Weltrustenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:07 schreef Trigalti het volgende:
Menschen, jullie toekomstige burgemeester wenst allen een prettige nachtrust,
tot ziensch en een prettige voortzetting van dit topic
Tsja, ik miste toch een beetje de echte verkiezingsprogramma's. Besides, je miste me niet eensquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik beloof nog wel plechtig mafia te ontmaskeren met mijn ervaring als hintoplosser enzo
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
PP? Barra? PS? MaJo? Waar zijn jullie?
!Nee joh, gekkerd! "PP? Barra? PS? Majo?" is mijn koosnaampje voor jouquote:Op woensdag 24 september 2008 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, ik miste toch een beetje de echte verkiezingsprogramma's. Besides, je miste me niet eens![]()
[..]
Dan vind ik het niet lief dat je PS en MaJo niet mistequote:Op woensdag 24 september 2008 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
!Nee joh, gekkerd! "PP? Barra? PS? Majo?" is mijn koosnaampje voor jou!
Nou, technisch gezien, als de rest allemaal op trigalti stemt, kan hij nog winnen, maar volgens mij is het een uitgemaakte zaakquote:Op woensdag 24 september 2008 08:17 schreef -SG- het volgende:
Kunnen we al zeggen dat Hara de Burgermeester is?
Nou volgens mij niet. Je hebt nog7 personen over, mochten ze allemaal op trigaliti stemmen dan heeft hij er ook 10, maar aangezien Hara eerder de 10 personen had zal ze alsnog winnen.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, technisch gezien, als de rest allemaal op trigalti stemt, kan hij nog winnen, maar volgens mij is het een uitgemaakte zaak
Ik ga het is narekenenquote:Op woensdag 24 september 2008 08:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet. Je hebt nog7 personen over, mochten ze allemaal op trigaliti stemmen dan heeft hij er ook 10, maar aangezien Hara eerder de 10 personen had zal ze alsnog winnen.
Oh jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je wilde één of andere Keith? niet met me delen
Dank je voor het duidelijk maken van mijn puntquote:Op woensdag 24 september 2008 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh jaKeith van we are scientists
maar die dude van Prison break mag er ook best wezen
Laat ons meiden ook eensquote:Op woensdag 24 september 2008 09:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dank je voor het duidelijk maken van mijn punt
@ SG: I rest my case
Je stemt op hara om het te laten vlotten?quote:Op woensdag 24 september 2008 09:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dank je voor het duidelijk maken van mijn punt
@ SG: I rest my case
Ja je staat achter, en anders kunnen we nog wel uren doorgaan, maar als je me wil lynchen, ben ik van de party hoor ^^quote:Op woensdag 24 september 2008 10:47 schreef Trigalti het volgende:
Mogguh!
[..]
Je stemt op hara om het te laten vlotten?
Verrader!
Jij zal één van de eersten zijn!
Integratie in een maffiaspel?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:41 schreef timmmmm het volgende:
maar trigalti, wat zijn nu je plannen ter bevordering van de integratie?
K blijf het een stom affiche vinden
Grappig hè, al die mensen die elkaar aan het beschuldigen zijn op basis van helemaal niets! Ik gooi ook af en toe graag was olie op het vuur! Zo leuk! Mijn doel is ook niet alle maffia's te killen, maar te zorgen dat ik zelf niet gekilled word, en dat de mensen elkar af makenquote:
* tripack pakt jerrycan en werpt em naar Timmmquote:Op woensdag 24 september 2008 11:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grappig hè, al die mensen die elkaar aan het beschuldigen zijn op basis van helemaal niets! Ik gooi ook af en toe graag was olie op het vuur! Zo leuk! Mijn doel is ook niet alle maffia's te killen, maar te zorgen dat ik zelf niet gekilled word, en dat de mensen elkar af maken
Wellicht, maaruh, als je eerlijk bent, word jij graag gekilltquote:Op woensdag 24 september 2008 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack pakt jerrycan en werpt em naar Timmm
euj, maar de mensen die niet gekillt willen worden zijn tog de maffia
ik zou het niet precies weten, volgens mij niet... er is nog geen officieel bericht dat harra burgermeester is. verder hebben we ook nog geen hints gehad, dus nutteloos om random iemand te killenquote:Op woensdag 24 september 2008 12:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wellicht, maaruh, als je eerlijk bent, word jij graag gekillt
en geef is antwoord op mijn vraag, Ik wil iemand aan mijn hooivork rijgen, wanneer gebeurt dat
Ja dat ljikt mij ook, maar volges mij mogen we als we willen als de burgermeester gekozen is, beginnen met voten, maar als er geen hint gegeven zijn, is dat vrij dom. Hoewel het me niets zou verbazen als Harrajakkie Trigalti wil laten lynchen, als directe concurrentquote:Op woensdag 24 september 2008 12:15 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou het niet precies weten, volgens mij niet... er is nog geen officieel bericht dat harra burgermeester is. verder hebben we ook nog geen hints gehad, dus nutteloos om random iemand te killen
tjah met welke reden? dan zou ze direct verdacht zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat ljikt mij ook, maar volges mij mogen we als we willen als de burgermeester gekozen is, beginnen met voten, maar als er geen hint gegeven zijn, is dat vrij dom. Hoewel het me niets zou verbazen als Harrajakkie Trigalti wil laten lynchen, als directe concurrent
Jah, of die hebben wèl een levenquote:Op woensdag 24 september 2008 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah met welke reden? dan zou ze direct verdacht zijnmaja dat is iedereen nu
vooral de mensen die nog niets hebben gepost
Harra is altijd verdachtquote:Op woensdag 24 september 2008 12:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jah, of die hebben wèl een levenen harajakkie is sowieso al verdacht, iedereen die zich opgegeven heeft voor burgermeester is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |