Heb jij ook alleen maar voordeel vanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:09 schreef Troel het volgende:
Meiske, niet te vaak met mijn verloofde aan de haal gaan hoor, hij zit me jaloers te maken met zijn sterrenstatus
Hoe doe je die lichtkrant?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:55 schreef drummerdude het volgende:
Zeker.. Pepper Spice gaat trouwens voor zijn eerste World Tour
Maar waarom nu opeens een balkje vol na 1 update? Meestal heb ik 3/4 updates daarvoor nodig :Squote:Op zondag 19 oktober 2008 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan moet het wel een slecht nummer worden
quote:Subject: oh jee hoe moet ik dit nu vragen
Ik ga je een hele moeilijke vraag stellen.
Ik heb vandaag een huwelijks aanzoek gehad, maar eerlijk gezegd heb ik mijn hart al verloren aan ...... (ik denk jou), echter weet ik dat jij het nog rustig aan wilt doen (of heb jij misschien iemand anders op het oog?)
Nou ja daar gaat ie dan, mijn vraag aan jou is zou je eventueel willen trouwen??? (en dan met mij natuurlijk)
Ik weet niet of je je kunt verlofen en dan over een tijdje pas trouwen, kan ik niet goed terugvinden in de help. Maar anders zou dat misschien ook een optie zijn.
Ik hoor het wel (tenminste als ik je nu niet te erg heb laten schrikken)
Liefs xxxx.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar waarom nu opeens een balkje vol na 1 update? Meestal heb ik 3/4 updates daarvoor nodig :S
[..]![]()
Verlofen !quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar waarom nu opeens een balkje vol na 1 update? Meestal heb ik 3/4 updates daarvoor nodig :S
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |