Q! Hoe is het met jou? Alles wel ende goed?quote:
Pretty good, pretty good.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Q! Hoe is het met jou? Alles wel ende goed?
Mooi goed om te horen! Hoe gaat het met het sporten?quote:
Het is al zo leeg hier. En dan ga jij ook nog eens op oorlogspad.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:42 schreef Kluts het volgende:
Ok, here I am.
Wie moet er weggejaagd worden?
Nee, nee.quote:
Hey D_H, hoe is het?quote:
Dat doe ik nog minimaal 3x per week.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi goed om te horen! Hoe gaat het met het sporten?
Bijna. Leuke plannen?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
Is t al weekend?
^^ Dank voor de tipquote:Op woensdag 24 september 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
Veel water drinken Ludootje.
Dan ben je er, met die meds, binnen 2 dagen vanaf.
Aldus een ervaringsdeskundige.
Zozo, dat doe je netjes zeg! Petje af.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik nog minimaal 3x per week.Alleen deze week niet, te druk.
.
Ook weer aan het werk, maar voor de rest gaat het super!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goed. weer aan het werk he. Jij?
Ik heb heul geen pet!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zozo, dat doe je netjes zeg! Petje af.
Een vleespet...quote:
Heel verstandig.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dank voor de tip![]()
*pakt fles water*
Nee slimmerd, ik neem mijn petje af voor jou prestatie om 3x per week te sporten.quote:
Goh, dat had ik niet door.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee slimmerd, ik neem mijn petje af voor jou prestatie om 3x per week te sporten.
Zoiets dacht ik al inderdaad.quote:
Rennen om de trein te halen?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:53 schreef Anthraxx het volgende:
Sporten. Moet ik ook weer gaan doen.
Ik ben niet gekquote:
Durft?!?!?! Waarom niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar ik ben zo'n pauper die niet weer durft te lessen en dus geen rijbewijs heeft.
Dan erger je je nog niet genoeg aan de hangmarokkanen, anders ging je wel!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar ik ben zo'n pauper die niet weer durft te lessen en dus geen rijbewijs heeft.
Hoi Webquote:Op woensdag 24 september 2008 13:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan erger je je nog niet genoeg aan de hangmarokkanen, anders ging je wel!.
Het was leuk je gekend te hebbenquote:
Hoi.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:14 schreef Kluts het volgende:
Daarom heb ik zo'n pleurishekel aan Utrecht CS.
Je struikelt over de hangmarokkanen en mensen die alleen maar in de weg staan.
Ik vind autorijden dan weer stom.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef Den_Haag het volgende:
heb gewoon een hekel aan het openbaar vervoer
Lang in de file gestaan?quote:
Rond welke tijd rij jij dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
Nee. Ik was binnen een uur op mijn werk.
Ahh ok, ja dan snap ik het wel ja hehe.quote:
Sloeberquote:Op woensdag 24 september 2008 13:18 schreef Kluts het volgende:
Ja gaat hard hequote:
En ik dacht dat 8:30 al vroeg wasquote:Op woensdag 24 september 2008 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
6:15.
Bij mijn volgende opdracht wil ik weer voldoende posttijd per dag hebben...quote:
Das lief van je, vooral omdat je dan zover moet bukken.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag aait Kluts over der bolletje
Dan ben ik dus om 10:00 in Eindhovenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:11 schreef webspider het volgende:
[..]
En ik dacht dat 8:30 al vroeg was
Dat hangt er maar net vanaf waarmee hij aait...quote:Op woensdag 24 september 2008 15:13 schreef Kluts het volgende:
Das lief van je, vooral omdat je dan zover moet bukken.
Wat een vuige gedachte!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf waarmee hij aait...
Dat kan dit topic wel gebruiken...quote:
Ik heb er nog nooit gepost, maar die hangen blijkbaar wel meer mijn gedachtengoed aan dan...quote:Op woensdag 24 september 2008 15:20 schreef Q. het volgende:
We adopteren had gedachtengoed van de SEX SC.
Graag gedaanquote:Op woensdag 24 september 2008 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Das lief van je, vooral omdat je dan zover moet bukken.
Over sommige dingen moet je niet praten, dat moet je gewoon doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Kluts het volgende:
Ik praat overal over sex, heb ik geen speciale SC voor nodig.
Ik dacht het, jij zei hetquote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Kluts het volgende:
Waarom maar een van beiden?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Over sommige dingen moet je niet praten, dat moet je gewoon doen..
Jij wilde t eerder al over tieten hebben, maar toen ik zei; Brand los, klapte je dicht.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Over sommige dingen moet je niet praten, dat moet je gewoon doen..
Of juist niet doen.
Praten over sexquote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Kluts het volgende:
'Overal' is dan wel exclusief mijn PM box, mijn e-mail en mijn MSN...quote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Kluts het volgende:
Ik ben bang voor tieten.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij wilde t eerder al over tieten hebben, maar toen ik zei; Brand los, klapte je dicht.
Kerriesaus.quote:
Nergens voor nodig.quote:
Nou....quote:Op woensdag 24 september 2008 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
Ze bijten niet.
Het is hier altijd leukquote:Op woensdag 24 september 2008 15:44 schreef fathank het volgende:
Is het hier leuk? Ik probeer een beetje van mijn "KLB -verslaving" af te komen
Leuker om te doen. Zegt men. Tja, ik geloof men maar.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
sex is ook leuk om over te praten hoor
Idd.Het word pas vervelend als je er niet aan doet, maar wel over praat.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sex is vies zegt mijn domineequote:Op woensdag 24 september 2008 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die quote in je sig, ik ken het verhaal.quote:
Hilarische topics waren dat. Zoals altijd met StefanPquote:Op woensdag 24 september 2008 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die quote in je sig, ik ken het verhaal.![]()
![]()
Ik neem aan dat ze de vaste bezoekers bedoeltquote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze zijn van een dermate imposant formaat dat je er in meervoud over praat?
Mijn tieten? Nee.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ze zijn van een dermate imposant formaat dat je er in meervoud over praat?
Ze spinnen wel als je sabbelt!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nergens voor nodig.
Ze bijten niet.
Ja net als ooit dat topic over dat rekensommetje, weet alleen niet meer van wie het was. Ook zo hard om moeten lachenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Hilarische topics waren dat. Zoals altijd met StefanP
Ons? Ik wist niet dat er een ons wasquote:Op woensdag 24 september 2008 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn tieten? Nee.
Ik had het over ons in de sc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |