mag ik mee jagen/?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef Trigalti het volgende:
Zo, een vers topic, een vers begin!
* Trigalti Opent de jacht
Have a little faith in mequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
even heel hypothetisch gezien maar als hara en tri gangers zijn zijn we natuurlijk fucked
dan is het een leuke act die ze nu tegen elkaar spelen....
de laatste persoon die dat tegen me riep beweerde daarna aan mijn vriendin dat ze zwanger van me wasquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de laatste persoon die dat tegen me riep beweerde daarna aan mijn vriendin dat ze zwanger van me was
but your as good as any...
and your cute
misschien weet ik dat wel omdat ik het wel benquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Oops
Maar ik zweer bij deze dat ik geen mafia ben!
Oeh, daar zal ik dan wel gauw achterkomen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
misschien weet ik dat wel omdat ik het wel ben
kut-spelleider ben je eigenlijk ook. Het gebeurd hier 's nachts, jeweets.quote:
Thanksquote:
Ik ga zo naar de laptop denkquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ikke lig al in me bed..... zet de laptop zo uit
Hoe gaat je jacht?quote:
Jij ook bedankt!quote:
Ben net op laptop, in bed, ff tandjes poetsen, ben ik zo bij je maffia-vriendinnetje van me.quote:
Aww, feel the lovequote:Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef MaJo het volgende:
Ik stem ook ##Hara want we zijn maffia spel vriendinnetjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik moet mn drinken nog opdrinken en dan join ik jou ook hoor, mafiapersoon die altijd aardig tegen me doetquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ben net op laptop, in bed, ff tandjes poetsen, ben ik zo bij je maffia-vriendinnetje van me.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Aww, feel the love
Dacht dat we als deal hadden dat we Sawyer en die dude van Prison Break samen zouden delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Je wilde één of andere Keith? niet met me delenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat we als deal hadden dat we Sawyer en die dude van Prison Break samen zouden delen
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe gaat je jacht?![]()
[..]
Jij ook bedankt!
[ afbeelding ]
Mag ik Kate dan hebben?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat we als deal hadden dat we Sawyer en die dude van Prison Break samen zouden delen
En kijk eens. Ik word er stil vanquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
Harajuku. (9) Robier, debbie_19, Isdatzo, Thieske, tripack, Barra, Puntenslijpsel, B.ertha, MaJo
Trigalti (3) Ladidadida, timmmm, tamiii
Yosander (1) Susi
Susi (0)
Maar ik beloof nog wel plechtig mafia te ontmaskeren met mijn ervaring als hintoplosser enzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmm, geen programma's kunnen vinden. Dan laat ik mijn elektronische dobbelsteen beslissen
6. Shit, nog een keer
3! Daarom:
##Yosander
Weltrustenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:07 schreef Trigalti het volgende:
Menschen, jullie toekomstige burgemeester wenst allen een prettige nachtrust,
tot ziensch en een prettige voortzetting van dit topic
Tsja, ik miste toch een beetje de echte verkiezingsprogramma's. Besides, je miste me niet eensquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik beloof nog wel plechtig mafia te ontmaskeren met mijn ervaring als hintoplosser enzo
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
PP? Barra? PS? MaJo? Waar zijn jullie?
!Nee joh, gekkerd! "PP? Barra? PS? Majo?" is mijn koosnaampje voor jouquote:Op woensdag 24 september 2008 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, ik miste toch een beetje de echte verkiezingsprogramma's. Besides, je miste me niet eens![]()
[..]
Dan vind ik het niet lief dat je PS en MaJo niet mistequote:Op woensdag 24 september 2008 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
!Nee joh, gekkerd! "PP? Barra? PS? Majo?" is mijn koosnaampje voor jou!
Nou, technisch gezien, als de rest allemaal op trigalti stemt, kan hij nog winnen, maar volgens mij is het een uitgemaakte zaakquote:Op woensdag 24 september 2008 08:17 schreef -SG- het volgende:
Kunnen we al zeggen dat Hara de Burgermeester is?
Nou volgens mij niet. Je hebt nog7 personen over, mochten ze allemaal op trigaliti stemmen dan heeft hij er ook 10, maar aangezien Hara eerder de 10 personen had zal ze alsnog winnen.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, technisch gezien, als de rest allemaal op trigalti stemt, kan hij nog winnen, maar volgens mij is het een uitgemaakte zaak
Ik ga het is narekenenquote:Op woensdag 24 september 2008 08:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet. Je hebt nog7 personen over, mochten ze allemaal op trigaliti stemmen dan heeft hij er ook 10, maar aangezien Hara eerder de 10 personen had zal ze alsnog winnen.
Oh jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je wilde één of andere Keith? niet met me delen
Dank je voor het duidelijk maken van mijn puntquote:Op woensdag 24 september 2008 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jaKeith van we are scientists
maar die dude van Prison break mag er ook best wezen
Laat ons meiden ook eensquote:Op woensdag 24 september 2008 09:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dank je voor het duidelijk maken van mijn punt
@ SG: I rest my case
Je stemt op hara om het te laten vlotten?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dank je voor het duidelijk maken van mijn punt
@ SG: I rest my case
Ja je staat achter, en anders kunnen we nog wel uren doorgaan, maar als je me wil lynchen, ben ik van de party hoor ^^quote:Op woensdag 24 september 2008 10:47 schreef Trigalti het volgende:
Mogguh!
[..]
Je stemt op hara om het te laten vlotten?
Verrader!
Jij zal één van de eersten zijn!
Integratie in een maffiaspel?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:41 schreef timmmmm het volgende:
maar trigalti, wat zijn nu je plannen ter bevordering van de integratie?
K blijf het een stom affiche vinden
Grappig hè, al die mensen die elkaar aan het beschuldigen zijn op basis van helemaal niets! Ik gooi ook af en toe graag was olie op het vuur! Zo leuk! Mijn doel is ook niet alle maffia's te killen, maar te zorgen dat ik zelf niet gekilled word, en dat de mensen elkar af makenquote:
* tripack pakt jerrycan en werpt em naar Timmmquote:Op woensdag 24 september 2008 11:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grappig hè, al die mensen die elkaar aan het beschuldigen zijn op basis van helemaal niets! Ik gooi ook af en toe graag was olie op het vuur! Zo leuk! Mijn doel is ook niet alle maffia's te killen, maar te zorgen dat ik zelf niet gekilled word, en dat de mensen elkar af maken
Wellicht, maaruh, als je eerlijk bent, word jij graag gekilltquote:Op woensdag 24 september 2008 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack pakt jerrycan en werpt em naar Timmm
euj, maar de mensen die niet gekillt willen worden zijn tog de maffia
ik zou het niet precies weten, volgens mij niet... er is nog geen officieel bericht dat harra burgermeester is. verder hebben we ook nog geen hints gehad, dus nutteloos om random iemand te killenquote:Op woensdag 24 september 2008 12:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wellicht, maaruh, als je eerlijk bent, word jij graag gekillt
en geef is antwoord op mijn vraag, Ik wil iemand aan mijn hooivork rijgen, wanneer gebeurt dat
Ja dat ljikt mij ook, maar volges mij mogen we als we willen als de burgermeester gekozen is, beginnen met voten, maar als er geen hint gegeven zijn, is dat vrij dom. Hoewel het me niets zou verbazen als Harrajakkie Trigalti wil laten lynchen, als directe concurrentquote:Op woensdag 24 september 2008 12:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou het niet precies weten, volgens mij niet... er is nog geen officieel bericht dat harra burgermeester is. verder hebben we ook nog geen hints gehad, dus nutteloos om random iemand te killen
tjah met welke reden? dan zou ze direct verdacht zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat ljikt mij ook, maar volges mij mogen we als we willen als de burgermeester gekozen is, beginnen met voten, maar als er geen hint gegeven zijn, is dat vrij dom. Hoewel het me niets zou verbazen als Harrajakkie Trigalti wil laten lynchen, als directe concurrent
Jah, of die hebben wèl een levenquote:Op woensdag 24 september 2008 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah met welke reden? dan zou ze direct verdacht zijnmaja dat is iedereen nu
vooral de mensen die nog niets hebben gepost
Harra is altijd verdachtquote:Op woensdag 24 september 2008 12:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jah, of die hebben wèl een levenen harajakkie is sowieso al verdacht, iedereen die zich opgegeven heeft voor burgermeester is dat
Jah, het jammere daaraan is alleen dat meestal degene die het actiefst zijn, géén maffia zijn, maar harajakkie kan dat natuurlijk ook denken, en daaaarom zoveel zeggen, wat een dilemma'squote:Op woensdag 24 september 2008 12:24 schreef tripack het volgende:
[..]
Harra is altijd verdachtdat komt omdat ze zo direct in het spel duikt
oke een hint: degene die de 1e kill pleegt is een maffiosoquote:Op woensdag 24 september 2008 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pass me de hints ik ben een kruising tussen Sherlock Homes en Jason Bourne
De nacht dinges kan toch ook mensen vermoorden, dat hoeft dan toch niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
oke een hint: degene die de 1e kill pleegt is een maffioso
klopt, behalve de 1e nachtquote:Op woensdag 24 september 2008 12:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De nacht dinges kan toch ook mensen vermoorden, dat hoeft dan toch niet?
RTFMquote:Op woensdag 24 september 2008 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ahh zo, ik begin het bijna te begrijpen zo
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ahh zo, ik begin het bijna te begrijpen zo
Ik hoop het, voorlopig wacht ik totdat het eindelijk begint, voorlopig hebben we al anderhalf topic volgedouwt, terwijl iedereen nog leeftquote:Op woensdag 24 september 2008 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]
RTFM![]()
ik snap dat je met veel vragen zit, maar wanneer je het spel speelt wordt je ook veel duidelijk hoor
Hij is best een beetje verdacht, maar dat zijn er meer. Ik wil iig mafia killen, niet iemand omdat het een concurrent isquote:Op woensdag 24 september 2008 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat ljikt mij ook, maar volges mij mogen we als we willen als de burgermeester gekozen is, beginnen met voten, maar als er geen hint gegeven zijn, is dat vrij dom. Hoewel het me niets zou verbazen als Harrajakkie Trigalti wil laten lynchen, als directe concurrent
Tenzij je stiekem zelf maffia bent en dat alleen maar zegt om je niet verdacht te maken........ JAAAAAAA ik heb je wel door, betraptquote:Op woensdag 24 september 2008 13:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij is best een beetje verdacht, maar dat zijn er meer. Ik wil iig mafia killen, niet iemand omdat het een concurrent is![]()
Ik wil hiiiiiiiiiintssssssss
Als er 2 kills gemaakt zijn naar 2, vorige keer was het zo in ieder geval.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tenzij je stiekem zelf maffia bent en dat alleen maar zegt om je niet verdacht te maken........ JAAAAAAA ik heb je wel door, betrapt
Maar mijn vraag staat nog steeds open: Staan er per bericht een hint naar één maffia, of naar meerdere?
mensen met klonen zijn sowieso verdacht!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij is best een beetje verdacht, maar dat zijn er meer. Ik wil iig mafia killen, niet iemand omdat het een concurrent is![]()
Ik wil hiiiiiiiiiintssssssss
Inderdaad!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mensen met klonen zijn sowieso verdacht!
Luister naar niet naar barracudacupra, dat is mijn kloonquote:Op woensdag 24 september 2008 13:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee man. Door mijn klonen maak ik zelfs duidelijk waar in huis ik mij bevind. Je kunt me overal volgen!
Nee, ik zou Trigailti graag dood zien om zijn irritante gedrag ( :^) maar daarom hoop ik dus ook dat hij mafia is zodat het überhaupt kan![]()
En wie dat wil geloven gelooft dat, en wie dat niet wil geloven doet dat niet
Ik gagewoon verder, of je terug komt of niet (misschien word je wel opgegeten door de broodroosterquote:Op woensdag 24 september 2008 13:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga even ontbijten, zijn we verder als ik terug kom?
Die laat vast geen hint achter thoquote:Op woensdag 24 september 2008 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik gagewoon verder, of je terug komt of niet (misschien word je wel opgegeten door de broodrooster)
Ik denk het ook niet, maar je weet maar nooit, t zijn valse geniepige beesten, die broodroostersquote:Op woensdag 24 september 2008 13:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die laat vast geen hint achter tho
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga even ontbijten, zijn we verder als ik terug kom?
Thxquote:Op woensdag 24 september 2008 13:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee man. Door mijn klonen maak ik zelfs duidelijk waar in huis ik mij bevind. Je kunt me overal volgen!
Nee, ik zou Trigailti graag dood zien om zijn irritante gedrag () maar daarom hoop ik dus ook dat hij mafia is zodat het überhaupt kan
![]()
En wie dat wil geloven gelooft dat, en wie dat niet wil geloven doet dat niet
nee joh, daarom wil ie te graag burgermeester zijn, de burgermeester lynch je niet zo snel, dus dat zou juist heel dom zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik Trigalti en iig één van wie er op hem gestemd heeft
Hey, wacht eens. Ik realiseer me net die rol dat je irritant moet doen zodat je gelynched wordt, misschien is Trigalti dat wel
je vergeet alleen dat de maffia weet wie maffia isquote:Op woensdag 24 september 2008 14:01 schreef timmmmm het volgende:
Dat kan, daarom verdenk ik jouen trigalti ervan, als jullie elkaar ongegronde beschuldigingen naar de kop gooien, wordt dat niet serieus genomen, mar als iemand het daarna op gegronde rede doet, wordt daar ook minder naar geluistert, maar aan de andere kant denk ik niet dat trigalti daar inteligent genoeg voor is
Hey now, Trigalti zit mij te beschuldigen, ik zei steeds dat ie 't moest onderbouwenquote:Op woensdag 24 september 2008 14:01 schreef timmmmm het volgende:
Dat kan, daarom verdenk ik jouen trigalti ervan, als jullie elkaar ongegronde beschuldigingen naar de kop gooien, wordt dat niet serieus genomen, mar als iemand het daarna op gegronde rede doet, wordt daar ook minder naar geluistert, maar aan de andere kant denk ik niet dat trigalti daar inteligent genoeg voor is
Nee, jij snapt het niet, ze beschuldigen elkaar nu, terwijl het nog geen zin heeft, en nergens op slaat, zodat als mensen later gaan verdenken, ze denken dat het nergens op slaat, TACTIEKquote:Op woensdag 24 september 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
je vergeet alleen dat de maffia weet wie maffia isen dat het raar zou zijn als ze elkaar verdenken
Nou vooruit dan, ik zal je geloven.....quote:Op woensdag 24 september 2008 14:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey now, Trigalti zit mij te beschuldigen, ik zei steeds dat ie 't moest onderbouwenOmdat ik dorp ben en hij mij constant mafia moet noemen denk ik dat hij in ieder geval een speciale rol heeft.
Dat hij men juist wil laten denken dat hij mafia is zou goed kunnen want het is een beetje over the top, en burgemeester kan dan ook natuurlijk want de burgemeester kan wel gewoon gelynched worden. En die zombie en whatever het was moeten toch door een lynch dood?
maakt niet uit ik heb altijd een kilo zout bij de hand als ik dit topic leesquote:Op woensdag 24 september 2008 14:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het niet, ze beschuldigen elkaar nu, terwijl het nog geen zin heeft, en nergens op slaat, zodat als mensen later gaan verdenken, ze denken dat het nergens op slaat, TACTIEK
i'm messing with your mind
Een kilo maarquote:Op woensdag 24 september 2008 14:12 schreef tripack het volgende:
[..]
maakt niet uit ik heb altijd een kilo zout bij de hand als ik dit topic lees
Ik zal uitleggen waarom ik je beschuldig, je zégt constant dat je dorp bent, maar ondertussen heb je wel de helft van de stemmen, als er 6 maffialeden zijn, en er stemmen er 6 op je, heb je die dus al in je zak.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey now, Trigalti zit mij te beschuldigen, ik zei steeds dat ie 't moest onderbouwenOmdat ik dorp ben en hij mij constant mafia moet noemen denk ik dat hij in ieder geval een speciale rol heeft.
Dat hij men juist wil laten denken dat hij mafia is zou goed kunnen want het is een beetje over the top, en burgemeester kan dan ook natuurlijk want de burgemeester kan wel gewoon gelynched worden. En die zombie en whatever het was moeten toch door een lynch dood?
Ik heb nimmer gezegd met zoveel woorden dat ik dorp ben, misschien gisteravond laat maar wat jij nu zegt is bullshit.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zal uitleggen waarom ik je beschuldig, je zégt constant dat je dorp bent, maar ondertussen heb je wel de helft van de stemmen, als er 6 maffialeden zijn, en er stemmen er 6 op je, heb je die dus al in je zak.
Dan heb je de meerderheid al en hoef je nog maar 4 (Zoveel stemmen had ik op een bepaald ogenblik ook) stemmen te hebben.
Deze stille nieuweling zit nog een beetje mee te lezen om het spel een beetje door te krijgen, en ik heb niet zoveel tijd als de meeste hier volgens mijquote:Op woensdag 24 september 2008 14:16 schreef tripack het volgende:
ik verdenk misschien 1 van de stille nieuwelingendie bang zijn dat ze zich verspreken als ze zich in een discussie mengen
Neehee, zoals ik al zei hij is misschien vervelend aan het doen, maar ik kijk naar hints ed. en lynch niet iemand omdat ie niet bij mijn tasje pastquote:Op woensdag 24 september 2008 14:22 schreef timmmmm het volgende:
Weet je wat ik nu grappig zou vinden, als een van jullie dorpsoudste was, en dan die ander burgermeester, en dat jullie elkaar dan aan het beschuldigen waren, en zo de maffia in de hand spelen
Dat is waar, ik weet niet hoe het met de rest hier zit, maar ik heb iig veeeeeeeeeeel te veel vrije tijdquote:Op woensdag 24 september 2008 14:22 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
Deze stille nieuweling zit nog een beetje mee te lezen om het spel een beetje door te krijgen, en ik heb niet zoveel tijd als de meeste hier volgens mij
Maar jullie moeten wel ophouden met bitchen! Zo denkt iedereen alleen over jullie, terwijl ik nog minimaal 4 anderen over zijn, waar nog niets over gezegt is, de eerstvolgende die nu nog ongefundeerde derrie aan het spuiwen is, heeft mijn stem, eerstvolgende keer dat ik mag stemmen om iemand te lynchen, die vertrouw ik dan niet meerquote:Op woensdag 24 september 2008 14:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neehee, zoals ik al zei hij is misschien vervelend aan het doen, maar ik kijk naar hints ed. en lynch niet iemand omdat ie niet bij mijn tasje past
Ik ben tussendoor ook gewoon nog aan het werk..quote:Op woensdag 24 september 2008 14:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is waar, ik weet niet hoe het met de rest hier zit, maar ik heb iig veeeeeeeeeeel te veel vrije tijd
me2, maar dat betekent ook dat ik niet zoveel tijd over hou om te posten/lezen.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:27 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor ook gewoon nog aan het werk..
*Slijpt zijn hooivorkquote:Op woensdag 24 september 2008 14:42 schreef MaJo het volgende:
Damn het gaat hard hier! En heb vandaag maar weinig tijd om het topic te volgenben benieuwd naar de eerste hint, lynchen wil ik!
Dan haal ik vast de fakkelsquote:
quote:
quote:
Gezelligquote:Op woensdag 24 september 2008 14:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik strijk de vlag die ik ga zwaaien als de eerste lynch plaatsvindt
kies je favo filmquote:
Wij jou wel MAFFIOSOquote:
Woest ben ik!!quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kies je favo film
a) bambi
b) lord of the rings
c) the godfather
kies je favo nummer
a) K3 - oma's aan de top
b) lady Dana - gangster
c) jody bernal - que si que no
wat is je favo eten
a) spaghetti
b) spinazie
c) bloemkool
Ik zou het pas verdacht vinden als er de dag daarna ineens massaal gehakt gegeten wordt (gemalen maffialijk)quote:Op woensdag 24 september 2008 15:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gezellig. Wie verzorgt de borrelhapjes? Als er pesto bij wordt gezet vind ik dat zeer verdacht!
quote:
Noooouuu okee dan.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
niet zo boos doen ladi!
nergens voor nodig
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kies je favo film
a) bambi
b) lord of the rings
c) the godfather
kies je favo nummer
a) K3 - oma's aan de top
b) lady Dana - gangster
c) jody bernal - que si que no
wat is je favo eten
a) spaghetti
b) spinazie
c) bloemkool
ik gok zo rond 19:00quote:
0% mobster volgens mijn ultieme testquote:
Maar misschien is het wel een hele slimme mobster, die je doorzagquote:Op woensdag 24 september 2008 15:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
0% mobster volgens mijn ultieme test
33% mobster volgens mijn ultieme testquote:
Eigenlijk waren er 5 maffia's: Deel je door 2. Kom je op 2.5 uit. Naar boven afgerond is 3 killsquote:Op woensdag 24 september 2008 15:26 schreef Queen_Bee het volgende:Hoe kunnen we nu op tegen 3 kills
dat kan nietquote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel een hele slimme mobster, die je doorzag
Geef ze anders maar 2 kills, anders is het eigelijk wel te moeilijkquote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigenlijk waren er 5 maffia's: Deel je door 2. Kom je op 2.5 uit. Naar boven afgerond is 3 kills. Iedereen ging akkoord met 5 maffia's.
Ja, ik weet het. Maar tochquote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigenlijk waren er 5 maffia's: Deel je door 2. Kom je op 2.5 uit. Naar boven afgerond is 3 kills. Iedereen ging akkoord met 5 maffia's.
is het spelletje snel afgelopenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Na 2 dagen iig 6 dorp dood met de kans dat we ook nog dorp lynchen
Eh, er werd vroeger toch altijd naar beneden afgerond? Dus als een maffialid dood is hebben ze nog maar 2 kills over, right?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Eensch, laten we ze het niet té gemakkelijk maken, minder kills per keer AUBquote:Op woensdag 24 september 2008 15:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee, 4 mafia was 2 kills, 3 mafia 2 kills en 2 mafia 1 kill dacht ik?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, er werd vroeger toch altijd naar beneden afgerond? Dus als een maffialid dood is hebben ze nog maar 2 kills over, right?
Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef -SG- het volgende:
Oke, dan 2 doden.
Hoef ik niet telkens 3 verhaaltjes met hints te gaan verzinnen.
Heuj! Dat is mijn motto!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor
liever lui dan moe
begrijp ik, ik lig nog steeds in bed met laptop, ook dvdtje aan, goed toeven hierquote:
Aha 67% procent van niet dusquote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
33% mobster volgens mijn ultieme test
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
begrijp ik, ik lig nog steeds in bed met laptop, ook dvdtje aan, goed toeven hier
ik vind het bestquote:Op woensdag 24 september 2008 15:52 schreef -SG- het volgende:
Officieel nog niet. Maar als niemand er problemen mee heeft ben jij burgermeester.
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Zul je net zien dat mafia niet goed gecommuniceerd had, en Trigalti nu nog snel even die mensen oproept om hun stem te veranderen in Trigalti
dan moet je nu wel weer rechtzetten danquote:Op woensdag 24 september 2008 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
##unvote harajakkie
## vote trigalti
Grapje hooooor
ik vind trouwens dat de mensen die burgermeester willen worden sowieso niet mogen stemmenquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 16:22 schreef Lordmagic het volgende:
#vote hara
Zo,, toch nog maar even voten![]()
-SG- zei gisteren toch misschien 16.00? Lijkt me dat ie dat wel kan aanhouden met 11 stemmen tegen 3 en nog 3 overquote:Op woensdag 24 september 2008 16:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou hara stem maar even op mij dan... dode stem
Ja, maar daarna dat ik nog tot 1900 moest wachtenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:28 schreef timmmmm het volgende:
hij heeft toch al gezegt dat jij burgermeester bent als niemand verder bezwaar heeft
waarna niemand bezwaar maakte
Danke sehrquote:Op woensdag 24 september 2008 16:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
congrats kleine harajuku girl
niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:34 schreef -SG- het volgende:
De bodyguards weten van elkaar toch niet dat ze bodyguard zijn?
Kloptquote:Op woensdag 24 september 2008 16:34 schreef -SG- het volgende:
owja alleen jij weet het!quote:
Nope, de onschuldigen weten niet wie de andere onschuldigen zijn. Maffia is de enige groep waarvan de leden elkaar kennen.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:34 schreef -SG- het volgende:
quote:
Dat wilde ik net postenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga nu echt ZO hard lachen als trigalti bodyguard is
Dankje. Ik zal mijn best gaan doen voor jullie dorpelingenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:44 schreef yosander het volgende:
Had toch nog twee stemmen!![]()
![]()
Maar gefeliciteerd hoor burgemeester, aka Harajuku.
Jij bent toch ene jongen?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:48 schreef timmmmm het volgende:
zeg lieve mensen, ik las even aan ATWT pauze in, ik kom straks weer verder spelen
Nederlanders eten om 1800quote:Op woensdag 24 september 2008 16:50 schreef Lordmagic het volgende:
nu al? begint toch pas over 10 minuten?XD (betekent namelijk dat mijn eten der dan is:D)
Oja,, sinds wanneer is dat?quote:
hoopte nog dat het Adult Television Wild Teens was ofzoquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
As the world turns.
Soapserie.
Voor vrouwen dus.
Ehehequote:Op woensdag 24 september 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoopte nog dat het Adult Television Wild Teens was ofzo
is dat het niet danquote:Op woensdag 24 september 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoopte nog dat het Adult Television Wild Teens was ofzo
Dank, lets kick some mafia arsequote:Op woensdag 24 september 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat het niet dan
Hara gefeliciteerdgo get them girl!
Aww, dankjequote:Op woensdag 24 september 2008 17:13 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ga nu eten, dan werken, dan kijken..
Owja.. en gefeliciteerd enzo..
Val je ook op jongens?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men zegt van wel hoor,
Even controleren
*kijkt naar beneden
Dat is nog lang wachten tot 22.30quote:Op woensdag 24 september 2008 19:14 schreef Ladidadida het volgende:
En waar blijven de kills. Ik wil weten of ik al dood ben
Ik heb ze al zo goed als klaarquote:Op woensdag 24 september 2008 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Maak je de hints alvast, kan ik gelijk om 22.30 gaan puzzelen
Oh wachtquote:Op woensdag 24 september 2008 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is nog lang wachten tot 22.30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kan je ruim 5 pagina's gaan lezenVol gelul
Huilen dan.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
Godverdomme.. kom je thuis na een dag hard werkenBij echt toffe mensen is het echt een paginaatje of negen kan ik je meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kan je ruim 5 pagina's gaan lezenVol gelul
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:28 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Bij echt toffe mensen is het echt een paginaatje of negen kan ik je melden
Wat vind jij eigenlijk van de Bee Gees ?quote:
Vandaag weer stufi jaquote:Op woensdag 24 september 2008 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ah, jouw rol is IBG Groep medewerker!
Er is ook niks zinnigs gezegd, dus je mist er niks aan.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:03 schreef lynda het volgende:
Ik ga dus echt niet terug lezen he..
Wordt wel minder zodra het begint, een sc is overbodig ende uit den boze!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Nee, daaaaarom blijf ik ook pleiten voor een slowchattopic, dan hoef je niet persé hele tijd in te lezen enzo, terwijl het toch onzin is allemaal
Ow nee, ik heb de gewezen kandidaat tegen me, iemand, red mequote:Op woensdag 24 september 2008 21:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wordt wel minder zodra het begint, een sc is overbodig ende uit den boze!
Je mag best praten, maar voor mense die overdag wèl wat doen, is het nogal kut alles door te moeten lezen, om de 4 belangrijke berichten eruit te halenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Er is nog helemaal niets gebeurd, waarom mag je dan niet praten zegAlsof je hints misloopt
Ja, wanneer we begonnen zijn welquote:Op woensdag 24 september 2008 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag best praten, maar voor mense die overdag wèl wat doen, is het nogal kut alles door te moeten lezen, om de 4 belangrijke berichten eruit te halen
ik vind je nu al een zeikerd...quote:Op woensdag 24 september 2008 21:22 schreef PrincePolly het volgende:
Vind het maar ruk zo.
Heb na gisteren same time:
a) geslapen
b) gruwelijk hard gewerkt
c) 4x met de hond gelopen
d) naar de winkel geweest
e) naar de sportschool geweest
en er is nog helemaal GEEN ZAK gebeurd. Ja er is iemand burgemeester geworden. Maar dat wist ik voordat a) begon ook al wie dat zou worden.
Vond het met de vorige spelleiders toch iets beter geregeld. Het TS je moet gas geven!
Zozo.. jij maakt wat mee zegquote:Op woensdag 24 september 2008 21:22 schreef PrincePolly het volgende:
Vind het maar ruk zo.
a) geslapen
en er is nog helemaal GEEN ZAK gebeurd. Ja er is iemand burgemeester geworden. Maar dat wist ik voordat a) begon ook al wie dat zou worden.
Vond het met de vorige spelleiders toch iets beter geregeld. Het TS je moet gas geven!
No it isn'tquote:Op woensdag 24 september 2008 21:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zozo.. jij maakt wat mee zeg![]()
Ik vind 't best zo, niet al te snel.. heb 't overdag ook druk zat. dus.
TS houdt zich aan de normale regels en tijden andersquote:Op woensdag 24 september 2008 21:22 schreef PrincePolly het volgende:
Vind het maar ruk zo.
a) geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |