quote:Op woensdag 24 september 2008 13:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga even ontbijten, zijn we verder als ik terug kom?
Thxquote:Op woensdag 24 september 2008 13:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee man. Door mijn klonen maak ik zelfs duidelijk waar in huis ik mij bevind. Je kunt me overal volgen!
Nee, ik zou Trigailti graag dood zien om zijn irritante gedrag () maar daarom hoop ik dus ook dat hij mafia is zodat het überhaupt kan
![]()
En wie dat wil geloven gelooft dat, en wie dat niet wil geloven doet dat niet
nee joh, daarom wil ie te graag burgermeester zijn, de burgermeester lynch je niet zo snel, dus dat zou juist heel dom zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 13:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik Trigalti en iig één van wie er op hem gestemd heeft
Hey, wacht eens. Ik realiseer me net die rol dat je irritant moet doen zodat je gelynched wordt, misschien is Trigalti dat wel
je vergeet alleen dat de maffia weet wie maffia isquote:Op woensdag 24 september 2008 14:01 schreef timmmmm het volgende:
Dat kan, daarom verdenk ik jouen trigalti ervan, als jullie elkaar ongegronde beschuldigingen naar de kop gooien, wordt dat niet serieus genomen, mar als iemand het daarna op gegronde rede doet, wordt daar ook minder naar geluistert, maar aan de andere kant denk ik niet dat trigalti daar inteligent genoeg voor is
Hey now, Trigalti zit mij te beschuldigen, ik zei steeds dat ie 't moest onderbouwenquote:Op woensdag 24 september 2008 14:01 schreef timmmmm het volgende:
Dat kan, daarom verdenk ik jouen trigalti ervan, als jullie elkaar ongegronde beschuldigingen naar de kop gooien, wordt dat niet serieus genomen, mar als iemand het daarna op gegronde rede doet, wordt daar ook minder naar geluistert, maar aan de andere kant denk ik niet dat trigalti daar inteligent genoeg voor is
Nee, jij snapt het niet, ze beschuldigen elkaar nu, terwijl het nog geen zin heeft, en nergens op slaat, zodat als mensen later gaan verdenken, ze denken dat het nergens op slaat, TACTIEKquote:Op woensdag 24 september 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
je vergeet alleen dat de maffia weet wie maffia isen dat het raar zou zijn als ze elkaar verdenken
Nou vooruit dan, ik zal je geloven.....quote:Op woensdag 24 september 2008 14:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey now, Trigalti zit mij te beschuldigen, ik zei steeds dat ie 't moest onderbouwenOmdat ik dorp ben en hij mij constant mafia moet noemen denk ik dat hij in ieder geval een speciale rol heeft.
Dat hij men juist wil laten denken dat hij mafia is zou goed kunnen want het is een beetje over the top, en burgemeester kan dan ook natuurlijk want de burgemeester kan wel gewoon gelynched worden. En die zombie en whatever het was moeten toch door een lynch dood?
maakt niet uit ik heb altijd een kilo zout bij de hand als ik dit topic leesquote:Op woensdag 24 september 2008 14:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, jij snapt het niet, ze beschuldigen elkaar nu, terwijl het nog geen zin heeft, en nergens op slaat, zodat als mensen later gaan verdenken, ze denken dat het nergens op slaat, TACTIEK
i'm messing with your mind
Een kilo maarquote:Op woensdag 24 september 2008 14:12 schreef tripack het volgende:
[..]
maakt niet uit ik heb altijd een kilo zout bij de hand als ik dit topic lees
Ik zal uitleggen waarom ik je beschuldig, je zégt constant dat je dorp bent, maar ondertussen heb je wel de helft van de stemmen, als er 6 maffialeden zijn, en er stemmen er 6 op je, heb je die dus al in je zak.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey now, Trigalti zit mij te beschuldigen, ik zei steeds dat ie 't moest onderbouwenOmdat ik dorp ben en hij mij constant mafia moet noemen denk ik dat hij in ieder geval een speciale rol heeft.
Dat hij men juist wil laten denken dat hij mafia is zou goed kunnen want het is een beetje over the top, en burgemeester kan dan ook natuurlijk want de burgemeester kan wel gewoon gelynched worden. En die zombie en whatever het was moeten toch door een lynch dood?
Ik heb nimmer gezegd met zoveel woorden dat ik dorp ben, misschien gisteravond laat maar wat jij nu zegt is bullshit.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zal uitleggen waarom ik je beschuldig, je zégt constant dat je dorp bent, maar ondertussen heb je wel de helft van de stemmen, als er 6 maffialeden zijn, en er stemmen er 6 op je, heb je die dus al in je zak.
Dan heb je de meerderheid al en hoef je nog maar 4 (Zoveel stemmen had ik op een bepaald ogenblik ook) stemmen te hebben.
Deze stille nieuweling zit nog een beetje mee te lezen om het spel een beetje door te krijgen, en ik heb niet zoveel tijd als de meeste hier volgens mijquote:Op woensdag 24 september 2008 14:16 schreef tripack het volgende:
ik verdenk misschien 1 van de stille nieuwelingendie bang zijn dat ze zich verspreken als ze zich in een discussie mengen
Neehee, zoals ik al zei hij is misschien vervelend aan het doen, maar ik kijk naar hints ed. en lynch niet iemand omdat ie niet bij mijn tasje pastquote:Op woensdag 24 september 2008 14:22 schreef timmmmm het volgende:
Weet je wat ik nu grappig zou vinden, als een van jullie dorpsoudste was, en dan die ander burgermeester, en dat jullie elkaar dan aan het beschuldigen waren, en zo de maffia in de hand spelen
Dat is waar, ik weet niet hoe het met de rest hier zit, maar ik heb iig veeeeeeeeeeel te veel vrije tijdquote:Op woensdag 24 september 2008 14:22 schreef Lordmagic het volgende:
[..]
Deze stille nieuweling zit nog een beetje mee te lezen om het spel een beetje door te krijgen, en ik heb niet zoveel tijd als de meeste hier volgens mij
Maar jullie moeten wel ophouden met bitchen! Zo denkt iedereen alleen over jullie, terwijl ik nog minimaal 4 anderen over zijn, waar nog niets over gezegt is, de eerstvolgende die nu nog ongefundeerde derrie aan het spuiwen is, heeft mijn stem, eerstvolgende keer dat ik mag stemmen om iemand te lynchen, die vertrouw ik dan niet meerquote:Op woensdag 24 september 2008 14:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neehee, zoals ik al zei hij is misschien vervelend aan het doen, maar ik kijk naar hints ed. en lynch niet iemand omdat ie niet bij mijn tasje past
Ik ben tussendoor ook gewoon nog aan het werk..quote:Op woensdag 24 september 2008 14:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is waar, ik weet niet hoe het met de rest hier zit, maar ik heb iig veeeeeeeeeeel te veel vrije tijd
me2, maar dat betekent ook dat ik niet zoveel tijd over hou om te posten/lezen.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:27 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor ook gewoon nog aan het werk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |