niet?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:34 schreef -SG- het volgende:
De bodyguards weten van elkaar toch niet dat ze bodyguard zijn?
Kloptquote:Op woensdag 24 september 2008 16:34 schreef -SG- het volgende:
owja alleen jij weet het!quote:
Nope, de onschuldigen weten niet wie de andere onschuldigen zijn. Maffia is de enige groep waarvan de leden elkaar kennen.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:34 schreef -SG- het volgende:
quote:
Dat wilde ik net postenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga nu echt ZO hard lachen als trigalti bodyguard is
Dankje. Ik zal mijn best gaan doen voor jullie dorpelingenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:44 schreef yosander het volgende:
Had toch nog twee stemmen!![]()
![]()
Maar gefeliciteerd hoor burgemeester, aka Harajuku.
Jij bent toch ene jongen?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:48 schreef timmmmm het volgende:
zeg lieve mensen, ik las even aan ATWT pauze in, ik kom straks weer verder spelen
Nederlanders eten om 1800quote:Op woensdag 24 september 2008 16:50 schreef Lordmagic het volgende:
nu al? begint toch pas over 10 minuten?XD (betekent namelijk dat mijn eten der dan is:D)
Oja,, sinds wanneer is dat?quote:
hoopte nog dat het Adult Television Wild Teens was ofzoquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
As the world turns.
Soapserie.
Voor vrouwen dus.
Ehehequote:Op woensdag 24 september 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoopte nog dat het Adult Television Wild Teens was ofzo
is dat het niet danquote:Op woensdag 24 september 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoopte nog dat het Adult Television Wild Teens was ofzo
Dank, lets kick some mafia arsequote:Op woensdag 24 september 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat het niet dan
Hara gefeliciteerdgo get them girl!
Aww, dankjequote:Op woensdag 24 september 2008 17:13 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ga nu eten, dan werken, dan kijken..
Owja.. en gefeliciteerd enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |