quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:21 schreef SterreMarit het volgende:[..]
Hahaha, O&O toevallig? Daar kijk ik nl (ook?) al dagen tegenaan zonder vooruit te komen... Vandaag wel met 'ons groepje' de presentatie voorbereid, da's het eerste! Nu nog dat onderzoeksgebeuren...
Ik vind het echt 10x niks die opdrachten en het groepswerk. ik ben júist blij dat mn hbo afgerond is omdat ik een gigantische hekel had aan die eindeloze stroom stomme opdrachten en groepswerk... Nu dus gewoon weer hetzelfde én die combinatie van opdracht&groepje daarbij...maakt het dus al helemaal...

*grmbl*
Ik ben diep teleurgesteld in het universitetisgebeuren op dit front
Ik ga nu eerst gewoon maar even slapen
Volgens mij doen we niks aan de presentatie.

We hebben heel snel afgesproken dat iedereen iets over z'n eigen stuk vertelt en dat is het.
Maarre, morgen moet het toch ingeleverd worden? Ik heb mijn stuk over berichten in de media af en ben nu bezig met de cijfers van het SCP.
Van 2 andere groepsgenootjes nog niks gehoord. Vraag me nu wel af of ze weten dat we het morgen in moeten leveren en hoop dat ze niet pas vanavond laat met hun stuk komen.
En ik vind die groepsopdrachten ook echt waardeloos.

Ik ben er gigantisch veel tijd mee kwijt, omdat ik te lang ergens tegen aanhik. Wat dan weer ten koste gaat van de te lezen literatuur. Ik kan zo een dag of twee bezig zijn met een opdracht, omdat ik tussendoor steeds weer andere dingen ga doen.