Ik vind het maar een stomme opdracht! Ben er nu een beetje mee bezig, maar ga morgen verder.quote:
Hee, nog een pedagoog-in-spé! Ben je een reguliere 2e jaars of hbo-instromer?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Ja. Ik zie dat jij ook bezig bent met je onderzoeksvoorstel? Wil het lukken?
Wat goed! En inderdaad origineelquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef SterreMarit het volgende:
Ik heb mijn voorstel ivandaag ngeleverd![]()
(en heb een 9,5 voor deze 1e versie...)
Edit: mijn voorstel gaat trouwens over pro-anorexia websites. Daar is nog vrijwel geen empirisch onderzoek naar gedaan, dus dat was een prima, vernieuwend idee aangezien het wel een hot item is... Ik moest het maar bewaren voor m'n scriptie zei de docente, ze vond het helemaal prima en ik ben trots op mij![]()
Komt goed! Welke tentamens heb je de eerste periode behalve O&O?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:47 schreef SterreMarit het volgende:
Ik ben een hbo-instromer, dus nog 'vers' op de uni. Bevalt wel prima! Al ben ik erg bang voor de tentamens die gaan komen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:49 schreef SterreMarit het volgende:
Ik heb mijn voorstel ivandaag ngeleverd![]()
(en heb een 9,5 voor deze 1e versie...)
Edit: mijn voorstel gaat trouwens over pro-anorexia websites. Daar is nog vrijwel geen empirisch onderzoek naar gedaan, dus dat was een prima, vernieuwend idee aangezien het wel een hot item is... Ik moest het maar bewaren voor m'n scriptie zei de docente, ze vond het helemaal prima en ik ben trots op mij![]()
En wat ga je onderzoeken dan? Want dan kun je je richten op adolescenten&internet (heb ik ook beetje gedaan), op gevolgen van voortdurend gamen, verslaving, enzovoort =) Wanneer moeten jullie 'em inleveren? En wat moet je in hemelsnaam met die poster doen? Dat vind ik weer lastigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zoek het in de gaming hoek. En dan met name WoW.Ik schiet alleen voor geen meter op.
Er hangen als het goed is posters op de 6e en 7e verdieping van het spinozagebouw.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:50 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
En wat ga je onderzoeken dan? Want dan kun je je richten op adolescenten&internet (heb ik ook beetje gedaan), op gevolgen van voortdurend gamen, verslaving, enzovoort =) Wanneer moeten jullie 'em inleveren? En wat moet je in hemelsnaam met die poster doen? Dat vind ik weer lastig
Ik heb ook nog niemand gevonden. Ik wil graag een gezin in Nijmegen, maar ken ook niemand in die leeftijdscategorie (behalve één klinisch gezin). Ik zag vandaag het draaiboek op BB, toen vond ik ook dat ik er een beetje vaart achter moest gaan zettenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:45 schreef SterreMarit het volgende:
Wat is het hier rustig![]()
Soempie en Nadja, hebben jullie al een gezin voor het practicum? Ik dus nog niet, en heb géén idee hoe ik aan een gezin ga komen... Geen familie met kids in die leeftijdscategorie, geen normale buren en alle kids die ik verder ken zijn 'klinisch'... Jullie nog ideeën? Ik vind echt niet dat je zoveel inzet van een wildvreemd gezin kunt vragen eigenlijk, maar wat dan?
Wordt wel tijd dat ik een gezin vind, begint toch wel dichtbij te komen nu, hahaha =)
..of voor mij? Regio Tilburg is ook primaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:02 schreef Nad-ja het volgende:
Hehe. Nee het is een gezin dat in contact staat met jeugdzorg.
Ken je gezin in Nijmegen (niet-klinisch) met kinderen tussen de 6 en 16 jaar voor mij?
Kunnen jullie niet in jullie kenniskring rondkijken?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:08 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
..of voor mij? Regio Tilburg is ook primaLiefst een erg gemotiveerde jongere waarmee 100% zeker niets mis is.
*het zou wat zijn...een gezin werkt mee aan een opdracht en het kind scoort op alle tests extreem hoog/extreem laagUhh...sorry
*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |