abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61933933
Maar toch bedankt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61940649
En Soempie, is het gelukt voor 6 uur?

In de stad was het stom. Ik vind de meeste jassen suf of stom en comboylaarzen, paardrijlaarzen en regenlaarzen idem. Ik zal wel weer even moeten wennen aan de nieuwe mode?
pi_61940954
Hoi! ik was dit topic vergeten doordat Miss_S geen nieuwe had aangemaakt
pi_61941210
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Adelante het volgende:
Vandaag weer college van mevrouw Eikema-Hommes en ze had weer een ketting om die bij een egyptische farao niet misstaan zou hebben Je moet het ergens over hebben, want die colleges zijn niet te volgen zo vaag en abstract...
Vroegah bij de werkgroep moesten we naambordjes maken Dus we zagen laatst in de bieb zo'n naambordje liggen bij inleiding boeken.

Wij zo tegen die eerstejaars: Eikema-Hommes?
Hij:
wij: sterkte
pi_61941342
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:59 schreef Nielez het volgende:
Gaan er niet-thalianen (ofzoiets) donderdag mee bowlen bij Ol Round?
En dit lees ik nu pas omdat? nee het is weer duidelijk
pi_61942268
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:30 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

En dit lees ik nu pas omdat? nee het is weer duidelijk
Tss.
Had t eerder gelezen ofzo

pi_61942385
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:25 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Vroegah bij de werkgroep moesten we naambordjes maken Dus we zagen laatst in de bieb zo'n naambordje liggen bij inleiding boeken.

Wij zo tegen die eerstejaars: Eikema-Hommes?
Hij:
wij: sterkte
Wij hebben ook naambordjes bij de werkgroep
En sorry dat ik geen nieuwe aangemaakt had hoe kan ik het goed maken?
pi_61944772
Haha was maar een grapje hoor

En naambordjes is opzich wel handig. Wij hadden bij strafrecht zo'n vrouwke dat zei van: "Jij in die rode trui"", "jij met dat zwarte vest"

Das ook echt
pi_61946076
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:05 schreef SterreMarit het volgende:
En Soempie, is het gelukt voor 6 uur?

Ja. Om er vervolgens achter te komen dat de rest van de groep een heel andere opzet heeft. Nu moet ik alles weer omgooien.

En de groep voor opdracht 4 is net zo fanatiek geweest om ook al te mailen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61946087
Of eigenlijk heeft 1 iemand iedereen gemaild en ook maar gelijk de taken verdeeld. Gelukkig kent ie me en heeft me de leukste taak gegeven, dus daar kom ik dan wel weer mooi weg.
pi_61946137
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 21:05 schreef SterreMarit het volgende:

In de stad was het stom. Ik vind de meeste jassen suf of stom en comboylaarzen, paardrijlaarzen en regenlaarzen idem. Ik zal wel weer even moeten wennen aan de nieuwe mode?
Dan noem je ook laarzen zeg.

Ik heb wel nieuwe nu, alleen vindt m'n vriend ze niet mooi.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 september 2008 @ 01:36:02 #87
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61946158
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 01:32 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dan noem je ook laarzen zeg.

Ik heb wel nieuwe nu, alleen vindt m'n vriend ze niet mooi.
overloper
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:36:14 #88
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61946161
Hallo
  Redactie Frontpage zaterdag 27 september 2008 @ 01:37:52 #89
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61946173
Goeienacht
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:16:30 #90
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61957545
Hallo vanuit Tsjechie
pi_61957883
Iek. Een buitenlander.
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:53:30 #92
3185 Adelante
To let it go now
pi_61960955
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha was maar een grapje hoor

En naambordjes is opzich wel handig. Wij hadden bij strafrecht zo'n vrouwke dat zei van: "Jij in die rode trui"", "jij met dat zwarte vest"

Das ook echt
Bij die werkcolleges bij ons wacht ze gewoon tot er iemand wat roept, vaak is dat dezelfde die vooraan zit
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61974566
Ow hahaha, ik had nog nooit zo'n fotoboek gezien =) Weer wat geleerd!

Anyway, ik ga morgenochtend *als m'n ogen open zijn* es goed rondkijken bij O&O...misschien herken ik je wel

Oh, ennuh...ik ben wel benieuwd naar de laarzen die jij hebt gekocht! Je bent een held als je leuke hebt gevonden
pi_61989055
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 01:36 schreef Etcetera het volgende:

overloper

Indringer.
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:24 schreef SterreMarit het volgende:
Ow hahaha, ik had nog nooit zo'n fotoboek gezien =) Weer wat geleerd!

Anyway, ik ga morgenochtend *als m'n ogen open zijn* es goed rondkijken bij O&O...misschien herken ik je wel
Ik had geen zin om om half 6 op te staan, dus ik ben er niet. Nu heb ik wel eindelijk tijd om te sporten.
  maandag 29 september 2008 @ 08:51:18 #95
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_61989137
Over sporten gesproken...weet iemand of tennisles binnen kan worden gegeven als het regent, of gaat het dan gewoon niet door?
pi_61992186
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Indringer.
[..]

Ik had geen zin om om half 6 op te staan, dus ik ben er niet. Nu heb ik wel eindelijk tijd om te sporten.
Hahaha, ik had t ook erg zwaar =) Maarruh...als je de sheets leest, weet je genoeg. Niks gemist dus! Ik had dus ook kunnen uitslapen...om 13.45 pas weer college En ja, ik zou nu iets nuttigers kunnen doen dan FOK!ken
pi_61992651
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:38 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

Hahaha, ik had t ook erg zwaar =) Maarruh...als je de sheets leest, weet je genoeg. Niks gemist dus! Ik had dus ook kunnen uitslapen...om 13.45 pas weer college En ja, ik zou nu iets nuttigers kunnen doen dan FOK!ken
Ik heb om kwart voor 4 college. Had vandaag ook echt geen zin om van half 11 tot kwart voor 4 te wachten.
pi_62007068
Ik ben pas net thuis en heb nu zo'n beetje m'n eten achter m'n kiezen... Wat een lange dag zeg...zat om 7u al op m'n fietsje! Als ze die laatste werkgroep nou es inkorten tot 17.15, haal ik iig m´n trein, maar néé hoor...het loopt altijd alleen maar uit
  maandag 29 september 2008 @ 21:23:55 #99
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_62007878
Ghehe. Ik ben mooi om elf uur 's ochtends terug naar huis gegaan mezelf afvragend waarom ik überhaupt voor zo'n duf college het bed uit was gekomen.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_62008439
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:57 schreef SterreMarit het volgende:
Ik ben pas net thuis en heb nu zo'n beetje m'n eten achter m'n kiezen... Wat een lange dag zeg...zat om 7u al op m'n fietsje! Als ze die laatste werkgroep nou es inkorten tot 17.15, haal ik iig m´n trein, maar néé hoor...het loopt altijd alleen maar uit
Voorstellen de pauze te skippen, zodat je om 17.15 uur inderdaad naar huis kan. Hebben wij ook gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')