Weltrustenquote:Op woensdag 24 september 2008 00:07 schreef Trigalti het volgende:
Menschen, jullie toekomstige burgemeester wenst allen een prettige nachtrust,
tot ziensch en een prettige voortzetting van dit topic
Tsja, ik miste toch een beetje de echte verkiezingsprogramma's. Besides, je miste me niet eensquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik beloof nog wel plechtig mafia te ontmaskeren met mijn ervaring als hintoplosser enzo
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
PP? Barra? PS? MaJo? Waar zijn jullie?
!Nee joh, gekkerd! "PP? Barra? PS? Majo?" is mijn koosnaampje voor jouquote:Op woensdag 24 september 2008 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, ik miste toch een beetje de echte verkiezingsprogramma's. Besides, je miste me niet eens![]()
[..]
Dan vind ik het niet lief dat je PS en MaJo niet mistequote:Op woensdag 24 september 2008 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
!Nee joh, gekkerd! "PP? Barra? PS? Majo?" is mijn koosnaampje voor jou!
Nou, technisch gezien, als de rest allemaal op trigalti stemt, kan hij nog winnen, maar volgens mij is het een uitgemaakte zaakquote:Op woensdag 24 september 2008 08:17 schreef -SG- het volgende:
Kunnen we al zeggen dat Hara de Burgermeester is?
Nou volgens mij niet. Je hebt nog7 personen over, mochten ze allemaal op trigaliti stemmen dan heeft hij er ook 10, maar aangezien Hara eerder de 10 personen had zal ze alsnog winnen.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, technisch gezien, als de rest allemaal op trigalti stemt, kan hij nog winnen, maar volgens mij is het een uitgemaakte zaak
Ik ga het is narekenenquote:Op woensdag 24 september 2008 08:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet. Je hebt nog7 personen over, mochten ze allemaal op trigaliti stemmen dan heeft hij er ook 10, maar aangezien Hara eerder de 10 personen had zal ze alsnog winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |