Shoppen/liedjes schrijven en excersise at gymquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:38 schreef drummerdude het volgende:
Geef hem aan als spammer...
Komen de mensjes met rode linten![]()
Ik ben tijdens een tour, hoe houden jullie jullie health en mood hoog?
Daar ben ik nog lang niet klaar voor hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:28 schreef kweek89 het volgende:
aah hier zijn jullie :p
nog steeds druk aan het teachen....tijd voor een nieuw showroom repetoire dus binnekort schrijven
Geven jullie ook geld voor het teachen??quote:Op woensdag 10 december 2008 01:28 schreef kweek89 het volgende:
aah hier zijn jullie :p
nog steeds druk aan het teachen....tijd voor een nieuw showroom repetoire dus binnekort schrijven
Leonos iig nietquote:Op woensdag 10 december 2008 19:54 schreef koedijk het volgende:
[..]
Geven jullie ook geld voor het teachen??ik wil namelijk wel
Hoezo niet?quote:
ik wil graag composing lerenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:53 schreef kweek89 het volgende:
ik geef 100k per eureka
lyrics en composing hebben de voorkeur van mij op het moment
En ik ben tenminste een goede docent, die niet allerlei updates verknaldquote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef Troel het volgende:
100k per Eureka??
Dat is toch gewoon te triest voor woorden
Lya, je hebt me afgezet![]()
(Hey, maar jou klas was tenminste gezellig)
nouja zeg!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:39 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
En ik ben tenminste een goede docent, die niet allerlei updates verknald
(En volgens mij ben jij financieel prima ondersteund in het begin)
Ik begrijp de ontwikkeling om bonussen te geven per eureka heel goed, omdat lesgeven nu eenmaal heel belangrijk geworden is, maar 100k vind ik wel heel veel voor 25% van een ster.
Mocht iemand trouwens eens een artikel voor It's Pop willen schrijven, ik ben sinds kort editor en bijdragen zijn altijd welkom. (Wel 'in character' en aansluitend bij de rules of conduct).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |