Uit het dagboek van mijn 12 jaar oude zoonquote:Marieke ten Tije wants to become my apprentice. Click HERE to accept.
Tegen een beetje sarcasme moet je kunnen hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nouja zeg!![]()
van je ex-bandmates moet je het maar hebben!
ik heb geen company en heb miljoenen...waarom zou ik het dan niet voor teachen gebruiken...als ik zo makkelijker en sneller nieuwe leerlingen krijg die blijkbaar nog heel veel aan hu ngeld denken!
en jammer was net bezig met een enorme sex en drugs artikel...jammer Lya
haha, ken Lya langer dan vandaag don't worryquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Tegen een beetje sarcasme moet je kunnen hoor
Als je niet weet wat je met je geld moet doen mag je het altijd aan mij geven.
Kan ik het lekker over mijn bandleden verdelen en dan kunnen we eindelijk eens met zijn allen hotels gaan trashen en dan niet het goedkoopste hotel
Wil jij mij nog teachen???quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nouja zeg!![]()
van je ex-bandmates moet je het maar hebben!
ik heb geen company en heb miljoenen...waarom zou ik het dan niet voor teachen gebruiken...als ik zo makkelijker en sneller nieuwe leerlingen krijg die blijkbaar nog heel veel aan hu ngeld denken!
en jammer was net bezig met een enorme sex en drugs artikel...jammer Lya
Ik had laatst iets opgestuurd, maar daar heb ik niets op terug gekregen... Komt hij dan niet door, kan het nog, of reageren ze zoiezo nooit?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:39 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Mocht iemand trouwens eens een artikel voor It's Pop willen schrijven, ik ben sinds kort editor en bijdragen zijn altijd welkom. (Wel 'in character' en aansluitend bij de rules of conduct).
aan??quote:
- drugzquote:
voor prive auto's moet je VIP (ja,ik leer het spel na een jaartje ook wel een beetje kennenquote:Op zondag 21 december 2008 12:45 schreef Pantheon het volgende:
Ik kom er net achter dat je ook privé-auto's kopen kunt, maar wat kun je daar dan mee? Gaat vervoeren dan sneller?
En wat is de snelste auto danwel degene met de meeste capaciteit?
toffe mensen die het geld ervoor over hebben ja.quote:Op maandag 22 december 2008 19:20 schreef Leonos het volgende:
Voor je artiest heb je niks aan een auto. Dan is een tourbus sowieso een stuk beter.
Auto is alleen voor toffe mensen die ergens ff snel heen willen, zoals mij dus
tourbus kan je ook apparatuur in meenemen enzo en is veel goedkopen voor als je gaat tourenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |