Dat begreep ik uit het berichtje van Rebelquote:Op donderdag 25 september 2008 19:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom nou weer niet
Je laat je bagage gaan met de tourbus en zelf moet je dan met het vliegtuig
quote:- *Liedje*
- The audience wants more than just music!
- **** leaves the stage and the audience starts heading for the exit.
- The audience starts complaining.
- The show is over.
Nee niet echt, wij speelden onze laatste show 9 nrs, en 10 events (incl opkomst, leave stage etc)quote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Echt vaag. Na de laatste song die ik speel in een show krijg ik dit:
[..]
Ik heb 10 liedjes en 5 events, dat moet toch genoeg zijn?
Meer events. Wij doenm, nummer, event, nummer, event etc etcquote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Echt vaag. Na de laatste song die ik speel in een show krijg ik dit:
[..]
Ik heb 10 liedjes en 5 events, dat moet toch genoeg zijn?
Yup, maar met het gevaar dat het publiek je uitlacht omdat je je leuter laat zien en je looks Terrible zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 06:46 schreef DeHovenier het volgende:
Ok, dan doe ik meer events. Maar zoveel events kan ik niet doen omdat ik de skills ervoor nog niet heb.
Je kan toch ook btw events van andere genres gebruiken?
Maar dan weet je wie ik benquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:28 schreef kweek89 het volgende:
als je me je username geeft(PM bijvoorbeeld)...financier ik wel wat voor je
Waar kan je die vinden?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:45 schreef Troel het volgende:
Er is overal wel een youthhostel DeHovenier!
Uhuquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:09 schreef Leonos het volgende:
Firefox overnieuw opgestart?
Gefeliciteerdquote:
http://www.dotd.louisiana.gov/quote:
Welcome back!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:34 schreef Kn0x het volgende:
Sow...Kn0x is ook weer terug van vakantie. Tijd om Popomundo (ja ik zeg nog steeds popomundo) te bezichtingen. Nog spannend nieuws geweest?
Day of the Dead?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
http://www.dotd.louisiana.gov/
[..]
Welcome back!
Je laatste show is 2 maanden geleden en je hebt geen bandmembers meer
Je bent 6 delen weggeweest, wie was je ookalweer?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:14 schreef Raconteur het volgende:
Toch wel splendid gespeeld zonder boost of stage equipment .
Ik ben ook verjaard eergisteren ofzo, dank u om vooral geen berichtjes te sturen.
Meer zelfs stuk of 16.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je bent 6 delen weggeweest, wie was je ookalweer?
Feli![]()
True. Iedereen eruit gegooid, tijdje les gegeven, lange tijd ook verveeld omdat het herhaling herhaling en herhaling is. Maar nu weer alles opgepakt, bandleden eruit gesodemieterd, tijd voor een nieuwe start met dezelfde band uiteraard.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:33 schreef DeHovenier het volgende:
Welcome back!
Je laatste show is 2 maanden geleden en je hebt geen bandmembers meer
Geen liedjes starten als je health of mood heel laag is. 'compose music' als prioriteit is juist aan te raden als je mood laag is, aangezien dat (in tegenstelling tot vaardigheid verbeteren) je mood niet verder omlaag haalt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:41 schreef Kn0x het volgende:
Overigens, ook geen liedjes schrijven als je health of mood heel laag is.
Jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:12 schreef Leonos het volgende:
Wie ben jij dan Troel ?
Luuk?Julie uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |