abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:55:21 #226
30252 Soempie
Procreating
pi_62356449
Hoe gaat het met jouw voorstel dan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_62359598
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:55 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het met jouw voorstel dan?
Ik vind het maar een stomme opdracht! Ben er nu een beetje mee bezig, maar ga morgen verder.
Ik wist ook niet dat we het vrijdag voor 09.00 uur al moeten inleveren! Ik dacht dat we t/m maandag hadden .

Wat voor briljant idee had je trouwens? Ik zag net dat mijn voorstel ook al onderzocht is, maar wel al een aantal jaar geleden.
pi_62362794
Ik heb mijn voorstel ivandaag ngeleverd

(en heb een 9,5 voor deze 1e versie... )

Edit: mijn voorstel gaat trouwens over pro-anorexia websites. Daar is nog vrijwel geen empirisch onderzoek naar gedaan, dus dat was een prima, vernieuwend idee aangezien het wel een hot item is... Ik moest het maar bewaren voor m'n scriptie zei de docente, ze vond het helemaal prima en ik ben trots op mij
pi_62362864
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef Nad-ja het volgende:

[..]

Ja . Ik zie dat jij ook bezig bent met je onderzoeksvoorstel? Wil het lukken?
Hee, nog een pedagoog-in-spé! Ben je een reguliere 2e jaars of hbo-instromer?
pi_62369145
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef SterreMarit het volgende:

Edit: mijn voorstel gaat trouwens over pro-anorexia websites. Daar is nog vrijwel geen empirisch onderzoek naar gedaan, dus dat was een prima, vernieuwend idee aangezien het wel een hot item is... Ik moest het maar bewaren voor m'n scriptie zei de docente, ze vond het helemaal prima en ik ben trots op mij
Wat goed! En inderdaad origineel .
Ik ben reguliere 2e jaars, jij?
pi_62371183
Ik ben een hbo-instromer, dus nog 'vers' op de uni. Bevalt wel prima! Al ben ik erg bang voor de tentamens die gaan komen
pi_62371921
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:47 schreef SterreMarit het volgende:
Ik ben een hbo-instromer, dus nog 'vers' op de uni. Bevalt wel prima! Al ben ik erg bang voor de tentamens die gaan komen
Komt goed! Welke tentamens heb je de eerste periode behalve O&O?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:04:12 #233
30252 Soempie
Procreating
pi_62385813
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef SterreMarit het volgende:

Ik zoek het in de gaming hoek. En dan met name WoW. Ik schiet alleen voor geen meter op.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_62409152
Mijn eerste deeltentamen gehaald
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:01:11 #235
30252 Soempie
Procreating
pi_62409230
Gefeliciteerd.
pi_62413525
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:04 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik zoek het in de gaming hoek. En dan met name WoW. Ik schiet alleen voor geen meter op.
En wat ga je onderzoeken dan? Want dan kun je je richten op adolescenten&internet (heb ik ook beetje gedaan), op gevolgen van voortdurend gamen, verslaving, enzovoort =) Wanneer moeten jullie 'em inleveren? En wat moet je in hemelsnaam met die poster doen? Dat vind ik weer lastig
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:54:51 #237
30252 Soempie
Procreating
pi_62413659
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:50 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

En wat ga je onderzoeken dan? Want dan kun je je richten op adolescenten&internet (heb ik ook beetje gedaan), op gevolgen van voortdurend gamen, verslaving, enzovoort =) Wanneer moeten jullie 'em inleveren? En wat moet je in hemelsnaam met die poster doen? Dat vind ik weer lastig
Er hangen als het goed is posters op de 6e en 7e verdieping van het spinozagebouw.

En ik ga me inderdaad richten op adolescenten en gameverslaving. Ben nu nog met m'n theoretisch kader bezig en heb eigenlijk nog helemaal geen vraagstelling.
Ik had er wel een maar die is dus al uitgebreid onderzocht. Ik dacht aan een vergelijking tussen een spel als WoW, waarbij je met veel mensen online speelt en offline spellen. Of naar de invloed van de opvoedingsstijl van ouders. Hoop dat ik morgen een idee krijg.

Heb je het in het engels geschreven?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:56:08 #238
30252 Soempie
Procreating
pi_62413696
Oja, vrijdagochtend moeten we het inleveren.
pi_62593548
Wat is het hier rustig

Soempie en Nadja, hebben jullie al een gezin voor het practicum? Ik dus nog niet, en heb géén idee hoe ik aan een gezin ga komen... Geen familie met kids in die leeftijdscategorie, geen normale buren en alle kids die ik verder ken zijn 'klinisch'... Jullie nog ideeën? Ik vind echt niet dat je zoveel inzet van een wildvreemd gezin kunt vragen eigenlijk, maar wat dan?
Wordt wel tijd dat ik een gezin vind, begint toch wel dichtbij te komen nu, hahaha =)
pi_62593713
Kunnen jullie niet beter een Pedagogiek topic maken
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:31:48 #241
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62597662
Dat zal iig drukker zijn
pi_62598981
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:45 schreef SterreMarit het volgende:
Wat is het hier rustig

Soempie en Nadja, hebben jullie al een gezin voor het practicum? Ik dus nog niet, en heb géén idee hoe ik aan een gezin ga komen... Geen familie met kids in die leeftijdscategorie, geen normale buren en alle kids die ik verder ken zijn 'klinisch'... Jullie nog ideeën? Ik vind echt niet dat je zoveel inzet van een wildvreemd gezin kunt vragen eigenlijk, maar wat dan?
Wordt wel tijd dat ik een gezin vind, begint toch wel dichtbij te komen nu, hahaha =)
Ik heb ook nog niemand gevonden. Ik wil graag een gezin in Nijmegen, maar ken ook niemand in die leeftijdscategorie (behalve één klinisch gezin). Ik zag vandaag het draaiboek op BB, toen vond ik ook dat ik er een beetje vaart achter moest gaan zetten . Daarom ga ik het dit weekend proberen in de woonplaats van mijn ouders. Daar kom ik alleen niet zo heel vaak, dus als ik er ben, wil ik liever niet aan school werken. Maar goed, beter iets dan niets .

Misschien kun je proberen via de klinische gezinnen die je kent aan een niet-klinisch gezin te komen? Dat probeer ik nu ook, alleen dat schiet niet heel erg op .
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:12:01 #243
3185 Adelante
To let it go now
pi_62599103
wat is een klinisch gezin precies? een gezin waarvan de ouders nog samenleven en gelukkig zijn met twee kinderen? die zullen inderdaad schaars zijn
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62603737
Hehe . Nee het is een gezin dat in contact staat met jeugdzorg.
Ken je gezin in Nijmegen (niet-klinisch) met kinderen tussen de 6 en 16 jaar voor mij?
pi_62604690
Informatiekunde!

whooooooooooooooooooo!

zo, hebben we dat ook weer even gehad
Ja doei.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:33:56 #246
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_62606747
Engels ftw!!!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:41:57 #247
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62606959
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:22:29 ]
pi_62607665
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:02 schreef Nad-ja het volgende:
Hehe . Nee het is een gezin dat in contact staat met jeugdzorg.
Ken je gezin in Nijmegen (niet-klinisch) met kinderen tussen de 6 en 16 jaar voor mij?
..of voor mij? Regio Tilburg is ook prima Liefst een erg gemotiveerde jongere waarmee 100% zeker niets mis is.

*het zou wat zijn...een gezin werkt mee aan een opdracht en het kind scoort op alle tests extreem hoog/extreem laag Uhh...sorry *
pi_62607746
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 12:08 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

..of voor mij? Regio Tilburg is ook prima Liefst een erg gemotiveerde jongere waarmee 100% zeker niets mis is.

*het zou wat zijn...een gezin werkt mee aan een opdracht en het kind scoort op alle tests extreem hoog/extreem laag Uhh...sorry *
Kunnen jullie niet in jullie kenniskring rondkijken?
Zo kwam ik vorig jaar altijd aan jeugdigen
pi_62608959
Niemand in mijn kennissenkring heeft kinderen tussen de 6 en 16 jaar .
Ze zijn allemaal of een stuk jonger of ouder.

Je mag trouwens geen gegevens terugkoppelen aan het gezin SterreMarit .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')