quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 19:53 schreef Nad-ja het volgende:Ik ben inderdaad reguliere 2e jaars. Het is niet heel spannend, maar wel echt nieuw. We hebben bij PAV veel wetenschappelijke verslagen moeten schrijven, maar we hebben nog geen contact gehad met gezinnen/ouders/kinderen. Dus het is voor het eerst iets meer praktijkgericht, wat me leuk lijkt. Wel vermoed ik dat het erg veel werk zal zijn.. Ook ben ik een beetje camera schuw

, volgens mij ga ik me anders gedragen zodra er een camera op m'n neus staat. Maar dat zien we dan wel weer

.
En jij? Hoe kijk jij er tegenaan?
In welke groep zit je trouwens? (welk tijdstip?)
Ik zit in de woensdag-groep *als het goed is*...jij?
Ik ben net als jij erg cameraschuw (en ga giechelen als ik zenuwachtig ben...errug vervelend!) en als ik beoordeeld word op mijn prestaties klap ik behoorlijk dicht. Rollenspellen en vaardigheidstoetsen leverden dus behoorlijk veel stress op tijdens SPH, en ik ben een beetje verdrietig dat we die nu weer hebben
Ik zie verder vooral erg op tegen de combinatie PAV - BPKV in één periode...en dan nog statistiek en psychodiagnostiek. Wellicht dat het ietwat druk wordt, iig met schrijven
Ik heb verder inmiddels bedacht ergens maar gewoon een gezin te gaan werven, maar waar? Dat gedeelte moet nog even uitgedokterd worden... Bij de AH een briefje ophangen of een berichtje in de buurtkrant is ook zoiets