Jah, het jammere daaraan is alleen dat meestal degene die het actiefst zijn, géén maffia zijn, maar harajakkie kan dat natuurlijk ook denken, en daaaarom zoveel zeggen, wat een dilemma'squote:Op woensdag 24 september 2008 12:24 schreef tripack het volgende:
[..]
Harra is altijd verdachtdat komt omdat ze zo direct in het spel duikt
oke een hint: degene die de 1e kill pleegt is een maffiosoquote:Op woensdag 24 september 2008 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pass me de hints ik ben een kruising tussen Sherlock Homes en Jason Bourne
De nacht dinges kan toch ook mensen vermoorden, dat hoeft dan toch niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
oke een hint: degene die de 1e kill pleegt is een maffioso
klopt, behalve de 1e nachtquote:Op woensdag 24 september 2008 12:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De nacht dinges kan toch ook mensen vermoorden, dat hoeft dan toch niet?
RTFMquote:Op woensdag 24 september 2008 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ahh zo, ik begin het bijna te begrijpen zo
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ahh zo, ik begin het bijna te begrijpen zo
Ik hoop het, voorlopig wacht ik totdat het eindelijk begint, voorlopig hebben we al anderhalf topic volgedouwt, terwijl iedereen nog leeftquote:Op woensdag 24 september 2008 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]
RTFM![]()
ik snap dat je met veel vragen zit, maar wanneer je het spel speelt wordt je ook veel duidelijk hoor
Hij is best een beetje verdacht, maar dat zijn er meer. Ik wil iig mafia killen, niet iemand omdat het een concurrent isquote:Op woensdag 24 september 2008 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat ljikt mij ook, maar volges mij mogen we als we willen als de burgermeester gekozen is, beginnen met voten, maar als er geen hint gegeven zijn, is dat vrij dom. Hoewel het me niets zou verbazen als Harrajakkie Trigalti wil laten lynchen, als directe concurrent
Tenzij je stiekem zelf maffia bent en dat alleen maar zegt om je niet verdacht te maken........ JAAAAAAA ik heb je wel door, betraptquote:Op woensdag 24 september 2008 13:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij is best een beetje verdacht, maar dat zijn er meer. Ik wil iig mafia killen, niet iemand omdat het een concurrent is![]()
Ik wil hiiiiiiiiiintssssssss
Als er 2 kills gemaakt zijn naar 2, vorige keer was het zo in ieder geval.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tenzij je stiekem zelf maffia bent en dat alleen maar zegt om je niet verdacht te maken........ JAAAAAAA ik heb je wel door, betrapt
Maar mijn vraag staat nog steeds open: Staan er per bericht een hint naar één maffia, of naar meerdere?
mensen met klonen zijn sowieso verdacht!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij is best een beetje verdacht, maar dat zijn er meer. Ik wil iig mafia killen, niet iemand omdat het een concurrent is![]()
Ik wil hiiiiiiiiiintssssssss
Inderdaad!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mensen met klonen zijn sowieso verdacht!
Luister naar niet naar barracudacupra, dat is mijn kloonquote:Op woensdag 24 september 2008 13:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee man. Door mijn klonen maak ik zelfs duidelijk waar in huis ik mij bevind. Je kunt me overal volgen!
Nee, ik zou Trigailti graag dood zien om zijn irritante gedrag ( :^) maar daarom hoop ik dus ook dat hij mafia is zodat het überhaupt kan![]()
En wie dat wil geloven gelooft dat, en wie dat niet wil geloven doet dat niet
Ik gagewoon verder, of je terug komt of niet (misschien word je wel opgegeten door de broodroosterquote:Op woensdag 24 september 2008 13:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga even ontbijten, zijn we verder als ik terug kom?
Die laat vast geen hint achter thoquote:Op woensdag 24 september 2008 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik gagewoon verder, of je terug komt of niet (misschien word je wel opgegeten door de broodrooster)
Ik denk het ook niet, maar je weet maar nooit, t zijn valse geniepige beesten, die broodroostersquote:Op woensdag 24 september 2008 13:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die laat vast geen hint achter tho
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga even ontbijten, zijn we verder als ik terug kom?
Thxquote:Op woensdag 24 september 2008 13:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee man. Door mijn klonen maak ik zelfs duidelijk waar in huis ik mij bevind. Je kunt me overal volgen!
Nee, ik zou Trigailti graag dood zien om zijn irritante gedrag () maar daarom hoop ik dus ook dat hij mafia is zodat het überhaupt kan
![]()
En wie dat wil geloven gelooft dat, en wie dat niet wil geloven doet dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |