T ging zo moeizaam de laatste tijd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:09 schreef IrishBastard het volgende:
We is teh pwnz0rz!
Hoezo sterft het trouwens een langzame dood?
Wat voor studie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef Eix het volgende:
Ach, dan zal ik maar eens als eerstejaars RU'er een tvptje plaatsen.
Misschien wel technische planologie. Dan komt het toch aardig in de buurt.quote:
Pics pl0x?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Adelante het volgende:
Vandaag weer college van mevrouw Eikema-Hommes en ze had weer een ketting om die bij een egyptische farao niet misstaan zou hebbenJe moet het ergens over hebben, want die colleges zijn niet te volgen zo vaag en abstract...
Maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
ehm... denk niet dat het de bedoeling is dat je jan en alleman uitnodigt?
Moblo wil jullie mannen voor zichzelf houden denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Nielez het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit?
Zoveel extra mensen zullen er tóch niet komen.
Is alleen maar gezellig?
Nope. Faculteit der managementwetenschappen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien wel technische planologie. Dan komt het toch aardig in de buurt.
Of je skipt een paar werkcolleges hier en daar en je maakt er gewoon een rustig blokje van!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:23 schreef Soempie het volgende:
Volgend blok wordt een hel.![]()
2 dagen terug naar Groningen om daar verplichte werkgroepen te volgen. 2 dagen werken en ook nog 2 dagen naar Nijmegen om colleges volgen.![]()
Dat krijg je nou met die zesjescultuur en een luie student, De_Kardinaal!![]()
Heb in elk geval een slaapplek in Groningen bij een goede vriend.
In Groningen mag ik er één skippen, dus dat schiet ook niet erg op. En ze zijn echt niet zo soepel. Dit is de 3e keer dat ik het moet doen, omdat ik het eerste jaar 2 werkcolleges had gemist en het jaar daarvoor er geloof ik 2 was geweest.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je skipt een paar werkcolleges hier en daar en je maakt er gewoon een rustig blokje van!
Morguh! Ik heb mijn eerste college van dit jaar gevolgd!quote:
Nja je hebt niks gemist (als je zelf al n beetje van SQL af weet).quote:Op donderdag 25 september 2008 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
thuis in het zonnetje op de bank
Vorig jaar heb ik een propedeusevak niet gedaan, omdat ik dacht dat ik dat dit jaar wel kon doen. Vervolgens bleek daarna pas dat ik zou gaan verhuizen.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:33 schreef SterreMarit het volgende:
Waarom moet je eigenlijk nog naar Groningen, Soempie? Ik dacht dat je helemaal overgestapt was?
Hoe bevalt Nijmegen je so far?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:09 schreef Adelante het volgende:
Verplichte werkcollegesHet is toch wetenschappelijk onderwijs, daar mag je van studenten toch aannemen dat ze zelf weten wat goed voor hun is
Hee, ik ookquote:Op woensdag 24 september 2008 14:00 schreef morgane het volgende:
Morgane: Engelse Taal en Cultuur.
Nog een topic volgen kan er ook nog wel bij
Eerstejaars jaquote:Op donderdag 25 september 2008 16:06 schreef Noodly het volgende:
[..]
Hee, ik ookOok eerstejaars?
Is het bij meer opleidingen trouwens zo dat er zo'n strenge aanwezigheidsplicht is, dat er zelfs bij de hoorcolleges een namenlijst rondgaat?Ik heb gestudeerd aan de uni van Tilburg en Utrecht (andere opleidingen) maar dit heb ik nog nooit gehad. Praatte er vandaag over met een student Nederlands, ik dacht dat is misschien bij alle talen zo, maar hij zei dat het bij hem niet zo was. Ik verbaas me er toch best wel over.
Als je je gisteren aan iemand geergerd hebt is het grote kans dat ik het wasquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:54 schreef SterreMarit het volgende:
Miss_S en Soempie, ik vraag me stiekem toch wel af of ik niet al een keer naast jullie heb gezeten in een collegezaal of misschien zelfs tegen jullie gepraat heb ofzo...zou zomaar kunnen, toch?
En misschien heb ik me zelfs wel geërgerd aan één van jullie, aangezien ik me met enige regelmaat erger aan medestudenten
Genoeg foto's van mij te vinden op Fok! hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:43 schreef SterreMarit het volgende:
Gisteren was ik er niet, hahaha =) Wat heb je gedaan dan?
Ennuh...foto...dat durf ik niet hoor
PS: als jij dat nou es doet =)
Niet in het Huygens wel er naastquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
was Miss_S gisteren niet toevallig in het Hygens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |