
^^ Dank voor de tipquote:Op woensdag 24 september 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
Veel water drinken Ludootje.
Dan ben je er, met die meds, binnen 2 dagen vanaf.
Aldus een ervaringsdeskundige.
Zozo, dat doe je netjes zeg! Petje af.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik nog minimaal 3x per week.Alleen deze week niet, te druk.
.
Ook weer aan het werk, maar voor de rest gaat het super!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goed. weer aan het werk he. Jij?
Ik heb heul geen pet!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zozo, dat doe je netjes zeg! Petje af.
Een vleespet...quote:
Heel verstandig.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dank voor de tip![]()
*pakt fles water*
Nee slimmerd, ik neem mijn petje af voor jou prestatie om 3x per week te sporten.quote:
Goh, dat had ik niet door.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee slimmerd, ik neem mijn petje af voor jou prestatie om 3x per week te sporten.
Zoiets dacht ik al inderdaad.quote:
Rennen om de trein te halen?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:53 schreef Anthraxx het volgende:
Sporten. Moet ik ook weer gaan doen.
Ik ben niet gekquote:
Durft?!?!?! Waarom niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar ik ben zo'n pauper die niet weer durft te lessen en dus geen rijbewijs heeft.
Dan erger je je nog niet genoeg aan de hangmarokkanen, anders ging je wel!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar ik ben zo'n pauper die niet weer durft te lessen en dus geen rijbewijs heeft.
Hoi Webquote:Op woensdag 24 september 2008 13:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan erger je je nog niet genoeg aan de hangmarokkanen, anders ging je wel!.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Hoi.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:14 schreef Kluts het volgende:
Daarom heb ik zo'n pleurishekel aan Utrecht CS.
Je struikelt over de hangmarokkanen en mensen die alleen maar in de weg staan.
Ik vind autorijden dan weer stom.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef Den_Haag het volgende:
heb gewoon een hekel aan het openbaar vervoer
Lang in de file gestaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |