En doe het snel, want anders kan ik het straks niet meer aanpassenquote:(Andere band, niet in de lijst? Meldt het dan hier in dit topic)
Heb ik ook wel eens meegemaakt, behoorlijk vervelend. Kan je idd beter een nieuwe gig boeken waar wel tickets verkocht worden (bij mij bleven ze toen op 500 hangen :S).quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Snel snel pas aan
Drizzt_DoUrden; naam: Ilkka Toikander; Yrroth
Edit: hmm, heb maar een optreden gecanceled in Glasgow omdat de CEO niet op mn messages reageerde (voor ticket prices dus).
Die naam komt me bekend voor. Ik weet alleen niet meer waarvanquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Snel snel pas aan
Drizzt_DoUrden; naam: Ilkka Toikander; Yrroth
Edit: hmm, heb maar een optreden gecanceled in Glasgow omdat de CEO niet op mn messages reageerde (voor ticket prices dus).
Beetje interacten met de newbies op de Uni wil bij mij altijd wel helpenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:38 schreef Leonos het volgende:
Hoe krijgen jullie dan die 4 studenten?
Ik heb een bericht in het Amsterdam forum gezet en heb een bericht in mijn blog gegooid.
Er heeft er maar 1 gereageerd
Ik ga denk inderdaad naar New York.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:55 schreef Raconteur het volgende:
En natuurlijk ook gewoon naar grotere steden gaan en als je aan een turkse vertaling geraakt naar Turkije gaan, maar anders raad ik je NY en London aan.
Omdat Turken niet werken en dan gaan ze maar popo doen op basis van hun uitkeringquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:25 schreef drummerdude het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat de Turken zo erg in de meerderheid zijn?! Want de eigenaar is dezelfde als die van Hattrick, en die is Zweeds...
En als ze werken doen ze het op kantoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:41 schreef Leonos het volgende:
Omdat Turken niet werken en dan gaan ze maar popo doen op basis van hun uitkering
quote:Mustafa Kemal Atatürk (Salonika, 12 maart 1881 - Istanboel, 10 november 1938), geboren onder de naam Mustafa, was de grondlegger van het moderne Turkije.
Turkije werd een seculiere republiek met Mustafa Kemal als eerste president en partijvoorzitter van de CHP (Cumhuriyet Halk Partisi = Republikeinse VolksPartij) (1923-1938). Zijn politieke ideeën worden het kemalisme genoemd. Hij zorgde voor een nieuwe grondwet en maakte Ankara de nieuwe hoofdstad van Turkije. Ook voerde hij verregaande sociale en politieke hervormingen door. Zijn grootste hervorming is de scheiding van kerk en staat. En hij voerde ook bijvoorbeeld familienamen in en liet het Arabische alfabet vervangen door het Latijnse.
De Turkse leider was een van de dragers van de Turkse Onafhankelijkheidsmedaille.
Mustafa Kemal kreeg van het Turkse volk in 1934 de naam Atatürk, hetgeen betekent: vader der Turken.
Turkije, ga ik denk ik ook heen. Daar kom je om in de studentenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:55 schreef Raconteur het volgende:
En natuurlijk ook gewoon naar grotere steden gaan en als je aan een turkse vertaling geraakt naar Turkije gaan, maar anders raad ik je NY en London aan.
Checkquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:03 schreef drummerdude het volgende:
Drummerdude is Jeanne Nicholson en speelt bij Pepper Spice
Check.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:44 schreef Tammymara het volgende:
Flashdance, Odriana den ridder. (ik dus)
Dus nu wordt het verplicht vliegen?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:56 schreef BlackRebel het volgende:
en de bus neemt geen bandleden meer mee.. op zich geen probleem... maar je komt vrijwel nooit meer bij je spullen die in de bus liggen op deze manier.. ach, misschien heeft het wel nut.. ik vraag me af of de routes van 48h ook ineens maar 18h duren.
Waarom nou weer nietquote:Op donderdag 25 september 2008 18:05 schreef kweek89 het volgende:
maar als je hem automatische laat gaan kan je niet meer mee met de bus
Dat begreep ik uit het berichtje van Rebelquote:Op donderdag 25 september 2008 19:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom nou weer niet
Je laat je bagage gaan met de tourbus en zelf moet je dan met het vliegtuig
quote:- *Liedje*
- The audience wants more than just music!
- **** leaves the stage and the audience starts heading for the exit.
- The audience starts complaining.
- The show is over.
Nee niet echt, wij speelden onze laatste show 9 nrs, en 10 events (incl opkomst, leave stage etc)quote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Echt vaag. Na de laatste song die ik speel in een show krijg ik dit:
[..]
Ik heb 10 liedjes en 5 events, dat moet toch genoeg zijn?
Meer events. Wij doenm, nummer, event, nummer, event etc etcquote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Echt vaag. Na de laatste song die ik speel in een show krijg ik dit:
[..]
Ik heb 10 liedjes en 5 events, dat moet toch genoeg zijn?
Yup, maar met het gevaar dat het publiek je uitlacht omdat je je leuter laat zien en je looks Terrible zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 06:46 schreef DeHovenier het volgende:
Ok, dan doe ik meer events. Maar zoveel events kan ik niet doen omdat ik de skills ervoor nog niet heb.
Je kan toch ook btw events van andere genres gebruiken?
Maar dan weet je wie ik benquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:28 schreef kweek89 het volgende:
als je me je username geeft(PM bijvoorbeeld)...financier ik wel wat voor je
Waar kan je die vinden?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:45 schreef Troel het volgende:
Er is overal wel een youthhostel DeHovenier!
Uhuquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:09 schreef Leonos het volgende:
Firefox overnieuw opgestart?
Gefeliciteerdquote:
http://www.dotd.louisiana.gov/quote:
Welcome back!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:34 schreef Kn0x het volgende:
Sow...Kn0x is ook weer terug van vakantie. Tijd om Popomundo (ja ik zeg nog steeds popomundo) te bezichtingen. Nog spannend nieuws geweest?
Day of the Dead?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
http://www.dotd.louisiana.gov/
[..]
Welcome back!
Je laatste show is 2 maanden geleden en je hebt geen bandmembers meer
Je bent 6 delen weggeweest, wie was je ookalweer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:14 schreef Raconteur het volgende:
Toch wel splendid gespeeld zonder boost of stage equipment .
Ik ben ook verjaard eergisteren ofzo, dank u om vooral geen berichtjes te sturen.
Meer zelfs stuk of 16.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je bent 6 delen weggeweest, wie was je ookalweer?
Feli![]()
True. Iedereen eruit gegooid, tijdje les gegeven, lange tijd ook verveeld omdat het herhaling herhaling en herhaling is. Maar nu weer alles opgepakt, bandleden eruit gesodemieterd, tijd voor een nieuwe start met dezelfde band uiteraard.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef DeHovenier het volgende:
Welcome back!
Je laatste show is 2 maanden geleden en je hebt geen bandmembers meer
Geen liedjes starten als je health of mood heel laag is. 'compose music' als prioriteit is juist aan te raden als je mood laag is, aangezien dat (in tegenstelling tot vaardigheid verbeteren) je mood niet verder omlaag haalt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:41 schreef Kn0x het volgende:
Overigens, ook geen liedjes schrijven als je health of mood heel laag is.
Jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:12 schreef Leonos het volgende:
Wie ben jij dan Troel ?
Luuk?Julie uiteraard
Heb jij ook alleen maar voordeel vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:09 schreef Troel het volgende:
Meiske, niet te vaak met mijn verloofde aan de haal gaan hoor, hij zit me jaloers te maken met zijn sterrenstatus
Hoe doe je die lichtkrant?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef drummerdude het volgende:
Zeker.. Pepper Spice gaat trouwens voor zijn eerste World Tour
Maar waarom nu opeens een balkje vol na 1 update? Meestal heb ik 3/4 updates daarvoor nodig :Squote:Op zondag 19 oktober 2008 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan moet het wel een slecht nummer worden
quote:Subject: oh jee hoe moet ik dit nu vragen
Ik ga je een hele moeilijke vraag stellen.
Ik heb vandaag een huwelijks aanzoek gehad, maar eerlijk gezegd heb ik mijn hart al verloren aan ...... (ik denk jou), echter weet ik dat jij het nog rustig aan wilt doen (of heb jij misschien iemand anders op het oog?)
Nou ja daar gaat ie dan, mijn vraag aan jou is zou je eventueel willen trouwen??? (en dan met mij natuurlijk)
Ik weet niet of je je kunt verlofen en dan over een tijdje pas trouwen, kan ik niet goed terugvinden in de help. Maar anders zou dat misschien ook een optie zijn.
Ik hoor het wel (tenminste als ik je nu niet te erg heb laten schrikken)
Liefs xxxx.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar waarom nu opeens een balkje vol na 1 update? Meestal heb ik 3/4 updates daarvoor nodig :S
[..]![]()
Verlofen !quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar waarom nu opeens een balkje vol na 1 update? Meestal heb ik 3/4 updates daarvoor nodig :S
[..]![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat krijg je toch alleen als je een horoscoop hebt aangevraagd ofzo?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Had je niet ineens zo'n ingeving omdat je in de juiste omgeving zat (hoe heet dat toch?)
Geen idee, nog nooit gehad en dat nog nooit gedaan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat krijg je toch alleen als je een horoscoop hebt aangevraagd ofzo?
ik ook koedijk bij alkmaar poppers ava martinez buenoquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
En doe het snel, want anders kan ik het straks niet meer aanpassen
Je repertoire heeft voornamelijk negatieve populariteit. Tijd om te vernieuwen dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:27 schreef koedijk het volgende:
ben net bezig met touren maar waarom al haal ik een vreselijk optreden wordt mijn bekendheid hopeloos of compleet hopeloos???
Je hebt een PM op popmundoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:58 schreef kweek89 het volgende:
jenglejack Ik kan je wel teachen als je wilt, per skill die je leert van mij krijg je 100k
mn popo naam is Maxwell Grigg
Hoe kom ik bij het scherm waar ik kan zien hoeveel XP punten ik heb ?quote:XP punten besteden aan IQ en Musical Talents.
Als je skills wil leren, zorg dan dat je een teacher vind, die betalen vaak ook nog.
Ga naar het forum, naar Amsterdam forum. Daar is een newbie fonds. Kan je gratis spullen krijgen.
Have fun, rustig an, dan komt alles goed.
hoe cover je ooit nummers????quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:50 schreef Kn0x het volgende:
Inderdaad, je moet om die zoveel tijd nieuwe nummers schrijven of coveren om de mensen tevreden te houden.
Gewoon nummers van anderen (goede liedjesschrijversquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:24 schreef koedijk het volgende:
hoe cover je ooit nummers????
Ik gok erop dat die nog niet zo geweldig was, dus dan zal de schade wel meevallen. Shit happens, komt wel weer goed met een volgend optreden aldaar.quote:Oh nee! Ik miste het einde van ons optreden in El Loco hip hop Madrid en het mislukte hopeloos.
krijg ik nu een slechte reputatie??? in madrid![]()
ik heb goede nummers gezocht bij mijn instrumenten ik ben 5* rap voor beginners 5*zang voor begginers en ze zijn allemaal iets van 95% waarom krijg ik 1* voor mijn liedje dan??? (en er zit alleen 1 rapper in als instrument)quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:23 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Gewoon nummers van anderen (goede liedjesschrijvers) aan je repertoire toevoegen. Zou wel binnen je eigen genre zoeken en even opletten op de instrumenten die nodig zijn voor het nummer.
[..]
Ik gok erop dat die nog niet zo geweldig was, dus dan zal de schade wel meevallen. Shit happens, komt wel weer goed met een volgend optreden aldaar.
Omdat je nummers met negatieve populariteit speelt. Die moet je uit je repertoire gooien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:48 schreef koedijk het volgende:
ik heb goede nummers gezocht bij mijn instrumenten ik ben 5* rap voor beginners 5*zang voor begginers en ze zijn allemaal iets van 95% waarom krijg ik 1* voor mijn liedje dan??? (en er zit alleen 1 rapper in als instrument)
Ik teach Basic Lyrics.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:01 schreef Rossdale het volgende:
Teach je ook basic lyrics, of basic skills die je podiumprestaties verbeteren (op podiumuitstraling na dan)?
Ik zit nu in LA, maar ik kan wel naar A'dam afzakken
Wat gemeen, Lianne geeft maar 10k bij Modern Rockquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:47 schreef BlackRebel het volgende:
ik ben ook weer in Amsterdam om te teachen. Ik geef $30.000 als reward als je een skill van me leert (percussion of Modern Rock of evt anders skills), en zelfs $100.000 als je basic drums van me leert.
stuur dus maar effe een pm naar Stephen Leece als je interesse hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik teach Basic Lyrics.
Ben de 14e in NY om te teachen.
Contact Jos de Groot maar
Ben nu aan het trouwen met Sterrequote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je al last van huwelijkskriebels
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben nu aan het trouwen met Sterre
Eindelijk
Aightquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik teach Basic Lyrics.
Ben de 14e in NY om te teachen.
Contact Jos de Groot maar
Ik ben niet uit de uni weg geweest. Denk dat het kwam doordat jij op date was.quote:Op maandag 24 november 2008 17:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kom je nou nog langs om les te krijgen?
Anders kijk je even in de OP?quote:Op maandag 24 november 2008 18:01 schreef Leonos het volgende:
Ben je dan al een leerling? Wat is u naam?
Dude...quote:Op maandag 24 november 2008 18:01 schreef Leonos het volgende:
Ben je dan al een leerling? Wat is u naam?
ik snap iets niet waarom geven jullie geld weg als jullie iets aan iemand leren??quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat gemeen, Lianne geeft maar 10k bij Modern Rock
Daar krijgen zij weer sterren van...quote:Op zondag 30 november 2008 12:49 schreef koedijk het volgende:
[..]
ik snap iets niet waarom geven jullie geld weg als jullie iets aan iemand leren??![]()
anders wil ik ook wel wat leren hoor
Klopt, maar ik geef geen geld hoor, bekijk het maar. Je helpt die gasten toch al genoeg door ze skills te leren?quote:Op zondag 30 november 2008 15:39 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Daar krijgen zij weer sterren van...
Wij ook, een weekje rusten en ik zat weer 100%health/moodquote:Op maandag 1 december 2008 13:18 schreef Cici het volgende:
Ben er ook nog.
Veel aan het touren met de band..
Baal er wel van, mijn health gaat omlaag..
Je had Yrroth toch opgericht? Van Metal naar electronica, geen echte metalhead zie ik alquote:Op maandag 1 december 2008 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben uit Yrroth gestapt met mn stiekeme 2e char, zit nu in een electronicabandje
hoe kick je da af want als ik niet meer drink dan zegt mijn poppetje het leven is zo zwaar...ik heb echt wat drank nodig en zij wordt nergens meer vrolijk van behalve van drankquote:
Trio'squote:Op dinsdag 2 december 2008 17:56 schreef Troel het volgende:
Die nieuwe tweak is echt kut. Ben er nu al achter
M'n main char zit nog in Yrroth, met mn 2e char zit ik in een vriendin d'r electronicabandje die Industrial doetquote:Op maandag 1 december 2008 19:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je had Yrroth toch opgericht? Van Metal naar electronica, geen echte metalhead zie ik al
lol... lekker slim om dat te roepen op een forum waar iedereen kan lezen. Tenzij je van slecht weer houdt uiteraard...quote:Op woensdag 3 december 2008 10:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n main char zit nog in Yrroth, met mn 2e char zit ik in een vriendin d'r electronicabandje die Industrial doet
Ik hoorde dat we binnenkort onweer krijgenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:28 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
lol... lekker slim om dat te roepen op een forum waar iedereen kan lezen. Tenzij je van slecht weer houdt uiteraard...
op wat je op die wwek hebt gedaann..quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:36 schreef drummerdude het volgende:
Waar is het trouwens op gebaseerd hoeveel ontwikkelingspunten je krijgt op Zondag?
Waarom, het is juist een spel dat draait om muziek? Ik vind sowieso al die nieuwe dingen, sigaren maken enzo al helemaal overdreven en dan wil jij nog meer van dat soort onzin erin hebben?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:54 schreef drummerdude het volgende:
OK... Bedankt..
Op zich kan Popmundo ook wel verbreden. Dezelfde site op een andere domeinnaam plaatsen (om Popmundo te laten draaien), en dan een beroep keer bij keer verbreden... Dan kunnen ze ook mensen die niet muziekfreak zijn ...mundo-en(of allebei
)
Ik wil pop wel laten draaien, maar naast pop nog een ander spel, van de makers van...quote:Op zondag 7 december 2008 13:40 schreef Sautor het volgende:
[..]
Waarom, het is juist een spel dat draait om muziek? Ik vind sowieso al die nieuwe dingen, sigaren maken enzo al helemaal overdreven en dan wil jij nog meer van dat soort onzin erin hebben?
Ik zit niet in Londen, en ben nu nogal armquote:Op maandag 8 december 2008 01:20 schreef got.rice het volgende:
Zo ben zelf aan de slag gegaan onder de naam Jamie Beocksteiner, wonende in London 8)
Ik heb al een hoop skills kunnen krijgen van teachers, nu wat nummers gecovered van wat artiesten, gejammed en mn schedule volgegooid met show. Nu ben ik op zoek naar een investeerde die mij een dj turn table system kan voorsschieten, geld terug gegarandeerd met rente
Shoppen/liedjes schrijven en excersise at gymquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef drummerdude het volgende:
Geef hem aan als spammer...
Komen de mensjes met rode linten![]()
Ik ben tijdens een tour, hoe houden jullie jullie health en mood hoog?
Daar ben ik nog lang niet klaar voor hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:28 schreef kweek89 het volgende:
aah hier zijn jullie :p
nog steeds druk aan het teachen....tijd voor een nieuw showroom repetoire dus binnekort schrijven
Geven jullie ook geld voor het teachen??quote:Op woensdag 10 december 2008 01:28 schreef kweek89 het volgende:
aah hier zijn jullie :p
nog steeds druk aan het teachen....tijd voor een nieuw showroom repetoire dus binnekort schrijven
Leonos iig nietquote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef koedijk het volgende:
[..]
Geven jullie ook geld voor het teachen??ik wil namelijk wel
Hoezo niet?quote:
ik wil graag composing lerenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:53 schreef kweek89 het volgende:
ik geef 100k per eureka
lyrics en composing hebben de voorkeur van mij op het moment
En ik ben tenminste een goede docent, die niet allerlei updates verknaldquote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef Troel het volgende:
100k per Eureka??
Dat is toch gewoon te triest voor woorden
Lya, je hebt me afgezet![]()
(Hey, maar jou klas was tenminste gezellig)
nouja zeg!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:39 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
En ik ben tenminste een goede docent, die niet allerlei updates verknald
(En volgens mij ben jij financieel prima ondersteund in het begin)
Ik begrijp de ontwikkeling om bonussen te geven per eureka heel goed, omdat lesgeven nu eenmaal heel belangrijk geworden is, maar 100k vind ik wel heel veel voor 25% van een ster.
Mocht iemand trouwens eens een artikel voor It's Pop willen schrijven, ik ben sinds kort editor en bijdragen zijn altijd welkom. (Wel 'in character' en aansluitend bij de rules of conduct).
Uit het dagboek van mijn 12 jaar oude zoonquote:Marieke ten Tije wants to become my apprentice. Click HERE to accept.
Tegen een beetje sarcasme moet je kunnen hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nouja zeg!![]()
van je ex-bandmates moet je het maar hebben!
ik heb geen company en heb miljoenen...waarom zou ik het dan niet voor teachen gebruiken...als ik zo makkelijker en sneller nieuwe leerlingen krijg die blijkbaar nog heel veel aan hu ngeld denken!
en jammer was net bezig met een enorme sex en drugs artikel...jammer Lya
haha, ken Lya langer dan vandaag don't worryquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Tegen een beetje sarcasme moet je kunnen hoor
Als je niet weet wat je met je geld moet doen mag je het altijd aan mij geven.
Kan ik het lekker over mijn bandleden verdelen en dan kunnen we eindelijk eens met zijn allen hotels gaan trashen en dan niet het goedkoopste hotel
Wil jij mij nog teachen???quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nouja zeg!![]()
van je ex-bandmates moet je het maar hebben!
ik heb geen company en heb miljoenen...waarom zou ik het dan niet voor teachen gebruiken...als ik zo makkelijker en sneller nieuwe leerlingen krijg die blijkbaar nog heel veel aan hu ngeld denken!
en jammer was net bezig met een enorme sex en drugs artikel...jammer Lya
Ik had laatst iets opgestuurd, maar daar heb ik niets op terug gekregen... Komt hij dan niet door, kan het nog, of reageren ze zoiezo nooit?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:39 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Mocht iemand trouwens eens een artikel voor It's Pop willen schrijven, ik ben sinds kort editor en bijdragen zijn altijd welkom. (Wel 'in character' en aansluitend bij de rules of conduct).
aan??quote:
- drugzquote:
voor prive auto's moet je VIP (ja,ik leer het spel na een jaartje ook wel een beetje kennenquote:Op zondag 21 december 2008 12:45 schreef Pantheon het volgende:
Ik kom er net achter dat je ook privé-auto's kopen kunt, maar wat kun je daar dan mee? Gaat vervoeren dan sneller?
En wat is de snelste auto danwel degene met de meeste capaciteit?
toffe mensen die het geld ervoor over hebben ja.quote:Op maandag 22 december 2008 19:20 schreef Leonos het volgende:
Voor je artiest heb je niks aan een auto. Dan is een tourbus sowieso een stuk beter.
Auto is alleen voor toffe mensen die ergens ff snel heen willen, zoals mij dus
tourbus kan je ook apparatuur in meenemen enzo en is veel goedkopen voor als je gaat tourenquote:
Je hebt heel lang actief gespeeld, stel je niet aanquote:Op woensdag 24 december 2008 16:17 schreef DeHovenier het volgende:
Omdat ik het spel niet actief speel, en ik post nooit in de forums
Stel ik me aan danquote:Op woensdag 24 december 2008 18:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je hebt heel lang actief gespeeld, stel je niet aan
HOOIIVORKEN!!!quote:
Paint.NETquote:Op woensdag 24 december 2008 17:53 schreef drummerdude het volgende:
Paint.NET ftw
(The Gimp schijnt ook goed te zijn)
Madridquote:Op donderdag 25 december 2008 16:24 schreef DeHovenier het volgende:
Kan ik met de tourbus van Porto naar Rio de Janeiro? En van Mexico City naar Shanghai? En van Melbourne naar Moskou? Of moet ik dan met het vliegtuig?
Allang gedaan, volgens die map kan dat idd maar dan moet ik de oceaan over. En dat kan niet met een tourbusquote:Op donderdag 25 december 2008 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk zelf es op de popo flash travel map
Ow jawel hoor, het duurt alleen wat langquote:Op donderdag 25 december 2008 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Allang gedaan, volgens die map kan dat idd maar dan moet ik de oceaan over. En dat kan niet met een tourbus
Ik kan wel teachen in A'dam. Start morgen met basic Composingquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:36 schreef koedijk het volgende:
kweek89.
tnx voor het teachen..kan je nog meer doen??
En wat is dit?quote:Subject: hi
hi all well you could give me a battery because I need to much of it I have no money and I need it bamda
me playing or if you do not want to give me the battery you can give me 1000US $ q I know you have and help me, help me, help me
please please
me your answer
please
quote:I hope I never see these red robes again. If I do, it might just scare the living daylights out of me.
kan ik niet 2 docenten??quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kan wel teachen in A'dam. Start morgen met basic Composing
Dan heeft hij waarschijnlijk zoveel gespamd dat hij een waarschuwing krijgt en anders gedood wordtquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:01 schreef DeHovenier het volgende:
Nee ik niet, maar de persoon van wie ik dat berichtje heb
Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:17 schreef drummerdude het volgende:
Tot nu toe heb ik altijd die designer gebruikt.. Is gewoon makkelijk
Daarom moet je het in het Company forum zetten, dan wordt je uitgenodigdquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, Moskou heeft weinig clubs van mijn genre en ze zijn al volgeboekt. Ik kan dus niet eens optreden in Moskou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |