Vandaag weer stufi jaquote:Op woensdag 24 september 2008 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ah, jouw rol is IBG Groep medewerker!
Er is ook niks zinnigs gezegd, dus je mist er niks aan.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:03 schreef lynda het volgende:
Ik ga dus echt niet terug lezen he..
Wordt wel minder zodra het begint, een sc is overbodig ende uit den boze!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Nee, daaaaarom blijf ik ook pleiten voor een slowchattopic, dan hoef je niet persé hele tijd in te lezen enzo, terwijl het toch onzin is allemaal
Ow nee, ik heb de gewezen kandidaat tegen me, iemand, red mequote:Op woensdag 24 september 2008 21:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wordt wel minder zodra het begint, een sc is overbodig ende uit den boze!
Je mag best praten, maar voor mense die overdag wèl wat doen, is het nogal kut alles door te moeten lezen, om de 4 belangrijke berichten eruit te halenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Er is nog helemaal niets gebeurd, waarom mag je dan niet praten zegAlsof je hints misloopt
Ja, wanneer we begonnen zijn welquote:Op woensdag 24 september 2008 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag best praten, maar voor mense die overdag wèl wat doen, is het nogal kut alles door te moeten lezen, om de 4 belangrijke berichten eruit te halen
ik vind je nu al een zeikerd...quote:Op woensdag 24 september 2008 21:22 schreef PrincePolly het volgende:
Vind het maar ruk zo.
Heb na gisteren same time:
a) geslapen
b) gruwelijk hard gewerkt
c) 4x met de hond gelopen
d) naar de winkel geweest
e) naar de sportschool geweest
en er is nog helemaal GEEN ZAK gebeurd. Ja er is iemand burgemeester geworden. Maar dat wist ik voordat a) begon ook al wie dat zou worden.
Vond het met de vorige spelleiders toch iets beter geregeld. Het TS je moet gas geven!
Zozo.. jij maakt wat mee zegquote:Op woensdag 24 september 2008 21:22 schreef PrincePolly het volgende:
Vind het maar ruk zo.
Heb na gisteren same time:
a) geslapen
b) gruwelijk hard gewerkt
c) 4x met de hond gelopen
d) naar de winkel geweest
e) naar de sportschool geweest
en er is nog helemaal GEEN ZAK gebeurd. Ja er is iemand burgemeester geworden. Maar dat wist ik voordat a) begon ook al wie dat zou worden.
Vond het met de vorige spelleiders toch iets beter geregeld. Het TS je moet gas geven!
No it isn'tquote:Op woensdag 24 september 2008 21:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zozo.. jij maakt wat mee zeg![]()
Ik vind 't best zo, niet al te snel.. heb 't overdag ook druk zat. dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |