Wij ook, een weekje rusten en ik zat weer 100%health/moodquote:Op maandag 1 december 2008 13:18 schreef Cici het volgende:
Ben er ook nog.
Veel aan het touren met de band..
Baal er wel van, mijn health gaat omlaag..
Je had Yrroth toch opgericht? Van Metal naar electronica, geen echte metalhead zie ik alquote:Op maandag 1 december 2008 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben uit Yrroth gestapt met mn stiekeme 2e char, zit nu in een electronicabandje
hoe kick je da af want als ik niet meer drink dan zegt mijn poppetje het leven is zo zwaar...ik heb echt wat drank nodig en zij wordt nergens meer vrolijk van behalve van drankquote:
Trio'squote:Op dinsdag 2 december 2008 17:56 schreef Troel het volgende:
Die nieuwe tweak is echt kut. Ben er nu al achter
M'n main char zit nog in Yrroth, met mn 2e char zit ik in een vriendin d'r electronicabandje die Industrial doetquote:Op maandag 1 december 2008 19:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je had Yrroth toch opgericht? Van Metal naar electronica, geen echte metalhead zie ik al
lol... lekker slim om dat te roepen op een forum waar iedereen kan lezen. Tenzij je van slecht weer houdt uiteraard...quote:Op woensdag 3 december 2008 10:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n main char zit nog in Yrroth, met mn 2e char zit ik in een vriendin d'r electronicabandje die Industrial doet
Ik hoorde dat we binnenkort onweer krijgenquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:28 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
lol... lekker slim om dat te roepen op een forum waar iedereen kan lezen. Tenzij je van slecht weer houdt uiteraard...
op wat je op die wwek hebt gedaann..quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:36 schreef drummerdude het volgende:
Waar is het trouwens op gebaseerd hoeveel ontwikkelingspunten je krijgt op Zondag?
Waarom, het is juist een spel dat draait om muziek? Ik vind sowieso al die nieuwe dingen, sigaren maken enzo al helemaal overdreven en dan wil jij nog meer van dat soort onzin erin hebben?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:54 schreef drummerdude het volgende:
OK... Bedankt..
Op zich kan Popmundo ook wel verbreden. Dezelfde site op een andere domeinnaam plaatsen (om Popmundo te laten draaien), en dan een beroep keer bij keer verbreden... Dan kunnen ze ook mensen die niet muziekfreak zijn ...mundo-en(of allebei
)
Ik wil pop wel laten draaien, maar naast pop nog een ander spel, van de makers van...quote:Op zondag 7 december 2008 13:40 schreef Sautor het volgende:
[..]
Waarom, het is juist een spel dat draait om muziek? Ik vind sowieso al die nieuwe dingen, sigaren maken enzo al helemaal overdreven en dan wil jij nog meer van dat soort onzin erin hebben?
Ik zit niet in Londen, en ben nu nogal armquote:Op maandag 8 december 2008 01:20 schreef got.rice het volgende:
Zo ben zelf aan de slag gegaan onder de naam Jamie Beocksteiner, wonende in London 8)
Ik heb al een hoop skills kunnen krijgen van teachers, nu wat nummers gecovered van wat artiesten, gejammed en mn schedule volgegooid met show. Nu ben ik op zoek naar een investeerde die mij een dj turn table system kan voorsschieten, geld terug gegarandeerd met rente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |