Shoppen/liedjes schrijven en excersise at gymquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef drummerdude het volgende:
Geef hem aan als spammer...
Komen de mensjes met rode linten![]()
Ik ben tijdens een tour, hoe houden jullie jullie health en mood hoog?
Daar ben ik nog lang niet klaar voor hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:28 schreef kweek89 het volgende:
aah hier zijn jullie :p
nog steeds druk aan het teachen....tijd voor een nieuw showroom repetoire dus binnekort schrijven
Geven jullie ook geld voor het teachen??quote:Op woensdag 10 december 2008 01:28 schreef kweek89 het volgende:
aah hier zijn jullie :p
nog steeds druk aan het teachen....tijd voor een nieuw showroom repetoire dus binnekort schrijven
Leonos iig nietquote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef koedijk het volgende:
[..]
Geven jullie ook geld voor het teachen??ik wil namelijk wel
Hoezo niet?quote:
ik wil graag composing lerenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:53 schreef kweek89 het volgende:
ik geef 100k per eureka
lyrics en composing hebben de voorkeur van mij op het moment
En ik ben tenminste een goede docent, die niet allerlei updates verknaldquote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef Troel het volgende:
100k per Eureka??
Dat is toch gewoon te triest voor woorden
Lya, je hebt me afgezet![]()
(Hey, maar jou klas was tenminste gezellig)
nouja zeg!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:39 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
En ik ben tenminste een goede docent, die niet allerlei updates verknald
(En volgens mij ben jij financieel prima ondersteund in het begin)
Ik begrijp de ontwikkeling om bonussen te geven per eureka heel goed, omdat lesgeven nu eenmaal heel belangrijk geworden is, maar 100k vind ik wel heel veel voor 25% van een ster.
Mocht iemand trouwens eens een artikel voor It's Pop willen schrijven, ik ben sinds kort editor en bijdragen zijn altijd welkom. (Wel 'in character' en aansluitend bij de rules of conduct).
Uit het dagboek van mijn 12 jaar oude zoonquote:Marieke ten Tije wants to become my apprentice. Click HERE to accept.
Tegen een beetje sarcasme moet je kunnen hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nouja zeg!![]()
van je ex-bandmates moet je het maar hebben!
ik heb geen company en heb miljoenen...waarom zou ik het dan niet voor teachen gebruiken...als ik zo makkelijker en sneller nieuwe leerlingen krijg die blijkbaar nog heel veel aan hu ngeld denken!
en jammer was net bezig met een enorme sex en drugs artikel...jammer Lya
haha, ken Lya langer dan vandaag don't worryquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Tegen een beetje sarcasme moet je kunnen hoor
Als je niet weet wat je met je geld moet doen mag je het altijd aan mij geven.
Kan ik het lekker over mijn bandleden verdelen en dan kunnen we eindelijk eens met zijn allen hotels gaan trashen en dan niet het goedkoopste hotel
Wil jij mij nog teachen???quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nouja zeg!![]()
van je ex-bandmates moet je het maar hebben!
ik heb geen company en heb miljoenen...waarom zou ik het dan niet voor teachen gebruiken...als ik zo makkelijker en sneller nieuwe leerlingen krijg die blijkbaar nog heel veel aan hu ngeld denken!
en jammer was net bezig met een enorme sex en drugs artikel...jammer Lya
Ik had laatst iets opgestuurd, maar daar heb ik niets op terug gekregen... Komt hij dan niet door, kan het nog, of reageren ze zoiezo nooit?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:39 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Mocht iemand trouwens eens een artikel voor It's Pop willen schrijven, ik ben sinds kort editor en bijdragen zijn altijd welkom. (Wel 'in character' en aansluitend bij de rules of conduct).
aan??quote:
- drugzquote:
voor prive auto's moet je VIP (ja,ik leer het spel na een jaartje ook wel een beetje kennenquote:Op zondag 21 december 2008 12:45 schreef Pantheon het volgende:
Ik kom er net achter dat je ook privé-auto's kopen kunt, maar wat kun je daar dan mee? Gaat vervoeren dan sneller?
En wat is de snelste auto danwel degene met de meeste capaciteit?
toffe mensen die het geld ervoor over hebben ja.quote:Op maandag 22 december 2008 19:20 schreef Leonos het volgende:
Voor je artiest heb je niks aan een auto. Dan is een tourbus sowieso een stuk beter.
Auto is alleen voor toffe mensen die ergens ff snel heen willen, zoals mij dus
tourbus kan je ook apparatuur in meenemen enzo en is veel goedkopen voor als je gaat tourenquote:
Je hebt heel lang actief gespeeld, stel je niet aanquote:Op woensdag 24 december 2008 16:17 schreef DeHovenier het volgende:
Omdat ik het spel niet actief speel, en ik post nooit in de forums
Stel ik me aan danquote:Op woensdag 24 december 2008 18:09 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je hebt heel lang actief gespeeld, stel je niet aan
HOOIIVORKEN!!!quote:
Paint.NETquote:Op woensdag 24 december 2008 17:53 schreef drummerdude het volgende:
Paint.NET ftw
(The Gimp schijnt ook goed te zijn)
Madridquote:Op donderdag 25 december 2008 16:24 schreef DeHovenier het volgende:
Kan ik met de tourbus van Porto naar Rio de Janeiro? En van Mexico City naar Shanghai? En van Melbourne naar Moskou? Of moet ik dan met het vliegtuig?
Allang gedaan, volgens die map kan dat idd maar dan moet ik de oceaan over. En dat kan niet met een tourbusquote:Op donderdag 25 december 2008 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk zelf es op de popo flash travel map
Ow jawel hoor, het duurt alleen wat langquote:Op donderdag 25 december 2008 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Allang gedaan, volgens die map kan dat idd maar dan moet ik de oceaan over. En dat kan niet met een tourbus
Ik kan wel teachen in A'dam. Start morgen met basic Composingquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:36 schreef koedijk het volgende:
kweek89.
tnx voor het teachen..kan je nog meer doen??
En wat is dit?quote:Subject: hi
hi all well you could give me a battery because I need to much of it I have no money and I need it bamda
me playing or if you do not want to give me the battery you can give me 1000US $ q I know you have and help me, help me, help me
please please
me your answer
please
quote:I hope I never see these red robes again. If I do, it might just scare the living daylights out of me.
kan ik niet 2 docenten??quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kan wel teachen in A'dam. Start morgen met basic Composing
Dan heeft hij waarschijnlijk zoveel gespamd dat hij een waarschuwing krijgt en anders gedood wordtquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:01 schreef DeHovenier het volgende:
Nee ik niet, maar de persoon van wie ik dat berichtje heb
Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:17 schreef drummerdude het volgende:
Tot nu toe heb ik altijd die designer gebruikt.. Is gewoon makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |