abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61858574
De studenten:
Brammie1 - Biologie
Brainster - Biomedische wetenschappen
Butros - Planologie
DonStefano - Nederlands Recht
Dorset - Economie
Evil-me - Moleculaire levenswetenschappen
Fliepke - Informatiekunde
Gutnre - Pedagogiek
HetwasietsmeteenF - Arabisch/Middenoostenstudies
Jor_Dii - Amerikanistiek
Kauki - Pedagogiek
Kopstoot - Nederlands Recht + ?
IrishBastard - Informatiekunde
Lenin - Politicologie
Mikkie - Pedagogiek
-moi- - Bedrijfswetenschappen
Morendo Nederlands Recht
Motorbloempje/Faithy - Informatiekunde - 1e jaars
Mr._T-Rex - Informatica
Mr.Trelawney - Nederlandse taal en cultuur
Nectarientje - Biomedische wetenschappen
Nielez - Informatica
No-Li-Ta - Bedrijfswetenschappen
Nuna - Geneeskunde
Phvosdotcom - Informatiekunde
PrincessFiona - Nederlands Recht
Sab-ine - Geneeskunde
Slarioux - Informatiekunde
Spinor - Informatica
Wheelgunner American Studies
WooZ - Geneeskunde
Yashaaaaa Internationaal en Europees Recht
Yozd - Economie

vorige topic: Het RU Topic deel XXXV: Waar Informatiekunde/ca overheerst!

Om maar met een lekker motiverende titel te beginnen.
Maar natuurlijk overheerst Informatica/kunde nog steeds!
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:06:18 #2
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_61858595
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:26 ]
pi_61858608
Ik voorspelde het al in de OP
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:09:13 #4
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_61858699

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:26 ]
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:28:47 #5
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_61859249
Ach, dan zal ik maar eens als eerstejaars RU'er een tvptje plaatsen.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_61859407
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:09 schreef IrishBastard het volgende:
We is teh pwnz0rz!

Hoezo sterft het trouwens een langzame dood?
T ging zo moeizaam de laatste tijd.
pi_61859418
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef Eix het volgende:
Ach, dan zal ik maar eens als eerstejaars RU'er een tvptje plaatsen.
Wat voor studie?
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 21:44:58 #8
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_61861871
tvp!
pi_61862397
dus..
Ja doei.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:58:32 #10
3185 Adelante
To let it go now
pi_61862410
Vandaag weer college van mevrouw Eikema-Hommes en ze had weer een ketting om die bij een egyptische farao niet misstaan zou hebben Je moet het ergens over hebben, want die colleges zijn niet te volgen zo vaag en abstract...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:13:43 #11
106942 Eix
pi_61862994
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef Nielez het volgende:

[..]

Wat voor studie?
Planologie.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_61864734
TT is hoop ik geen self-fulfilling prophecy
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61865186
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:13 schreef Eix het volgende:

[..]

Planologie.
geen nerd dus
Ja doei.
pi_61865228
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

geen nerd dus
Misschien wel technische planologie. Dan komt het toch aardig in de buurt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61865697
Oppassen vielleicht, ze houdt wel van nerds blijkbaar .
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Adelante het volgende:
Vandaag weer college van mevrouw Eikema-Hommes en ze had weer een ketting om die bij een egyptische farao niet misstaan zou hebben Je moet het ergens over hebben, want die colleges zijn niet te volgen zo vaag en abstract...
Pics pl0x?
pi_61875202
Gaan er niet-thalianen (ofzoiets) donderdag mee bowlen bij Ol Round?
pi_61875358
ehm... denk niet dat het de bedoeling is dat je jan en alleman uitnodigt?
Ja doei.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:46:50 #18
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_61876320

[ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:27 ]
  woensdag 24 september 2008 @ 14:00:56 #19
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_61876635
Morgane: Engelse Taal en Cultuur.
Nog een topic volgen kan er ook nog wel bij
pi_61880667
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
ehm... denk niet dat het de bedoeling is dat je jan en alleman uitnodigt?
Maakt toch niet uit?
Zoveel extra mensen zullen er tóch niet komen.
Is alleen maar gezellig?
pi_61881086
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Nielez het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit?
Zoveel extra mensen zullen er tóch niet komen.
Is alleen maar gezellig?
Moblo wil jullie mannen voor zichzelf houden denk ik.
pi_61882098
Kan ik eigenlijk ook wel begrijpen.
pi_61882359
  woensdag 24 september 2008 @ 19:41:40 #24
106942 Eix
pi_61884874
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef Soempie het volgende:

[..]

Misschien wel technische planologie. Dan komt het toch aardig in de buurt.
Nope. Faculteit der managementwetenschappen.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_61885739

morgen weer DM
Ja doei.
pi_61890197
Volgend blok wordt een hel.

2 dagen terug naar Groningen om daar verplichte werkgroepen te volgen. 2 dagen werken en ook nog 2 dagen naar Nijmegen om colleges volgen.
Dat krijg je nou met die zesjescultuur en een luie student, De_Kardinaal!

Heb in elk geval een slaapplek in Groningen bij een goede vriend.
  † In Memoriam † woensdag 24 september 2008 @ 22:43:05 #28
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_61890972
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:23 schreef Soempie het volgende:
Volgend blok wordt een hel.

2 dagen terug naar Groningen om daar verplichte werkgroepen te volgen. 2 dagen werken en ook nog 2 dagen naar Nijmegen om colleges volgen.
Dat krijg je nou met die zesjescultuur en een luie student, De_Kardinaal!

Heb in elk geval een slaapplek in Groningen bij een goede vriend.
Of je skipt een paar werkcolleges hier en daar en je maakt er gewoon een rustig blokje van!
pi_61896047
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Of je skipt een paar werkcolleges hier en daar en je maakt er gewoon een rustig blokje van!
In Groningen mag ik er één skippen, dus dat schiet ook niet erg op. En ze zijn echt niet zo soepel. Dit is de 3e keer dat ik het moet doen, omdat ik het eerste jaar 2 werkcolleges had gemist en het jaar daarvoor er geloof ik 2 was geweest.

Goedemorgen trouwens.
pi_61898592
Waarom moet je eigenlijk nog naar Groningen, Soempie? Ik dacht dat je helemaal overgestapt was?

Hoe bevalt Nijmegen je so far?
  donderdag 25 september 2008 @ 11:09:49 #31
3185 Adelante
To let it go now
pi_61899362
Verplichte werkcolleges Het is toch wetenschappelijk onderwijs, daar mag je van studenten toch aannemen dat ze zelf weten wat goed voor hun is
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  † In Memoriam † donderdag 25 september 2008 @ 11:33:56 #32
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_61899800
quote:
Op donderdag 25 september 2008 07:41 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Morguh! Ik heb mijn eerste college van dit jaar gevolgd!
pi_61901474

En moblo, waar was je bij DM?
pi_61901747
thuis in het zonnetje op de bank
Ja doei.
  donderdag 25 september 2008 @ 13:12:35 #35
3185 Adelante
To let it go now
pi_61902239
Dat hoeft niet eens een keuze op te leveren
pi_61903107
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
thuis in het zonnetje op de bank
Nja je hebt niks gemist (als je zelf al n beetje van SQL af weet).
pi_61904187
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:33 schreef SterreMarit het volgende:
Waarom moet je eigenlijk nog naar Groningen, Soempie? Ik dacht dat je helemaal overgestapt was?

Hoe bevalt Nijmegen je so far?
Vorig jaar heb ik een propedeusevak niet gedaan, omdat ik dacht dat ik dat dit jaar wel kon doen. Vervolgens bleek daarna pas dat ik zou gaan verhuizen.

Nijmegen bevalt steeds beter. Ik vond het in het begin heel gek om bij colleges te komen en niemand te kennen. In Groningen is er altijd wel iemand die ik ken, ook in de UB of als je door de stad loopt. Zeker omdat het m'n derde studie al is.

Nu ken ik hier wel wat mensen, dus voel ik me niet meer zo'n buitenstaander. En hoe bevalt het jou?
pi_61904235
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:09 schreef Adelante het volgende:
Verplichte werkcolleges Het is toch wetenschappelijk onderwijs, daar mag je van studenten toch aannemen dat ze zelf weten wat goed voor hun is
Helemaal mee eens.

In Nijmegen hebben ze alleen voor elk vak zowat verplichte werkcolleges lijkt het wel. En in Groningen dus bij één vak en precies dat vak moet ik over doen.
pi_61907389
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:00 schreef morgane het volgende:
Morgane: Engelse Taal en Cultuur.
Nog een topic volgen kan er ook nog wel bij
Hee, ik ook Ook eerstejaars?

Is het bij meer opleidingen trouwens zo dat er zo'n strenge aanwezigheidsplicht is, dat er zelfs bij de hoorcolleges een namenlijst rondgaat? Ik heb gestudeerd aan de uni van Tilburg en Utrecht (andere opleidingen) maar dit heb ik nog nooit gehad. Praatte er vandaag over met een student Nederlands, ik dacht dat is misschien bij alle talen zo, maar hij zei dat het bij hem niet zo was. Ik verbaas me er toch best wel over.
  donderdag 25 september 2008 @ 17:37:05 #40
106942 Eix
pi_61909801
Ik heb geen last van namenlijsten bij hoorcolleges. Kan ik tenminste soms OIM-A skippen.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_61917333
Ik zie nu pas dat ik hem dichtgooide

Vandaag mijn eerste punt terug gekregen en het was een 7,5
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:14:02 #42
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_61921329
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:06 schreef Noodly het volgende:

[..]

Hee, ik ook Ook eerstejaars?

Is het bij meer opleidingen trouwens zo dat er zo'n strenge aanwezigheidsplicht is, dat er zelfs bij de hoorcolleges een namenlijst rondgaat? Ik heb gestudeerd aan de uni van Tilburg en Utrecht (andere opleidingen) maar dit heb ik nog nooit gehad. Praatte er vandaag over met een student Nederlands, ik dacht dat is misschien bij alle talen zo, maar hij zei dat het bij hem niet zo was. Ik verbaas me er toch best wel over.
Eerstejaars ja misschien ken ik je wel, PM me je naam maar maar ik heb bij de grote hoorcolleges geen namenlijst gezien, bijv. American Studies en Phonetics. Maar Inleiding cultuur- en ideeëngeschiedenis dan weer wel.
pi_61924922
Miss_S en Soempie, ik vraag me stiekem toch wel af of ik niet al een keer naast jullie heb gezeten in een collegezaal of misschien zelfs tegen jullie gepraat heb ofzo...zou zomaar kunnen, toch?

En misschien heb ik me zelfs wel geërgerd aan één van jullie, aangezien ik me met enige regelmaat erger aan medestudenten
pi_61924981
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:54 schreef SterreMarit het volgende:
Miss_S en Soempie, ik vraag me stiekem toch wel af of ik niet al een keer naast jullie heb gezeten in een collegezaal of misschien zelfs tegen jullie gepraat heb ofzo...zou zomaar kunnen, toch?

En misschien heb ik me zelfs wel geërgerd aan één van jullie, aangezien ik me met enige regelmaat erger aan medestudenten
Als je je gisteren aan iemand geergerd hebt is het grote kans dat ik het was
Maar plaats eens een foto dan weten we het
pi_61925976
Gisteren was ik er niet, hahaha =) Wat heb je gedaan dan?

Ennuh...foto...dat durf ik niet hoor

PS: als jij dat nou es doet =)
pi_61926028
was Miss_S gisteren niet toevallig in het Hygens?
Ja doei.
pi_61926048
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:43 schreef SterreMarit het volgende:

Ennuh...foto...dat durf ik niet hoor

PS: als jij dat nou es doet =)
Genoeg foto's van mij te vinden op Fok! hoor
En gisteren was ik met een stel meiden gewoon erg melig, dat krijg je op zo'n lange dag en dan ook nog eens als het laatste college over drank gaat
pi_61926111
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
was Miss_S gisteren niet toevallig in het Hygens?
Niet in het Huygens wel er naast
pi_61927875
dan heb je een dubbelganger, of was ik scheel
Ja doei.
pi_61929319
Of beide.
pi_61929430
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:54 schreef SterreMarit het volgende:

Ik praat niet tijdens college, omdat ik daar een hekel aan heb. Dus aan mij zul je je vast niet geërgerd hebben denk ik dan.

Heb je ook Algemene Psychodiagnostiek? Misschien heb je dan gister iemand uit het midden van de zaal zien zwaaien naar een jongen helemaal bovenin? Dat was ik. Daarna heb ik gevraagd of mensen in de rij 2 boekjes door wilden geven naar hem, omdat ik geen zin had om op te staan. Misschien zat je daar wel tussen.
pi_61929455
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:43 schreef SterreMarit het volgende:

Oke, dan gaan m'n hele verhaal dus niet op.
pi_61929783
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Genoeg foto's van mij te vinden op Fok! hoor
En gisteren was ik met een stel meiden gewoon erg melig, dat krijg je op zo'n lange dag en dan ook nog eens als het laatste college over drank gaat
Dan ben ik blij dat ik gisteren niet bij je in de buurt zat...ik heb een blóedhekel aan alle mensen die hele verhalen uitwisselen en tot in detail bespreken terwijl ik enigszins moeite heb met prikkelselectie en me door al die geleuiden al helemaal niet meer kan richten op degene die voorin aan het praten is Ik denk: blijf dan asjeblieft weg en ga ergens koffiedrinken ofzo! Heb ik ook al enkele malen opgemerkt, wat me niet in dank wordt afgenomen

Ennuh...ik ga niet heel Fok doorspitten voor een foto, post maar gewoon hier! Ga ik es checken of ik dat ook durf =)
pi_61929979
Sterre
pi_61930028
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:10 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

Dan ben ik blij dat ik gisteren niet bij je in de buurt zat...ik heb een blóedhekel aan alle mensen die hele verhalen uitwisselen en tot in detail bespreken terwijl ik enigszins moeite heb met prikkelselectie en me door al die geleuiden al helemaal niet meer kan richten op degene die voorin aan het praten is Ik denk: blijf dan asjeblieft weg en ga ergens koffiedrinken ofzo! Heb ik ook al enkele malen opgemerkt, wat me niet in dank wordt afgenomen

Ennuh...ik ga niet heel Fok doorspitten voor een foto, post maar gewoon hier! Ga ik es checken of ik dat ook durf =)
Normaal ben ik ook niet zo hoor
Maarja eind van de week en lange dag en veel mensen die sowieso al weg waren
pi_61930044
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
dan heb je een dubbelganger, of was ik scheel

It really wasnt me
pi_61930053
Dan nog.
pi_61930104
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:20 schreef Soempie het volgende:
Dan nog.
Ik had in ieder geval een erg leuke dag
pi_61930247
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:17 schreef Soempie het volgende:
Sterre
Deel je mijn andere ergernis toevallig ook? Ik heb er namelijk een he-kel aan dat mensen weigeren aan te sluiten in een collegezaal en ergens in het midden één of enkele stoelen leeg laten. De zaal is tóch wel vol, dus je komt toch naast iemand te zitten. Schuif dus gewoon een paar stoeltjes door!
Maar nee...en dan nog geërgerd durven kijken als iemand er langs wil om naar die vrije plekjes te lopen Liefst ga ik dan op zoveel mogelijk tenen en tassen staan *en ja, daar doe ik mijn best voor*

En mijn laatste ergernis: de reguliere studenten die bij alles wat voor hun herhaling is zeggen: "Dat is al 100x uitgelegd, dat wéten we toch wel...wéér die hbo'ers" Waarna ze een dramatisch gebaar maken en rollen met hun ogen. A. wie zegt dat het een hbo'er is die de vraag stelt? En b. zelf ooit een kind gezien? Ooit ermee gewerkt? Ooit een oudergesprek gevoerd? Ooit een conflict gehanteerd? Nee. Bek houden dus. Een hbo'er is niets minder dan jij. En toen dat er afgelopen maandag uitfloepte tijdens O&O werd ik ook niet al te vriendelijk aangekeken
pi_61930285
Dubbel...
pi_61930367

Ik zit eigenlijk altijd middenin een rij. Juist omdat ik het zelf irritant vind voor iedereen op te moeten staan en als ik zelf later ben is het ook irritant als je ziet dat er ergens in het midden nog plek is.

En was jij diegene die afgelopen maandag vroeg of dat model van Bronfenbrenner (oid) toegelicht kon worden? Ik was je best dankbaar dan, want ik had er nog nooit van gehoord. Had al in de kantlijn gezet dat ik dat thuis even op moest zoeken.
pi_61930490
Nu voel ik me braaf en saaiig.
pi_61930585
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:34 schreef Soempie het volgende:

Ik zit eigenlijk altijd middenin een rij. Juist omdat ik het zelf irritant vind voor iedereen op te moeten staan en als ik zelf later ben is het ook irritant als je ziet dat er ergens in het midden nog plek is.

En was jij diegene die afgelopen maandag vroeg of dat model van Bronfenbrenner (oid) toegelicht kon worden? Ik was je best dankbaar dan, want ik had er nog nooit van gehoord. Had al in de kantlijn gezet dat ik dat thuis even op moest zoeken.
Hahaha, nee dat niet =) Ik durf namelijk nog niet echt te praten als de hele collegezaal naar mij luistert Wel grappig dat al mijn studie'vriendinnetjes' dat ook niet durven en we dan met z'n allen hopen dat iemand anders die vraag stelt
pi_61930700
Ik denk altijd: 'dat zoek ik thuis wel op.'

Heb ook regelmatig gehad op het tentamen dat ik dacht: 'ja, dat zou ik dus nog opzoeken..'
pi_61930964
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:49 schreef Soempie het volgende:
Ik denk altijd: 'dat zoek ik thuis wel op.'

Heb ook regelmatig gehad op het tentamen dat ik dacht: 'ja, dat zou ik dus nog opzoeken..'
Hahaha

Ik denk dat ik erg ga schrikken van de eerste tentamens...het feit alleen al dat er dingen gevraagd gaan worden die niet letterlijk in de stof staan
pi_61931316
Ik denk dat het wel meevalt.

Ik heb mezelf voorgenomen om vandaag opdracht 3 en 4 van O&O te doen. Dacht slim te zijn door mezelf te belonen met nieuwe laarzen als het voor 6 uur af is. Maargoed, die laarzen koop ik sowieso al en nu schiet het dus alsnog niks op.
pi_61931595
Hahaha, die 3e opdracht hebben wij woensdag afgerond...gelukkig! Die 4e heb ik nog niet naar gekeken, ik zit juist tegen die 5e aan te schoppen. Vind ik een behóórlijk stomme opdracht! Ik vind de opdrachten sowieso stom, ik heb op het hbo al zoveel opdrachten gemaakt dat het m'n neus uitkomt. En nu wéér...alleen moet nu alles wetenschappelijk onderbouwd en bla en da's toch wel even wennen. Daardoor kosten alle opdracht mij/ons veel meer tijd dan we er eigenlijk aan zouden moeten besteden, beetje jammer!
Maar sowieso...die recensie...die moet je in 2 uur af kunnen hebben, maar die documentaire alleen duurt al 1,5 uur!

Ik ga zo iig ook naar de stad, mag ook nieuwe laarzen kopen van mezelf...en een nieuwe jas! En een tas =) En...nog veel meer als ik wil! Heb net m'n ORT over de 2e maand van de zomervakantie ontvangen, dus nu mag het!

Ga ik morgen wel weer proberen iets te bedenken voor die 5e opdracht...
pi_61931607
Ow en Soempie, doe 'es een foto van jou? Ik ben nu wel erg benieuwd naar hoe jij eruit ziet!
pi_61932328
Ik heb een fotoboek. Anders even doorklikken naar Wiebelkont.
pi_61932388
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:31 schreef SterreMarit het volgende:

Ik ga zo iig ook naar de stad, mag ook nieuwe laarzen kopen van mezelf...en een nieuwe jas! En een tas =) En...nog veel meer als ik wil! Heb net m'n ORT over de 2e maand van de zomervakantie ontvangen, dus nu mag het!

Have fun!

En ik ben jaloers dat jullie opdracht 3 al af hebben.
pi_61932885
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:34 schreef Soempie het volgende:

Gelukkig dat ik maandag er dus niet was alles wat ik op het hbo al heb gehad
En ik heb zowel commentaar op mensen die niet aanschuiven maar ook diegene die er zo nodig weer langs moeten

Maar soms heeft het een reden dat er een stoel tussen zit, zoals met een meisje waar ik vaak naast zit. Ze heef last van haar knieeen en kan anders neit zitten (als er langs de kant al mensen zitten en op de trap mag officieel ook niet)
pi_61932939
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een fotoboek. Anders even doorklikken naar Wiebelkont.
Je lijkt op Lieke van Lexmond met lichter haar
pi_61933408
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je lijkt op Lieke van Lexmond met lichter haar
Echt niet. Ik ben sowieso twintig kg zwaarder dan Van Lexmond.

Komt het door de neus? Ik heb inderdaad wel een grote neus.
pi_61933497
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:49 schreef Soempie het volgende:

[..]

Echt niet. Ik ben sowieso twintig kg zwaarder dan Van Lexmond.

Komt het door de neus? Ik heb inderdaad wel een grote neus.
En je lach, gewoon heel je gezicht
Maar jij ben echt geen 20 kilo zwaarder joch
pi_61933721
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En je lach, gewoon heel je gezicht
Maar jij ben echt geen 20 kilo zwaarder joch
Stel dat ze 60 kg is, dan ben ik ruim 20 kg zwaarder.
pi_61933933
Maar toch bedankt.
pi_61940649
En Soempie, is het gelukt voor 6 uur?

In de stad was het stom. Ik vind de meeste jassen suf of stom en comboylaarzen, paardrijlaarzen en regenlaarzen idem. Ik zal wel weer even moeten wennen aan de nieuwe mode?
pi_61940954
Hoi! ik was dit topic vergeten doordat Miss_S geen nieuwe had aangemaakt
pi_61941210
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Adelante het volgende:
Vroegah bij de werkgroep moesten we naambordjes maken Dus we zagen laatst in de bieb zo'n naambordje liggen bij inleiding boeken.

Wij zo tegen die eerstejaars: Eikema-Hommes?
Hij:
wij: sterkte
pi_61941342
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:59 schreef Nielez het volgende:
Gaan er niet-thalianen (ofzoiets) donderdag mee bowlen bij Ol Round?
En dit lees ik nu pas omdat? nee het is weer duidelijk
pi_61942268
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

En dit lees ik nu pas omdat? nee het is weer duidelijk
Tss.
Had t eerder gelezen ofzo

pi_61942385
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Vroegah bij de werkgroep moesten we naambordjes maken Dus we zagen laatst in de bieb zo'n naambordje liggen bij inleiding boeken.

Wij zo tegen die eerstejaars: Eikema-Hommes?
Hij:
wij: sterkte
Wij hebben ook naambordjes bij de werkgroep
En sorry dat ik geen nieuwe aangemaakt had hoe kan ik het goed maken?
pi_61944772
Haha was maar een grapje hoor

En naambordjes is opzich wel handig. Wij hadden bij strafrecht zo'n vrouwke dat zei van: "Jij in die rode trui"", "jij met dat zwarte vest"

Das ook echt
pi_61946076
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:05 schreef SterreMarit het volgende:
En Soempie, is het gelukt voor 6 uur?

Ja. Om er vervolgens achter te komen dat de rest van de groep een heel andere opzet heeft. Nu moet ik alles weer omgooien.

En de groep voor opdracht 4 is net zo fanatiek geweest om ook al te mailen.
pi_61946087
Of eigenlijk heeft 1 iemand iedereen gemaild en ook maar gelijk de taken verdeeld. Gelukkig kent ie me en heeft me de leukste taak gegeven, dus daar kom ik dan wel weer mooi weg.
pi_61946137
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:05 schreef SterreMarit het volgende:

In de stad was het stom. Ik vind de meeste jassen suf of stom en comboylaarzen, paardrijlaarzen en regenlaarzen idem. Ik zal wel weer even moeten wennen aan de nieuwe mode?
Dan noem je ook laarzen zeg.

Ik heb wel nieuwe nu, alleen vindt m'n vriend ze niet mooi.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 september 2008 @ 01:36:02 #87
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61946158
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 01:32 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dan noem je ook laarzen zeg.

Ik heb wel nieuwe nu, alleen vindt m'n vriend ze niet mooi.
overloper
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:36:14 #88
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61946161
Hallo
  Redactie Frontpage zaterdag 27 september 2008 @ 01:37:52 #89
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61946173
Goeienacht
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:16:30 #90
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61957545
Hallo vanuit Tsjechie
pi_61957883
Iek. Een buitenlander.
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:53:30 #92
3185 Adelante
To let it go now
pi_61960955
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha was maar een grapje hoor

En naambordjes is opzich wel handig. Wij hadden bij strafrecht zo'n vrouwke dat zei van: "Jij in die rode trui"", "jij met dat zwarte vest"

Das ook echt
Bij die werkcolleges bij ons wacht ze gewoon tot er iemand wat roept, vaak is dat dezelfde die vooraan zit
pi_61974566
Ow hahaha, ik had nog nooit zo'n fotoboek gezien =) Weer wat geleerd!

Anyway, ik ga morgenochtend *als m'n ogen open zijn* es goed rondkijken bij O&O...misschien herken ik je wel

Oh, ennuh...ik ben wel benieuwd naar de laarzen die jij hebt gekocht! Je bent een held als je leuke hebt gevonden
pi_61989055
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 01:36 schreef Etcetera het volgende:

overloper

Indringer.
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:24 schreef SterreMarit het volgende:
Ow hahaha, ik had nog nooit zo'n fotoboek gezien =) Weer wat geleerd!

Anyway, ik ga morgenochtend *als m'n ogen open zijn* es goed rondkijken bij O&O...misschien herken ik je wel
Ik had geen zin om om half 6 op te staan, dus ik ben er niet. Nu heb ik wel eindelijk tijd om te sporten.
  maandag 29 september 2008 @ 08:51:18 #95
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_61989137
Over sporten gesproken...weet iemand of tennisles binnen kan worden gegeven als het regent, of gaat het dan gewoon niet door?
pi_61992186
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Indringer.
[..]

Ik had geen zin om om half 6 op te staan, dus ik ben er niet. Nu heb ik wel eindelijk tijd om te sporten.
Hahaha, ik had t ook erg zwaar =) Maarruh...als je de sheets leest, weet je genoeg. Niks gemist dus! Ik had dus ook kunnen uitslapen...om 13.45 pas weer college En ja, ik zou nu iets nuttigers kunnen doen dan FOK!ken
pi_61992651
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:38 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

Hahaha, ik had t ook erg zwaar =) Maarruh...als je de sheets leest, weet je genoeg. Niks gemist dus! Ik had dus ook kunnen uitslapen...om 13.45 pas weer college En ja, ik zou nu iets nuttigers kunnen doen dan FOK!ken
Ik heb om kwart voor 4 college. Had vandaag ook echt geen zin om van half 11 tot kwart voor 4 te wachten.
pi_62007068
Ik ben pas net thuis en heb nu zo'n beetje m'n eten achter m'n kiezen... Wat een lange dag zeg...zat om 7u al op m'n fietsje! Als ze die laatste werkgroep nou es inkorten tot 17.15, haal ik iig m´n trein, maar néé hoor...het loopt altijd alleen maar uit
  maandag 29 september 2008 @ 21:23:55 #99
106942 Eix
pi_62007878
Ghehe. Ik ben mooi om elf uur 's ochtends terug naar huis gegaan mezelf afvragend waarom ik überhaupt voor zo'n duf college het bed uit was gekomen.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_62008439
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef SterreMarit het volgende:
Ik ben pas net thuis en heb nu zo'n beetje m'n eten achter m'n kiezen... Wat een lange dag zeg...zat om 7u al op m'n fietsje! Als ze die laatste werkgroep nou es inkorten tot 17.15, haal ik iig m´n trein, maar néé hoor...het loopt altijd alleen maar uit
Voorstellen de pauze te skippen, zodat je om 17.15 uur inderdaad naar huis kan. Hebben wij ook gedaan.
pi_62009544
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef SterreMarit het volgende:
Waar moet je heen met de trein?
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:15:50 #102
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62031100

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:27 ]
pi_62031524
Mensen, vroegah deden we 3 maanden met een topic
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:16:46 #104
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62032979

[ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:27 ]
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:28:14 #105
3185 Adelante
To let it go now
pi_62035090
Ja iedereen zit in dat Nijmegen topic, maar gelukkig kun je er ook alleen studeren
pi_62035360
Nijmegen topic, ohja, dat bestond ook nog
Ja doei.
pi_62035378
Als het zo moet hoef je er niet meer te komen hoor
pi_62035541
Schat

heb echt geen tijd gehad

en ben weekendje weg geweest

zal binnenkort weer komen buurten
Ja doei.
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:42:12 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_62035560
weekendje weg? is die flathut al af dan?
pi_62035604
neh, nog niet helemaal, maar daar staan as. zaterdag en zaterdag de 18e voor

bar afmaken en muurzooi (planken en posters in lijstjes enzo) ophangen, maar daar moeten we even een boor voor huren bij de Gamma
Ja doei.
pi_62035660
Swarma heeft er laatst een gekocht die mag je vast wel lenen
pi_62035883
moet een betonboor zijn

maar anywho, neuken slapen!!
Ja doei.
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:12:06 #113
213087 Nielez
10100111001
pi_62038450
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:42 schreef Adelante het volgende:
weekendje weg? is die flathut al af dan?
Jaaaa.
Housewarming

quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:15 schreef IrishBastard het volgende:
TT is wel een beetje self-fullfilling prophecy
Excuus.
pi_62041771
OK, ik ben nu een dag of 10 terugi van half jaartje stage ergens in het buitenland, maar net.........

wooz bij bascafe: 'hallo'
bouncer: 'meneer, u weet dat het vanavond STUDNETENavond is..........'
wooz: ' ja dat is al jaren zo.........'
bouncdinges: 'studentenkaart..........'
wooz: ' '

OK, ik zie er dus blijkbaar te oud uit voor student, en bedankt
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2008 @ 04:46:02 #115
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_62041820
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 04:20 schreef WooZ het volgende:
bouncer: 'meneer, u weet dat het vanavond STUDNETENavond is..........'
Gaaf! Een speciale avond voor dyslectische studenten!
pi_62042285
!
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 1 oktober 2008 @ 07:52:45 #117
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62042299
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 04:46 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Gaaf! Een speciale avond voor dyslectische studenten!
Ik neem aan dat die jongen om half 5 compleet bezopen thuis is gekoment
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 1 oktober 2008 @ 08:40:19 #118
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62042862

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:27 ]
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:13:28 #119
30252 Soempie
Procreating
pi_62043345
Is er een vaste datum waarop je je kunt inschrijven voor werkgroepen? Of verschilt dat per keer/ vak?

En hier ook maar even de vraag: hoe verwijs je in de tekst en in de lijst naar televisieuitzendingen en krantenartikels (APA-stijl)? In Nijmegen en Groningen is APA-stijl verplicht, maar bij beide verschillen de regels toch nog.
pi_62043520
werken bij *insert bedrijfsnaam* is tof
Ja doei.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:51:24 #121
30252 Soempie
Procreating
pi_62044041
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:13 schreef Soempie het volgende:

En hier ook maar even de vraag: hoe verwijs je in de tekst en in de lijst naar televisieuitzendingen en krantenartikels (APA-stijl)?
De docent weet het zelf ook niet. Laat dus maar.
pi_62053313
kut ik was idd zwaar in d'n olie, had ik m'n wekker verkeerd gezet, half 10 ipv 9 en had om 10u sollicitatiegesprek
pi_62053354
en?
Ja doei.
pi_62053416
en joehoe, mag deze centraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Ja doei.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:29:18 #125
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62053571
En done!
pi_62053579
bril op
haar door de war en kaugom in helemaal richting groesbeek fietsen bergop

5 min te laat maar hopelijk heb ik wel een nieuw bijbaantje

daarna weer terugfietsen, kleren uit en verder geslapen
pi_62053660
die foto van mij is echt té brak Sla
Ja doei.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 16:41:21 #128
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62053915
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
die foto van mij is echt té brak Sla
Vond hem wel aardig gelukt . Iig scherp
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:28:08 #129
213087 Nielez
10100111001
pi_62055278
K vond m eigenlijk ook wel goed gelukt .
Hoezo close-up?

Edit.
Jammer dat die rare jille er ook op staat.
pi_62055488
waar?
pi_62055558
jille !
Ja doei.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:51:37 #132
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62055946
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
waar?
http://picasaweb.google.com/slarioux/EersteRolletje

Ik sta trouwens verschrikkelijk hoekig op al die foto's zie ik nu .
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:58:19 #133
30252 Soempie
Procreating
pi_62056092
Die rooie kat Mooie foto op die auto.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:55:03 #134
30252 Soempie
Procreating
pi_62070099
Ik moet aan een opdracht en presentatie.

En dan is het opeens heel erg van belang de topics in CUL door te spitten, m'n bureau op te ruimen, de ramen te lappen en planten te redden van de dood.
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2008 @ 09:57:49 #135
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_62070161
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:55 schreef Soempie het volgende:
Ik moet aan een opdracht en presentatie. [ afbeelding ]

En dan is het opeens heel erg van belang de topics in CUL door te spitten, m'n bureau op te ruimen, de ramen te lappen en planten te redden van de dood.
Soggen als een dolle!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:58:53 #136
30252 Soempie
Procreating
pi_62070182
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:57 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Soggen als een dolle!
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2008 @ 10:03:54 #137
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_62070282
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:09:05 #138
30252 Soempie
Procreating
pi_62070383
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:03 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wat heb ik nou aan jou. Je moet me niet aanmoedigen.
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2008 @ 10:10:26 #139
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_62070402
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:09 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat heb ik nou aan jou. Je moet me niet aanmoedigen.
Nou aan het werk dan maf wief! GO GO GO!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:14:34 #140
30252 Soempie
Procreating
pi_62070499
SIR, YES, SIR!

De_Kardinaal, drill instructor
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2008 @ 10:19:17 #141
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_62070601
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:14 schreef Soempie het volgende:
SIR, YES, SIR!

De_Kardinaal, drill instructor
On the double! En ik wil die bajestronie van je pas weer zien als je klaar bent!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:43:39 #142
30252 Soempie
Procreating
pi_62071180

† In Memoriam † donderdag 2 oktober 2008 @ 10:49:12 #143
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_62071340
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:43 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, ik heb mijn best gedaan he!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 10:50:05 #144
30252 Soempie
Procreating
pi_62071363
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:49 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ja, ik heb mijn best gedaan he!
Ik weet het. Ik ben gewoon een hopeloos geval.
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2008 @ 10:52:58 #145
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_62071430
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:50 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik weet het. Ik ben gewoon een hopeloos geval.
Ik ben bijna 28 en nog steeds bezig met mijn bachelorscriptie! Beat that!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:04:33 #146
30252 Soempie
Procreating
pi_62071641
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik ben bijna 28 en nog steeds bezig met mijn bachelorscriptie! Beat that!
Ik ben bijna 26 en moet m'n P nog halen.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:04:53 #147
30252 Soempie
Procreating
pi_62071650
pi_62076874
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 09:55 schreef Soempie het volgende:
Ik moet aan een opdracht en presentatie. [ afbeelding ]

Hahaha, O&O toevallig? Daar kijk ik nl (ook?) al dagen tegenaan zonder vooruit te komen... Vandaag wel met 'ons groepje' de presentatie voorbereid, da's het eerste! Nu nog dat onderzoeksgebeuren...

Ik vind het echt 10x niks die opdrachten en het groepswerk. ik ben júist blij dat mn hbo afgerond is omdat ik een gigantische hekel had aan die eindeloze stroom stomme opdrachten en groepswerk... Nu dus gewoon weer hetzelfde én die combinatie van opdracht&groepje daarbij...maakt het dus al helemaal... *grmbl*
Ik ben diep teleurgesteld in het universitetisgebeuren op dit front

Ik ga nu eerst gewoon maar even slapen
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:38:12 #149
30252 Soempie
Procreating
pi_62077341
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:21 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

Hahaha, O&O toevallig? Daar kijk ik nl (ook?) al dagen tegenaan zonder vooruit te komen... Vandaag wel met 'ons groepje' de presentatie voorbereid, da's het eerste! Nu nog dat onderzoeksgebeuren...

Ik vind het echt 10x niks die opdrachten en het groepswerk. ik ben júist blij dat mn hbo afgerond is omdat ik een gigantische hekel had aan die eindeloze stroom stomme opdrachten en groepswerk... Nu dus gewoon weer hetzelfde én die combinatie van opdracht&groepje daarbij...maakt het dus al helemaal... *grmbl*
Ik ben diep teleurgesteld in het universitetisgebeuren op dit front

Ik ga nu eerst gewoon maar even slapen
Volgens mij doen we niks aan de presentatie. We hebben heel snel afgesproken dat iedereen iets over z'n eigen stuk vertelt en dat is het.

Maarre, morgen moet het toch ingeleverd worden? Ik heb mijn stuk over berichten in de media af en ben nu bezig met de cijfers van het SCP.

Van 2 andere groepsgenootjes nog niks gehoord. Vraag me nu wel af of ze weten dat we het morgen in moeten leveren en hoop dat ze niet pas vanavond laat met hun stuk komen.

En ik vind die groepsopdrachten ook echt waardeloos. Ik ben er gigantisch veel tijd mee kwijt, omdat ik te lang ergens tegen aanhik. Wat dan weer ten koste gaat van de te lezen literatuur. Ik kan zo een dag of twee bezig zijn met een opdracht, omdat ik tussendoor steeds weer andere dingen ga doen.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 14:39:29 #150
30252 Soempie
Procreating
pi_62077374
En nu ga ik verdorie die cijfers afronden!
pi_62077685
Wij nemen het gewoon mee naar de les geloof ik? Zoiets had Rebecca gemaild toch? Naja, dat denk ik iig =)

Welk onderwerp hebben jullie? Ons 'hot topic' is niet eens een echt hot topic Ach ja...deze opdracht hoeft gelukkig alleen maar afgevinkt te worden. Ik vind dat voorstel veeeeel lastiger, ook geen idee wat de uni hiervan verwacht! Hbo= hoe meer je schrijft, hoe beter en als je enigzins diepgang en theorie betrekt, heb je al snel een 9.... En nu moet er ineens beknopt, wetenschappelijk en...en...en...ik vind het maar niks Sowieso beetje vreemd dat 'wij' hbo-instromers nog geen PAV hebben gehad en dit ook moeten kunnen, majaaaa...wat doe je eraan hè?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:07:46 #152
30252 Soempie
Procreating
pi_62078090
Wij moeten het morgen voor 9 uur inleveren. Alleen de eerste 3 opdrachten mochten meegenomen worden. En ons onderwerp is 'het mediagebruik van kinderen en jongeren'.

Ik kom er trouwens net achter dat ik heel fanatiek cijfers van het SCP heb verwerkt in het stuk, maar dat ik ze wel weg kan laten. Als conclusie had ik dat het echt perfect overeenkomt met de cijfers uit..blablabla (geschreven door iemand anders in de groep). Blijkt dat blablabla de cijfers van het SCP hebben overgenomen. Geen wonder dat het zo perfect klopt.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:27:22 #153
30252 Soempie
Procreating
pi_62078501
M'n groepsgenootjes verwijzen naar Wikipedia.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 15:52:32 #154
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62079167
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef Soempie het volgende:
Epic fail
pi_62079381
is er nog iets érger dan een epic fail?
Ja doei.
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2008 @ 17:48:15 #156
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_62082075
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:27 schreef Soempie het volgende:
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:52 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Epic fail
Het is epic fail om wikipedia te beschouwen als epic fail! De betrouwbaarheid van Wikipedia is van hetzelfde niveau als de beroemde Encyclopaedia Britannica. Dat is uitvoerig in Nature aan bod gekomen.

Aangezien iedereen hier via de UBN die artikelen gratis kan opvragen is hier de link en de rest zoek je zelf maar uit!

http://www.nature.com/nature/britannica/index.html
  donderdag 2 oktober 2008 @ 17:52:21 #157
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_62082175
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

[..]

Het is epic fail om wikipedia te beschouwen als epic fail! De betrouwbaarheid van Wikipedia is van hetzelfde niveau als de beroemde Encyclopaedia Britannica. Dat is uitvoerig in Nature aan bod gekomen.

Aangezien iedereen hier via de UBN die artikelen gratis kan opvragen is hier de link en de rest zoek je zelf maar uit!

Het grote nadeel van Wikipedia is echter dat het erg moeilijk is om de betrouwbaarheid van de auteur te achterhalen. Jij als historicus zou dat toch moeten weten . Bij normale literatuur is dat een stuk makkelijker. Uiteindelijk is dit wel essentieel in de waardebeoordeling van een boek of artikel. Verder is het kwaliteitsverschil tussen artikelen bij Wikipedia een stuk groter dan bij de Encyclopaedia Britannica. Hierdoor krijg je dus veel sneller een inhoudelijk beroerd artikel voor je neus bij Wikipedia dan bij EB. Niet onbelangrijk.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:02:13 #158
30252 Soempie
Procreating
pi_62082406
Toen ik nog kunstgeschiedenis studeerde en af en toe voor de lol op Wiki las kwam ik ook regelmatig fouten tegen in de stukken. Elke drol kan op Wikipedia informatie zetten. Verwijzen naar Wiki vind ik daarom echt heel fout.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:03:33 #159
30252 Soempie
Procreating
pi_62082434
quote:

[..]

[..]

En dit is natuurlijk ook een kromme redenering. Misschien moet er dan ook maar niet verwezen worden naar de Encyclopaedia Britannica.
pi_62082477
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 17:52 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Het grote nadeel van Wikipedia is echter dat het erg moeilijk is om de betrouwbaarheid van de auteur te achterhalen.
referenties naar eventuele artikelen staan gewoon genoemd hoor onderaan elke site
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:15:42 #161
30252 Soempie
Procreating
pi_62082671
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:05 schreef WooZ het volgende:

[..]

referenties naar eventuele artikelen staan gewoon genoemd hoor onderaan elke site
Kun je dus beter die artikelen lezen en daarnaar verwijzen.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:21:55 #162
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62082794
quote:

[..]

[..]

Dan nog, wikipedia is gewoon niet wetenschappelijk, althans niet verifieerbaar meestal. Elke docent lacht je ook uit als je het in je bronvermelding zet, en terrecht.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:23:02 #163
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62082820
quote:

[..]

Die lang niet altijd geschikt zijn als bron voor een wetenschappelijk stuk...
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:29:21 #164
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_62087039
quote:

[..]

Wikipedia is dan ook erg geschikt om te gebruiken als informatiebron voor artikelen en basis informatie. Ik zou echter nooit feiten die mijn onderzoek moeten ondersteunen van die site af halen. De referenties naar andere artikelen staan er dan misschien wel, maar de auteur zelf toch niet? Of in elk geval niet de betrouwbaarheid daarvan.
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2008 @ 20:39:51 #165
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_62087449
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:29 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Wikipedia is dan ook erg geschikt om te gebruiken als informatiebron voor artikelen en basis informatie. Ik zou echter nooit feiten die mijn onderzoek moeten ondersteunen van die site af halen. De referenties naar andere artikelen staan er dan misschien wel, maar de auteur zelf toch niet? Of in elk geval niet de betrouwbaarheid daarvan.
Prima bron om mee te beginnen!
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 15:05:07 #166
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62127725

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:27 ]
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 16:57:44 #167
213087 Nielez
10100111001
pi_62129904
Heb net die shizzle doorgelezen en wilde die opdrachten ook nog n keertje maken.

Zelfde probleem.
Die zinnen opstellen kan nog wel.
Misschien heel knullig in elkaar gaan painten
pi_62130542
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:05 schreef IrishBastard het volgende:
Voor de mensen die DM volgen, we worden geacht de opdrachten uit dictaat te maken? Je moet hier namelijk een ORM schema in knutselen, en dan digitaal inleveren. Hoe ziet Theo dit voor zich?
geen idee, maar hij ziet vanzelf wel hoe ik dat voor me zie
Ja doei.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:31:07 #169
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62130692

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:28 ]
  zondag 5 oktober 2008 @ 16:39:48 #170
213087 Nielez
10100111001
pi_62149910
@IB en Moblo:
quote:
Hallo Niels,

Het handigste is als je gewoon op papier werkt.

Groet, Theo
Aldus Theo aka "Captain Obvious"
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:30:18 #171
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62153278
Gelukkig heb ik een scanner .
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:35:48 #172
213087 Nielez
10100111001
pi_62153389
Not me.
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:38:05 #173
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62153437

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:28 ]
pi_62158151
RU topic! *meld als 3e jaars Biomedische Wetenschappen*
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:38:53 #175
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62158218

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:28 ]
  zondag 5 oktober 2008 @ 22:26:03 #176
30252 Soempie
Procreating
pi_62160055
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 21:36 schreef Cerbie het volgende:
RU topic! *meld als 3e jaars Biomedische Wetenschappen*
Hoi

Portal
  maandag 6 oktober 2008 @ 06:48:38 #177
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62164310
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:38 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb m al ingestuurd met 1 gare paint
Idem . Paint en google docs ftw
  maandag 6 oktober 2008 @ 08:06:04 #178
213087 Nielez
10100111001
pi_62164623

Ik gebruik oldskool papier
  maandag 6 oktober 2008 @ 08:06:55 #179
213087 Nielez
10100111001
pi_62164626
T was achteraf gezien ook best te doen met paint.
1 keer templateje maken en dan kun je dr zo'n beetje 4 maken (met wat aanpassingen)..
Maarja, ga k nu natuurlijk niet meer doen.
pi_62164992
DM had ik in 10 minuten af in Word

zo nog even programmeren afraffelen en ik vind het wel weer mooi geweest

Mogge!
Ja doei.
  maandag 6 oktober 2008 @ 09:42:00 #181
30252 Soempie
Procreating
pi_62165883
Maandag om kwart voor 9 aanwezig zijn lukt nu al niet meer.
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:19:24 #182
213087 Nielez
10100111001
pi_62166653
zegt ze een uur later.

Hoe komt t?
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:28:46 #183
30252 Soempie
Procreating
pi_62181540
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 10:19 schreef Nielez het volgende:
zegt ze een uur later.

Hoe komt t?
Wekker uitgezet. Vorige week ook al.

En met 'nu' bedoelde ik: aan het begin van het studiejaar.
pi_62182040
Dat mens bij AI vandaag was écht NIET te verstaan, mèn!!!!

ik weet niet waar hij ze vandaan haalt, maar heb alleen maar in een coma gelegen van het lachen
Ja doei.
  maandag 6 oktober 2008 @ 19:57:44 #185
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62182510

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:28 ]
pi_62182522
is die Italiaans?
Ja doei.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:17:27 #187
3185 Adelante
To let it go now
pi_62201482

Montesqieu en de Trias Politica Mijn god, ik ben zo gaar na twee uur hoorcollege over de vorming en uitvoering van het staatsbestel.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:28:05 #188
3185 Adelante
To let it go now
pi_62201755
Oh Professor Tak had welgeteld één grapje in die twee uur. Een kind geboren uit de vrouw is tevens kind van de man, met wie de vrouw getrouwd is ten tijde van de geboorte. Tenzij de vader dit aanvecht, omdat hij twee jaar op zee heeft gezeten of omdat de baby een rode neus heeft en lijkt op clown bassie Je verwacht het niet humor bij meester Tak.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:23:04 #189
213087 Nielez
10100111001
pi_62203165
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Dat mens bij AI vandaag was écht NIET te verstaan, mèn!!!!

ik weet niet waar hij ze vandaan haalt, maar heb alleen maar in een coma gelegen van het lachen
Die italiaanse?
Bij t introcollege moest ze 2 zinnetjes zeggen en niemand begreep dr.
Misschien toch slim datk niet geweest ben. Kon mooi met mn ipod aan de slag gisteren .
pi_62203254
zo maar eens naar programmeren
Ja doei.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:39:33 #191
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62205681
Ik viel bijna in slaap in de MRI scanner
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:30:04 #192
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62207255

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:28 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:37:32 #193
213087 Nielez
10100111001
pi_62207453
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar eens naar programmeren
Niet heengeweest. IC opdracht is eitje (A).
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:39:52 #194
213087 Nielez
10100111001
pi_62207526
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef IrishBastard het volgende:
Mag dat niet dan?
MRI
Men Rust In (dit ding).
Was t toch?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:45:47 #195
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62207672

[ Bericht 57% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:29 ]
pi_62207761
Ja doei.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:23:03 #197
213087 Nielez
10100111001
pi_62208496
Wie wat waar wanneer?
K had n 6.. telt bij her t hoogste of t laatst behaalde punt? Anders kan k op de gok ook even wat selects gaan improviseren.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:31:29 #198
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62208646
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef IrishBastard het volgende:
Mag dat niet dan?
Niet als je proefjes zit te doen
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:32:23 #199
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62208664
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:23 schreef Nielez het volgende:
Wie wat waar wanneer?
K had n 6.. telt bij her t hoogste of t laatst behaalde punt? Anders kan k op de gok ook even wat selects gaan improviseren.
Idem; ik had ergens MAX() ipv >= ALL() dus daar wil ik wel ff een hoger cijfer van maken
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 18:49:41 #200
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62209135

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:29 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:43:05 #201
213087 Nielez
10100111001
pi_62210661
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:49 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

sjek je ru inboks
Dat gaat over de casus.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:48:11 #202
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62210816

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:29 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:43:50 #203
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62214741
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef Nielez het volgende:

[..]

Dat gaat over de casus.
Je had een 4+, je kreeg het mailtje niet
pi_62215064
naaaaaaaais

Sla!!
Ja doei.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 21:54:20 #205
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62215145
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
naaaaaaaais

Sla!!
bijna net zo erg als naast elkaar msn'en
pi_62215221
we zaten slechts per ongeluk samen in de bus, en daarna ben je me gewoon achtervolgd!

Leuk dat je nu ook bij de ThabloidCie zit
Ja doei.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:28:56 #207
213087 Nielez
10100111001
pi_62218554
Ohja, niet vergeten, kennismakingscommissie vergadering-dingetje. Moet een van jullie dr ook heen?
Zat jij niet in dat ding Sla?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:43:47 #208
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62220310
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:28 schreef Nielez het volgende:
Ohja, niet vergeten, kennismakingscommissie vergadering-dingetje. Moet een van jullie dr ook heen?
Zat jij niet in dat ding Sla?
Ik moet daar heen. Donderdag toch?
pi_62223425
en wie van jullie gaat zich uitermate enthousiast opgeven voor de Weekendcommissie?
Ja doei.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:42:23 #210
30252 Soempie
Procreating
pi_62224678
Dat jullie nog tijd hebben voor een commissie.

Vandaag ga ik maar eens proberen een vrijstelling te regelen. Mocht het niet lukken dan heb ik nog een paar uur om een opdracht te maken voor dat vak.
pi_62224732
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:42 schreef Soempie het volgende:
Dat jullie nog tijd hebben voor een commissie.
heb ik ook eigenlijk niet
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 10:07:18 #212
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62225243
Wie denken jullie dat het meest verstand heeft over officiele klachten tov docent?
Room 23
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:08:54 #213
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62225273

[ Bericht 80% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:29 ]
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2008 @ 10:13:15 #214
135486 Manu82
How you doin'?
pi_62225371
Studieadviseur is geen optie, heb het wel al gedropt bij coordinator, maar schiet niet op, zoek wat hoger eigenlijk
Room 23
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:25:11 #215
30252 Soempie
Procreating
pi_62225649
Onderwijscommissie lijkt mij.
pi_62286835
dus....
Ja doei.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:51:44 #217
213087 Nielez
10100111001
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 01:11:42 #218
30252 Soempie
Procreating
pi_62301968
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef Nielez het volgende:
tt
Die jij hebt bedacht.

zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:37:22 #219
213087 Nielez
10100111001
pi_62311880
*voorspeld
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:35:46 #220
30252 Soempie
Procreating
pi_62354475
SterreMarit, hoe gaat het bij jou met opdracht 5 van O&O?
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:15:15 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_62355535
*herfstvakantie*
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:17:57 #222
30252 Soempie
Procreating
pi_62355596
Volgens mij gaan bij ons de colleges gewoon door?
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:19:01 #223
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62355625
Idd, bij mij ook.
pi_62356095
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:17 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij gaan bij ons de colleges gewoon door?
Ja . Ik zie dat jij ook bezig bent met je onderzoeksvoorstel? Wil het lukken?
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:54:50 #225
30252 Soempie
Procreating
pi_62356436
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef Nad-ja het volgende:

[..]

Nah, ik was een heel eind op weg, maar vervolgens bleek net dat het al was onderzocht.

Een paar maanden geleden kreeg iemand hetzelfde idee.

Maargoed, ik ga zo dat onderzoek doorlezen en kijken of ik er verder mee kan. Echt frustrerend dit.
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:55:21 #226
30252 Soempie
Procreating
pi_62356449
Hoe gaat het met jouw voorstel dan?
pi_62359598
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:55 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het met jouw voorstel dan?
Ik vind het maar een stomme opdracht! Ben er nu een beetje mee bezig, maar ga morgen verder.
Ik wist ook niet dat we het vrijdag voor 09.00 uur al moeten inleveren! Ik dacht dat we t/m maandag hadden .

Wat voor briljant idee had je trouwens? Ik zag net dat mijn voorstel ook al onderzocht is, maar wel al een aantal jaar geleden.
pi_62362794
Ik heb mijn voorstel ivandaag ngeleverd

(en heb een 9,5 voor deze 1e versie... )

Edit: mijn voorstel gaat trouwens over pro-anorexia websites. Daar is nog vrijwel geen empirisch onderzoek naar gedaan, dus dat was een prima, vernieuwend idee aangezien het wel een hot item is... Ik moest het maar bewaren voor m'n scriptie zei de docente, ze vond het helemaal prima en ik ben trots op mij
pi_62362864
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef Nad-ja het volgende:

[..]

Hee, nog een pedagoog-in-spé! Ben je een reguliere 2e jaars of hbo-instromer?
pi_62369145
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef SterreMarit het volgende:

Edit: mijn voorstel gaat trouwens over pro-anorexia websites. Daar is nog vrijwel geen empirisch onderzoek naar gedaan, dus dat was een prima, vernieuwend idee aangezien het wel een hot item is... Ik moest het maar bewaren voor m'n scriptie zei de docente, ze vond het helemaal prima en ik ben trots op mij
Wat goed! En inderdaad origineel .
Ik ben reguliere 2e jaars, jij?
pi_62371183
Ik ben een hbo-instromer, dus nog 'vers' op de uni. Bevalt wel prima! Al ben ik erg bang voor de tentamens die gaan komen
pi_62371921
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:47 schreef SterreMarit het volgende:
Ik ben een hbo-instromer, dus nog 'vers' op de uni. Bevalt wel prima! Al ben ik erg bang voor de tentamens die gaan komen
Komt goed! Welke tentamens heb je de eerste periode behalve O&O?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:04:12 #233
30252 Soempie
Procreating
pi_62385813
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef SterreMarit het volgende:

Ik zoek het in de gaming hoek. En dan met name WoW. Ik schiet alleen voor geen meter op.
pi_62409152
Mijn eerste deeltentamen gehaald
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:01:11 #235
30252 Soempie
Procreating
pi_62409230
Gefeliciteerd.
pi_62413525
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:04 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik zoek het in de gaming hoek. En dan met name WoW. Ik schiet alleen voor geen meter op.
En wat ga je onderzoeken dan? Want dan kun je je richten op adolescenten&internet (heb ik ook beetje gedaan), op gevolgen van voortdurend gamen, verslaving, enzovoort =) Wanneer moeten jullie 'em inleveren? En wat moet je in hemelsnaam met die poster doen? Dat vind ik weer lastig
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:54:51 #237
30252 Soempie
Procreating
pi_62413659
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:50 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

En wat ga je onderzoeken dan? Want dan kun je je richten op adolescenten&internet (heb ik ook beetje gedaan), op gevolgen van voortdurend gamen, verslaving, enzovoort =) Wanneer moeten jullie 'em inleveren? En wat moet je in hemelsnaam met die poster doen? Dat vind ik weer lastig
Er hangen als het goed is posters op de 6e en 7e verdieping van het spinozagebouw.

En ik ga me inderdaad richten op adolescenten en gameverslaving. Ben nu nog met m'n theoretisch kader bezig en heb eigenlijk nog helemaal geen vraagstelling.
Ik had er wel een maar die is dus al uitgebreid onderzocht. Ik dacht aan een vergelijking tussen een spel als WoW, waarbij je met veel mensen online speelt en offline spellen. Of naar de invloed van de opvoedingsstijl van ouders. Hoop dat ik morgen een idee krijg.

Heb je het in het engels geschreven?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:56:08 #238
30252 Soempie
Procreating
pi_62413696
Oja, vrijdagochtend moeten we het inleveren.
pi_62593548
Wat is het hier rustig

Soempie en Nadja, hebben jullie al een gezin voor het practicum? Ik dus nog niet, en heb géén idee hoe ik aan een gezin ga komen... Geen familie met kids in die leeftijdscategorie, geen normale buren en alle kids die ik verder ken zijn 'klinisch'... Jullie nog ideeën? Ik vind echt niet dat je zoveel inzet van een wildvreemd gezin kunt vragen eigenlijk, maar wat dan?
Wordt wel tijd dat ik een gezin vind, begint toch wel dichtbij te komen nu, hahaha =)
pi_62593713
Kunnen jullie niet beter een Pedagogiek topic maken
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:31:48 #241
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62597662
Dat zal iig drukker zijn
pi_62598981
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:45 schreef SterreMarit het volgende:
Wat is het hier rustig

Soempie en Nadja, hebben jullie al een gezin voor het practicum? Ik dus nog niet, en heb géén idee hoe ik aan een gezin ga komen... Geen familie met kids in die leeftijdscategorie, geen normale buren en alle kids die ik verder ken zijn 'klinisch'... Jullie nog ideeën? Ik vind echt niet dat je zoveel inzet van een wildvreemd gezin kunt vragen eigenlijk, maar wat dan?
Wordt wel tijd dat ik een gezin vind, begint toch wel dichtbij te komen nu, hahaha =)
Ik heb ook nog niemand gevonden. Ik wil graag een gezin in Nijmegen, maar ken ook niemand in die leeftijdscategorie (behalve één klinisch gezin). Ik zag vandaag het draaiboek op BB, toen vond ik ook dat ik er een beetje vaart achter moest gaan zetten . Daarom ga ik het dit weekend proberen in de woonplaats van mijn ouders. Daar kom ik alleen niet zo heel vaak, dus als ik er ben, wil ik liever niet aan school werken. Maar goed, beter iets dan niets .

Misschien kun je proberen via de klinische gezinnen die je kent aan een niet-klinisch gezin te komen? Dat probeer ik nu ook, alleen dat schiet niet heel erg op .
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:12:01 #243
3185 Adelante
To let it go now
pi_62599103
wat is een klinisch gezin precies? een gezin waarvan de ouders nog samenleven en gelukkig zijn met twee kinderen? die zullen inderdaad schaars zijn
pi_62603737
Hehe . Nee het is een gezin dat in contact staat met jeugdzorg.
Ken je gezin in Nijmegen (niet-klinisch) met kinderen tussen de 6 en 16 jaar voor mij?
pi_62604690
Informatiekunde!

whooooooooooooooooooo!

zo, hebben we dat ook weer even gehad
Ja doei.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:33:56 #246
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62606747
Engels ftw!!!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:41:57 #247
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62606959

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:29 ]
pi_62607665
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:02 schreef Nad-ja het volgende:
Hehe . Nee het is een gezin dat in contact staat met jeugdzorg.
Ken je gezin in Nijmegen (niet-klinisch) met kinderen tussen de 6 en 16 jaar voor mij?
..of voor mij? Regio Tilburg is ook prima Liefst een erg gemotiveerde jongere waarmee 100% zeker niets mis is.

*het zou wat zijn...een gezin werkt mee aan een opdracht en het kind scoort op alle tests extreem hoog/extreem laag Uhh...sorry *
pi_62607746
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:08 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

..of voor mij? Regio Tilburg is ook prima Liefst een erg gemotiveerde jongere waarmee 100% zeker niets mis is.

*het zou wat zijn...een gezin werkt mee aan een opdracht en het kind scoort op alle tests extreem hoog/extreem laag Uhh...sorry *
Kunnen jullie niet in jullie kenniskring rondkijken?
Zo kwam ik vorig jaar altijd aan jeugdigen
pi_62608959
Niemand in mijn kennissenkring heeft kinderen tussen de 6 en 16 jaar .
Ze zijn allemaal of een stuk jonger of ouder.

Je mag trouwens geen gegevens terugkoppelen aan het gezin SterreMarit .
pi_62608999
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:41 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dat dus.

Oh, ik heb de DM herkansing gefaald, cba om die opdracht te maken
Ik ga het gewoon halen, vind ik

opdrachten al braaf ingeleverd en het hele weekend bikkelen

ik heb een studie-drift, en ik ga nu voor 5 uur vier opdrachten maken
Ja doei.
pi_62609199
Go moblo!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:45:15 #253
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62610276
En welke letteren studenten hebben zometeen nog meer tentamen Geschiedenis van het Denken? Ik ga falen
  donderdag 23 oktober 2008 @ 13:52:44 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_62610476
Geschiedenis van het Denken

klinkt mooi, moet ik me er de gedachtengangen van grote filosofen bij voorstellen of is het nog abstracter?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:10:14 #255
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62610979
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:52 schreef Adelante het volgende:
Geschiedenis van het Denken

klinkt mooi, moet ik me er de gedachtengangen van grote filosofen bij voorstellen of is het nog abstracter?
Een beknopt overzicht van de filosofie ja, van Socrates en Plato tot Abelardus. Totaal niet mijn ding, en volgens mij hebben ze er ook een Christelijke draai aangegeven door de Katholieke achtergrond van de uni.

Ik ben ook maar naar de helft van de colleges geweest. Tot nu toe was dat en een beetje geluk voldoende om die algemene Letteren-vakken te halen, maar dit keer heb ik mijn twijfels.
pi_62611370
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:55 schreef Nad-ja het volgende:
Niemand in mijn kennissenkring heeft kinderen tussen de 6 en 16 jaar .
Ze zijn allemaal of een stuk jonger of ouder.

Je mag trouwens geen gegevens terugkoppelen aan het gezin SterreMarit .
Hier idem...zelfs geen familie, buren, etc. Ik ken genoeg klinische kinderen, maar 'normale'...

Waarom mag je geen gegevens terugkoppelen? Weet je dat zeker? Zou ik wel héél raar vinden. Je vraagt veel investering/inzet van de ouders en al helemaal van de jongere, en dan geen resultaat te horen krijgen...? Hoe krijg je dan in hemelsnaam een gezin zo ver mee te werken? "Ik wil graag een aantal tests bij jullie afnemen, vraagt een uurtje of 10/15 van jullie ennuh...over de resultaten horen jullie niets!" Nee, dan werken mensen mee!
pi_62611403
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:10 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Een beknopt overzicht van de filosofie ja, van Socrates en Plato tot Abelardus. Totaal niet mijn ding, en volgens mij hebben ze er ook een Christelijke draai aangegeven door de Katholieke achtergrond van de uni.

Ik ben ook maar naar de helft van de colleges geweest. Tot nu toe was dat en een beetje geluk voldoende om die algemene Letteren-vakken te halen, maar dit keer heb ik mijn twijfels.
Klinkt als veel saaie dingen om te moeten onthouden

Veel succes zometeen!!
pi_62611791
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:25 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

Hier idem...zelfs geen familie, buren, etc. Ik ken genoeg klinische kinderen, maar 'normale'...

Waarom mag je geen gegevens terugkoppelen? Weet je dat zeker? Zou ik wel héél raar vinden. Je vraagt veel investering/inzet van de ouders en al helemaal van de jongere, en dan geen resultaat te horen krijgen...? Hoe krijg je dan in hemelsnaam een gezin zo ver mee te werken? "Ik wil graag een aantal tests bij jullie afnemen, vraagt een uurtje of 10/15 van jullie ennuh...over de resultaten horen jullie niets!" Nee, dan werken mensen mee!
Ik weet het (bijna) zeker. Ik heb het gehoord van een ouderejaars en bij het voorlichtende college in LIN2 zei ze het. Dat is omdat de resultaten die wij krijgen, niet per se kloppen (omdat we onervaren zijn). Wel mag je de uitwerking van de anamnese laten zien volgens mij en voer je een afsluitend gesprek.

Ik vind het ook raar/jammer! Wordt het inderdaad nog lastiger om iemand te vinden.
pi_62611881
juist omdat ze niet kloppen kan je beter hebben dat de personen iets dichter bij je staan dan bij wildvreemden toch?
pi_62613304
Mja, en da's lastig als je niemand hebt die dichtbij je staat... Van wildvreemden verwacht ik al helemaal weinig motivatie om mee te doen!

Nad-ja, ik heb juist gehoord van iemand die een jaar verder is in het vrijstellingenprogramma dat zij het verslag wel met ouders heeft doorgenomen en hen een kopie heeft gegeven. That's weird!

Ennuh...anders doe ik dat wel achter de rug van de uni om...daar hebben die mensen toch gewoon recht op?!
pi_62613351
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:31 schreef SterreMarit het volgende:
Mja, en da's lastig als je niemand hebt die dichtbij je staat... Van wildvreemden verwacht ik al helemaal weinig motivatie om mee te doen!

Nad-ja, ik heb juist gehoord van iemand die een jaar verder is in het vrijstellingenprogramma dat zij het verslag wel met ouders heeft doorgenomen en hen een kopie heeft gegeven. That's weird!

Ennuh...anders doe ik dat wel achter de rug van de uni om...daar hebben die mensen toch gewoon recht op?!
Recht op conclusies die niet kloppen? Denk dat je daar wel mee moet oppassen, zeker als het dus bij mensen zijn die je niet kent
pi_62614303
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Recht op conclusies die niet kloppen? Denk dat je daar wel mee moet oppassen, zeker als het dus bij mensen zijn die je niet kent
He, moraalridder Het lijkt me voor zich spreken dat als een student een test afneemt en daar totaal niet vaardig in is, hij/zij zelf inziet dat als hij/zij de resultaten overlegt, dit héél duidelijk onder vermelding van het feit dat de gegevens niet zeer betrouwbaar zijn gebeurt. Daarbij zou ik er alleen voor kiezen om niet-geheel betrouwbare resultaten te bespreken met ouders /kids die het intellectueel vermogen hebben om te begríjpen wat het betekent als ik de niet-volledige betrouwbaarheid benoem.

En daarbij...als je zelfs onder begeleiding van een docent conclusies trekt die de plank echt volledig misslaan mag ik toch hopen dat je a) uit jezelf met de opleiding stopt en/of b) van de opleiding geschopt wordt. Ik denk dat enig (aangeboren/reeds ontwikkeld) inzicht en vaardigheden op dit gebied wel vereist zijn voor de gehele opleiding en als je daarover niet beschikt, moet je je flink achter je oren krabben.

Minder betrouwbare testresultaten verkrijg je allicht, maar echt foute conclusies...?
pi_62614376
Ik stem echt voor een pedagogiektopic
pi_62614746
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:02 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

He, moraalridder Het lijkt me voor zich spreken dat als een student een test afneemt en daar totaal niet vaardig in is, hij/zij zelf inziet dat als hij/zij de resultaten overlegt, dit héél duidelijk onder vermelding van het feit dat de gegevens niet zeer betrouwbaar zijn gebeurt. Daarbij zou ik er alleen voor kiezen om niet-geheel betrouwbare resultaten te bespreken met ouders /kids die het intellectueel vermogen hebben om te begríjpen wat het betekent als ik de niet-volledige betrouwbaarheid benoem.

En daarbij...als je zelfs onder begeleiding van een docent conclusies trekt die de plank echt volledig misslaan mag ik toch hopen dat je a) uit jezelf met de opleiding stopt en/of b) van de opleiding geschopt wordt. Ik denk dat enig (aangeboren/reeds ontwikkeld) inzicht en vaardigheden op dit gebied wel vereist zijn voor de gehele opleiding en als je daarover niet beschikt, moet je je flink achter je oren krabben.

Minder betrouwbare testresultaten verkrijg je allicht, maar echt foute conclusies...?
Dat zal inderdaad wel meevallen, ken de opdracht ook niet
Maar het dacht dat jullie net zeiden dat het niet de bedoeling om het resultaat met de ouders te bespreken? en misschien hebben de docenten daarvoor wel een goede reden

En een apart pedagogiektopic? dit lijkt me meer ontopic dan een tijdje geleden in dit topic
pi_62615492
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik stem echt voor een pedagogiektopic
Je mag wel meepraten hoor
pi_62615629
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zal inderdaad wel meevallen, ken de opdracht ook niet
Maar het dacht dat jullie net zeiden dat het niet de bedoeling om het resultaat met de ouders te bespreken? en misschien hebben de docenten daarvoor wel een goede reden
De opdracht houdt in dat je met een 'proefgezin' ca. 6 tests/gesprekken houdt, soms met het gezin, soms met alleen de jongere, soms vullen ouders (ook) een vragenlijst in...varieert zeg maar =) Van dat alles maak je video-opnames die je bespreekt tijdens werkgroepbijeenkomsten en je schrijft van ieder onderdeel een verslag en uiteindelijk schrijf je een eindverslag. Ow, en je moet ook nog een rollenspel doen voor een cijfer *dat telt zwaarder dan alle dingen die je in het gezin doet, hoe logisch...*

En het is dus niet duidelijk of je nu wel of niet met de ouders het eindverslag mag bespreken. Ik heb van iemand gehoord van wel, Nad-ja heeft gehoord van niet. We wachten dus maar gewoon af... =)
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:49:22 #267
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62615684
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:45 schreef Wheelgunner het volgende:
En welke letteren studenten hebben zometeen nog meer tentamen Geschiedenis van het Denken? Ik ga falen
Ik heb wel 'cultuur- en ideeëngeschiedenis, bijna hetzelfde denk ik. Van dat filosofengeneuzel.
pi_62617243
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En een apart pedagogiektopic? dit lijkt me meer ontopic dan een tijdje geleden in dit topic
Dit is niet ontopic Dit is echt praten over jullie studie, voor ons niet echt veel aan om te lezen, (zei ik toen ook al over die informatica/kunde invasie) dit is het RU topic, gaat dus over dingen van de RU in het algemeenheid imo.

Maar goed, doe gewoon je ding ik skip jullie posts nu gewoon automatisch als het enorme lappen tekst zijn
pi_62617617
Ik wist helemaal niet dat het rollenspel voor punt was (en al helemaal niet dat het zo zwaar meetelt ).
Was je niet bij het introductie college SterreMarit? Of heb je gewoon niet zitten opletten? Daar heeft de coördinator dat namelijk gezegd. Ook dat we allemaal fouten zullen gaan maken omdat het de eerste keer is (althans, voor de reguliere instroom, ik weet niet hoeveel ervaring de HBO-instroom hiermee heeft). Daarbij kun je bijvoorbeeld als testuitslag een heel laag/hoog IQ krijgen terwijl het kind een gemiddeld IQ heeft. Dat soort resultaten mag je (eigenlijk) niet terugkoppelen.

Arme Yashaaaaa, welke studie doe jij? Misschien kunnen we daar even lekker over kletsen .
pi_62617782
Rechten, daar is helemaal niks zinnigs over te zeggen dus
pi_62618674
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:22 schreef Nad-ja het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het rollenspel voor punt was (en al helemaal niet dat het zo zwaar meetelt ).
Was je niet bij het introductie college SterreMarit? Of heb je gewoon niet zitten opletten? Daar heeft de coördinator dat namelijk gezegd. Ook dat we allemaal fouten zullen gaan maken omdat het de eerste keer is (althans, voor de reguliere instroom, ik weet niet hoeveel ervaring de HBO-instroom hiermee heeft). Daarbij kun je bijvoorbeeld als testuitslag een heel laag/hoog IQ krijgen terwijl het kind een gemiddeld IQ heeft. Dat soort resultaten mag je (eigenlijk) niet terugkoppelen.
Ik was er niet Maar goed...dan ben ik het er dus nog niet mee eens =) Ik denk nl dat je best wel naar ouders (met een redelijk IQ) kunt benoemen dat de resultaten niet geheel betrouwbaar zijn, zoals ik dus al aangaf...

Ik weet niet of het een voordeel is hbo-instromer te zijn. Wellicht scheelt het voor mij dat ik al allerlei oudergesprekken heb gevoerd en in mijn werk professioneel contact heb met kinderen/jongeren. Maar een test heb ik nog nooit afgenomen, al heb ik wel weer meerdere behandelplannen en evaluaties geschreven a.d.h.v. het gebeuren op de groep... Mja, ik denk dat het dus wel een voordeel is, al is het alleen al hhet 'meer gewend zijn aan' zeg maar...

Hoe is dat eigenlijk voor jou? Jij bent reguliere 2e jaars, toch? Is dit nu heel spannend bijvoorbeeld?
pi_62619893
Ik ben inderdaad reguliere 2e jaars. Het is niet heel spannend, maar wel echt nieuw. We hebben bij PAV veel wetenschappelijke verslagen moeten schrijven, maar we hebben nog geen contact gehad met gezinnen/ouders/kinderen. Dus het is voor het eerst iets meer praktijkgericht, wat me leuk lijkt. Wel vermoed ik dat het erg veel werk zal zijn.. Ook ben ik een beetje camera schuw , volgens mij ga ik me anders gedragen zodra er een camera op m'n neus staat. Maar dat zien we dan wel weer .

En jij? Hoe kijk jij er tegenaan?
In welke groep zit je trouwens? (welk tijdstip?)
pi_62620505
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe, klopt .
Zolang jij het maar leuk vind .
pi_62621611
Rechten

Informatiekunde
Ja doei.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:47:11 #275
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62621634

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:30 ]
pi_62622315
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:53 schreef Nad-ja het volgende:
Ik ben inderdaad reguliere 2e jaars. Het is niet heel spannend, maar wel echt nieuw. We hebben bij PAV veel wetenschappelijke verslagen moeten schrijven, maar we hebben nog geen contact gehad met gezinnen/ouders/kinderen. Dus het is voor het eerst iets meer praktijkgericht, wat me leuk lijkt. Wel vermoed ik dat het erg veel werk zal zijn.. Ook ben ik een beetje camera schuw , volgens mij ga ik me anders gedragen zodra er een camera op m'n neus staat. Maar dat zien we dan wel weer .

En jij? Hoe kijk jij er tegenaan?
In welke groep zit je trouwens? (welk tijdstip?)
Ik zit in de woensdag-groep *als het goed is*...jij?

Ik ben net als jij erg cameraschuw (en ga giechelen als ik zenuwachtig ben...errug vervelend!) en als ik beoordeeld word op mijn prestaties klap ik behoorlijk dicht. Rollenspellen en vaardigheidstoetsen leverden dus behoorlijk veel stress op tijdens SPH, en ik ben een beetje verdrietig dat we die nu weer hebben

Ik zie verder vooral erg op tegen de combinatie PAV - BPKV in één periode...en dan nog statistiek en psychodiagnostiek. Wellicht dat het ietwat druk wordt, iig met schrijven

Ik heb verder inmiddels bedacht ergens maar gewoon een gezin te gaan werven, maar waar? Dat gedeelte moet nog even uitgedokterd worden... Bij de AH een briefje ophangen of een berichtje in de buurtkrant is ook zoiets
pi_62622653
Ik zit op dinsdag om 12.45-15.30 (wat lang trouwens! ).
Iets waar ik ook een hekel aan heb is presenteren, 'mogen' ook twee keer doen zag ik, bah!

Ik denk inderdaad dat PAV en BKPV samen erg druk is. Ik vond alleen PAV vorig jaar af en toe al veel.
Heb jij dan beschrijvende of toetsende statistiek? Of krijg je beide?

Succes met je zoektocht! Ik ga er dit weekend ook even werk van maken.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:53:51 #278
3185 Adelante
To let it go now
pi_62626604
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
relaxte studie, beetje opzoekwerk
pi_62627182
Ik vermaak me er inderdaad prima mee
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:16:28 #280
3185 Adelante
To let it go now
pi_62627420
Ik vind het wel weer leuk om na zoveel jaar in de praktijk weer wat theoretische verdieping op te doen en de rechtenfaculteit heeft best aardige professoren (met humor dat scheelt)
pi_62690602
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef Nad-ja het volgende:

[..]

Ik weet het (bijna) zeker. Ik heb het gehoord van een ouderejaars en bij het voorlichtende college in LIN2 zei ze het. Dat is omdat de resultaten die wij krijgen, niet per se kloppen (omdat we onervaren zijn). Wel mag je de uitwerking van de anamnese laten zien volgens mij en voer je een afsluitend gesprek.

Ik vind het ook raar/jammer! Wordt het inderdaad nog lastiger om iemand te vinden.
IK HEB BEWIJS!!! Jaja, het verslag mag wel naar de ouders

In het draaiboek staat nl bij week 21 dat je twee eindverslagen gaat maken, een eindverslag en een dat naar de ouders verstuurd mag worden. Daarin mag je geen bevindingen (ik neem aan IQ-score enzo?) vermelden, maar je kunt wél een leuk verhaaltje schrijven, zodat ze er iig iets aan over houden... Gelukkig!

PS: Ik heb nog steeds geen gezin...U?
pi_62696928
Ja maar.. ja maar.. zoiets bedoelde ik ook . Dat je dus niet de bevindingen mag laten zien van de testen zelf.
Maar je hebt gelijk, wel fijn dat je ze in ieder geval iets kunt geven.

Ik heb wel iemand gevonden!
Een meisje van 15 jaar. Helaas wel in de woonplaats van mijn ouders. Nu moet ik nog een camera regelen .

Wat heb je nog geprobeerd om een gezin te zoeken? Ik vraag me af wat ze doen als je echt niemand kunt vinden.
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:00:57 #283
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62698516
Hmm mn collegegeld zou vandaag afgeschreven moeten worden, mr nog niks gezien
  † In Memoriam † zondag 26 oktober 2008 @ 20:01:46 #284
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_62698547
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:00 schreef morgane het volgende:
Hmm mn collegegeld zou vandaag afgeschreven moeten worden, mr nog niks gezien
Ben blij! Is toch weer een dagje meer rente over dat bedrag
pi_62698559
oh ja dat moet er ook nog af
Ja doei.
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:12:22 #286
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62698892
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ben blij! Is toch weer een dagje meer rente over dat bedrag
Over een gewone betaalrekening krijg je geen rente, das dan weer jammer.
Ze hadden t beter de vorige keer een dag te laat af kunnen schrijven, toen had ik net 10 euro te weinig (= boete)
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:32:06 #287
106942 Eix
pi_62699484
Bij mij is het ook nog niet afgeschreven. Verder gelukkig nog geen boete gehad. Eigenlijk best flauw van de RU dat ze meteen extra kosten in rekening brengen als het een keer mis gaat.
Between their legs
(Don't you find ?)
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:36:19 #288
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62699620
Idd, moet er nog een beetje aan wennen enzo
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:52:14 #289
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62714014
T staat er nog altijd op, wel raar. Gebeurt dat vaker? Komt het trouwens ook wel eens voor dat de stufi niet op tijd wordt bijgeschreven?
  maandag 27 oktober 2008 @ 12:56:33 #290
213087 Nielez
10100111001
pi_62715840
Krijg je een boete als er niet genoeg op staat ja?
Kut.
Dan maar ns zorgen dat er altijd genoeg op staat.
  maandag 27 oktober 2008 @ 14:40:07 #291
106942 Eix
pi_62718932
... en het is eraf.
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:58:34 #292
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62721258
Hier nog steeds niet.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:17:11 #293
3185 Adelante
To let it go now
pi_62787253
Zo'n pro-tentamen is best zonde van je tijd als je niet heel goed hebt geleerd, omdat het toch niet "voot het echt" is
pi_62787266
Je krijgt toch bonuspunten?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:19:50 #295
3185 Adelante
To let it go now
pi_62787315
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je krijgt toch bonuspunten?
maximaal één vol punt extra, zul je net zien dat ik die straks nodig heb
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:22:34 #296
106942 Eix
pi_62787393
pro-tentamen?
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_62787404
Het is en blijft inleiding, dat is echt een struikelvak dus ja als je dat bonuspunt kan scoren zou ik er wel een serieuze poging tot doen
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:30:36 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_62787600
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:22 schreef Eix het volgende:
pro-tentamen?
d'r is zo'n vak waar 80% voor zakt en om dat enigszins te ondervangen is er de mogelijkheid een bonuspunt te scoren met een pro-tentamen, wat straks wordt opgeteld bij het regulieren tentamenresultaat.
pi_62787613
Ik had het nog in twee delen nostalgie
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:34:02 #300
3185 Adelante
To let it go now
pi_62787688
Ik denk dat dat beter te behappen is eerlijk gezegd, maar voor hetzelfde geld gaan ze nog dieper op alle details en definities in.

Nu gewoon weer lekker tot januari rustig colleges volgen
pi_62788951
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:10 schreef Nad-ja het volgende:
Ja maar.. ja maar.. zoiets bedoelde ik ook . Dat je dus niet de bevindingen mag laten zien van de testen zelf.
Maar je hebt gelijk, wel fijn dat je ze in ieder geval iets kunt geven.

Ik heb wel iemand gevonden!
Een meisje van 15 jaar. Helaas wel in de woonplaats van mijn ouders. Nu moet ik nog een camera regelen .

Wat heb je nog geprobeerd om een gezin te zoeken? Ik vraag me af wat ze doen als je echt niemand kunt vinden.
Goed bezig!!

Ik heb iedereen die ik ken met een kind in deze leeftijdscategorie gevraagd, maar dat zijn er niet veel en toe nu toe geen enthousiasme (= geen tijd, jongere geen zin, etc.). Mijn laatste hoop ligt nu bij een ex-collega die ik gemaild heb (heb geen tel.nr. ofzo) maar tot nu toe geen bericht, en heb al bijna een week geleden gemaild

Ik weet het gewoon echt niet meer hoor...niet leuk!

Camera heb ik dan weer wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')