Ik teach Basic Lyrics.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:01 schreef Rossdale het volgende:
Teach je ook basic lyrics, of basic skills die je podiumprestaties verbeteren (op podiumuitstraling na dan)?
Ik zit nu in LA, maar ik kan wel naar A'dam afzakken
Wat gemeen, Lianne geeft maar 10k bij Modern Rockquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:47 schreef BlackRebel het volgende:
ik ben ook weer in Amsterdam om te teachen. Ik geef $30.000 als reward als je een skill van me leert (percussion of Modern Rock of evt anders skills), en zelfs $100.000 als je basic drums van me leert.
stuur dus maar effe een pm naar Stephen Leece als je interesse hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik teach Basic Lyrics.
Ben de 14e in NY om te teachen.
Contact Jos de Groot maar
Ben nu aan het trouwen met Sterrequote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je al last van huwelijkskriebels
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben nu aan het trouwen met Sterre
Eindelijk
Aightquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik teach Basic Lyrics.
Ben de 14e in NY om te teachen.
Contact Jos de Groot maar
Ik ben niet uit de uni weg geweest. Denk dat het kwam doordat jij op date was.quote:Op maandag 24 november 2008 17:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kom je nou nog langs om les te krijgen?
Anders kijk je even in de OP?quote:Op maandag 24 november 2008 18:01 schreef Leonos het volgende:
Ben je dan al een leerling? Wat is u naam?
Dude...quote:Op maandag 24 november 2008 18:01 schreef Leonos het volgende:
Ben je dan al een leerling? Wat is u naam?
ik snap iets niet waarom geven jullie geld weg als jullie iets aan iemand leren??quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat gemeen, Lianne geeft maar 10k bij Modern Rock
Daar krijgen zij weer sterren van...quote:Op zondag 30 november 2008 12:49 schreef koedijk het volgende:
[..]
ik snap iets niet waarom geven jullie geld weg als jullie iets aan iemand leren??![]()
anders wil ik ook wel wat leren hoor
Klopt, maar ik geef geen geld hoor, bekijk het maar. Je helpt die gasten toch al genoeg door ze skills te leren?quote:Op zondag 30 november 2008 15:39 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Daar krijgen zij weer sterren van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |