Nopes, gewoon afwachten.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:43 schreef zjroentje het volgende:
Vandaag maar eens wat rosteronderhoud gedaan.
Je kan nergens zien wie nog meer een bepaalde speler on waivers heeft geclaimed?
Heb Housmandzadeh maar op de bank gezet, zonder Palmer (ook al is het tegen de Browns) vertrouw ik het niet.quote:Op zondag 28 september 2008 18:53 schreef Playmaker het volgende:
Wil ik Palmer eindelijk een keertje starten, speelt hij niet.
oh ok dan doen we het zonder vandaag.quote:Op zondag 28 september 2008 19:49 schreef popolon het volgende:
Ik heb 'mniet aanstaan, ik ben niet thuis vandaag. sorry.
Als ik nu nog eens een QB die geen int's gooit kon vinden...quote:Op zondag 28 september 2008 20:37 schreef popolon het volgende:
Je gaat hard Guard.
Zonder de int's van cutler was ik er alquote:Op zondag 28 september 2008 22:07 schreef popolon het volgende:
Tracker gaat zo even offline. Back in 30, ofzo.
Dramatische week weer voor mij, Delhomme nu wel ok, doen m'n RB's niks.
Weer thuis?quote:Op zondag 28 september 2008 22:46 schreef popolon het volgende:
And up.
Je kwam nog aardig dichtbij, als McNabb een extra TD gegooid was je me waarschijnlijk voorbij gegaan.quote:Op zondag 28 september 2008 23:28 schreef DaMayan het volgende:
Pfff ook al doen mijn spelers het best aardig; tegen een 6 TD Brett Favre begin je weining ...
Hoewel een paar TDs van Owens en McNabb morgen en het kan nog lukken.
Had ik vorig jaar met LJ, die presteerde ook niets , na een week of 10 (waarvan 4 of zo geblesseerd) mocht ik hem eindelijk droppen naar de FA pool.quote:Op maandag 29 september 2008 15:03 schreef popolon het volgende:
Ik heb veel plezier van m'n no.1 pick Ryan Grant tot nu toe. Hup weg ermee, jammer dat ik hem niet kan dumpen als FA.
Ik heb je een trade-offer gemaakt..laat maar weten.quote:Op maandag 29 september 2008 15:03 schreef popolon het volgende:
Ik heb veel plezier van m'n no.1 pick Ryan Grant tot nu toe. Hup weg ermee, jammer dat ik hem niet kan dumpen als FA.
Slim.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:29 schreef Freeling het volgende:
[..]
Ik heb je een trade-offer gemaakt..laat maar weten.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:46 schreef popolon het volgende:
Iemand interesse in de tracker die ik aan kan zetten?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef popolon het volgende:
Kevin Walter (HOU) i.p.v. Andre Johnson (HOU). Gokje.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef popolon het volgende:
Kevin Walter (HOU) i.p.v. Andre Johnson (HOU). Gokje.
Zoveel keus had ik niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:25 schreef Guard het volgende:
och je hebt deze week in ieder geval wel Brown opgesteld
Hope So.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Zoveel keus had ik niet.![]()
Tijd voor een Kitna-Johnson combo ?
Ach, de aangeboden Brandon Jacobs deed 't ook niet slecht deze week met ruim 21 punten..quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef Guard het volgende:
Had een trade uitstaan waarin Slaton betrokken was, maar die heb ik toch maar even ingetrokken
Gelukkig heb ik gewonnen deze week, want Winfield scoort effe ruim 20 punten deze week....quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:16 schreef Guard het volgende:
een gokje met mijn db, McGee out voor de Bills, dus ik probeer McKelvin een weekje, voornamelijk omdat ie ook kick-offs zal gaan returnen.
toch nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:30 schreef zjroentje het volgende:
Drama deze week. Santana Moss 0 punten, LJ 0.13 punten. Maar met Brees en Greenway vanavond ga ik waarschijnlijk nog winnen ook.
Brees dacht waarschijnlijk dat de football gisteravond een gloeiend hete kroket was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:22 schreef Freeling het volgende:
[..]
toch nietal was 't behoorlijk close..
Tja, kan het proberen natuurlijk...Je zit niet al te dik in de RBs, en stewart is een ster in wording. The Daily Show baby..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Brees dacht waarschijnlijk dat de football gisteravond een gloeiend hete kroket was.![]()
En Witten traden voor Stewart, nah .... don't think so.
Slaton en Portis hadden een goeie wedstrijd. Mis nu echt Colston.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:59 schreef Guard het volgende:
Zo het laatste unbeaten team is er ook aan
Mwah. LJ is de 5de rusher qua yards, en met Dunn heb ik nu een goede back up. Ik wil Stewart wel traden voor LenDale White.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:57 schreef Freeling het volgende:
[..]
Tja, kan het proberen natuurlijk...Je zit niet al te dik in de RBs, en stewart is een ster in wording. The Daily Show baby..
quote:This trade has been proposed to you in FOK (103758).
YellowBlacks Sloppy Slappers
Philip Rivers
Michael Turner
Matt Jones
[ View Trade ] Brett Favre
Maurice Jones-Drew
Marshawn Lynch
You can accept, reject or counter this offer by going to your team page (if you do not see detail about this trade on the page, then it has been cancelled by the manager who originally proposed it).
--Fantasy Football Commissioner
http://football.fantasysports.yahoo.com/f1
quote:The trade offer proposed in FOK (103758) has been accepted.
There will now be a 2 day waiting period before the trade is processed. Go to your team page and click on the trade details link to review the trade. If you feel this trade is unfair, send an official protest to the league.
YellowBlacks No No Popo
Philip Rivers
Michael Turner
Matt Jones
[ View Trade ] Jake Delhomme
Andre Johnson
Ryan Grant
Wil je serieus Rivers en Turner kwijt? of heeft een grapjas dit gedaan?quote:The following trade, which had been proposed to you in FOK (103758), has been cancelled by the manager that originally proposed it. As a result, you can no longer accept, reject or counter this offer.
YellowBlacks Sloppy Slappers
Philip Rivers
Michael Turner
Matt Jones
Brett Favre
Maurice Jones-Drew
Marshawn Lynch
Ik dacht dat iemand anders met je account zat te spelen, maar als dat niet het geval is heb ik geen problemen met de trade.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:10 schreef YellowBlacks het volgende:
Rivers had een goeie start, maar de laatste paar wedstrijden gaat het allemaal niet meer zo soepel. Delhomme miste de eerste 3 wedstrijden Smith, nu hij terug is heeft ie veel betere wapens ter beschikking. Johnson heeft nog maar 4 wedstrijden gespeeld en zie ik als een betere WR dan Matt Jones. Turner is erg goed, maar ik vind hem niet constant. Ik hoop nu alleen dat Grant eindelijk een keer zijn talent laat zien.
Weinig kans, zonder Palmer...quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:53 schreef zjroentje het volgende:
Ocho Cinco maar eens gebenched. Die heeft natuurlijk een 100+ yard 2TD game vanavond.
Ik vroeg me al af waar je was....quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:18 schreef popolon het volgende:
Ondanks Delhomme (-4) toch nog gewonnen.
Zat het hele weekend zonder tv en internet.
Hmmm, traden voor een pakje boter?quote:
Als Jerry Jones en Jason Garrett vinden dat hij kan spelen dan speelt hij. Wade Phillips heeft totaal niks te zeggen in Dallas. Jones loopt al op radio en andere media te verkondigen dat hij vind dat Romo gewoon moet spelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:09 schreef Moonlighter het volgende:
Romo wants to play sunday!
let's hope so, anders moet ik dan orlovsky starten als QB
Damn Popo, trade je gewoon Andre Johnson weg? Die is aan het eind van het jaar een Top 5 WR! En Delhomme heeft voor de rest van het seizoen een vrij lekker schedule.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:24 schreef popolon het volgende:
Ik ben eigenlijk nu tegen.
Zo'n slechte schedule heeft Rivers ook weer niet, moeten nog 2x tegen Kansas City.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:10 schreef popolon het volgende:
Ja beetje impulsief maar goed, zat niet op te letten gisterenavond
Kan 'ie nog ongedaan worden gemaakt?![]()
Ik hoop het voor je Popo. Je hebt niet bepaald veel opties qua WR's.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:09 schreef popolon het volgende:
Kevin Curtis zal spelen voor de Eagles.
2 TD's en 100+ yards. Meteen in z'n eerste wedstrijd.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:01 schreef rblommers het volgende:
bloody hell.... had deze week geen tijd om naar fantasyleague te kijken, dus was aan het hopen dat de schade mee zou vallen, miscshien zelfs een very lucky win. Heb je 4 bye's erin staan
Bironas saves the day.quote:
Tja, eerst nog maar de stat corrections afwachten .....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:40 schreef Playmaker het volgende:
Verliezen met 0.04 punten verschil. Ongelooflijk.....
Dus ik had nog meer dan een rushing of receiving yard speling.....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 04:40 schreef Playmaker het volgende:
Verliezen met 0.04 punten verschil. Ongelooflijk.....
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:20 schreef Fugie het volgende:
Dutch Donkeys 62.66 Final
No No Popo 62.81
gg popo
ik gebruik hem ookquote:Op zondag 2 november 2008 21:20 schreef popolon het volgende:
Oops, tracker stond niet aan. Maakt 't uit, volgens mij gebruikt niemand 'm. Guard misschien.
Guardians - Cardinal clutch: 55 -55
Dat zal wel meevallen.....quote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
ziet er naar uit dat ik dit weekend ga verliezen van guard
wordt nog spannend als portis zijn mvp vorm tegen de steelers kan doorzetten, al zal dat wel lastig zijn tegen de steelers defense.quote:
ik garandeer je 100% dat san diego de playoffs zal halen. zelfde verhaal als vorig jaar, ik verwacht ze zelfs nog in de superbowl. ik vind eigenlijk dat op dit moment geen enkel team uit de afc superbowl waardig is.quote:Op maandag 3 november 2008 12:08 schreef Terreros85 het volgende:
Denver en New England verloren![]()
De deur van San Diego staat nog steeds open voor de playoffs
quote:Op maandag 3 november 2008 20:31 schreef Sloppy het volgende:
Mijn winningstreak komt naar alle waarschijnlijkheid tot een einde, dat mag ook wel na een paar narrow escapes.
Niet echt een ramp toch? anderson speelde toch al dramatisch en leverde vast niet veel punten op.. Pittman is een Denver RB, en die zijn toch zo onvoorspelbaar als maar zijn kan, en Defense players zijn altijd nog goed te vinden..quote:Op woensdag 5 november 2008 22:22 schreef Guard het volgende:
pffft mijn fantasy team heeft een slechte week:
Anderson - > Benched
Pittman -> IR
Hall -> Released
Maar van Quinn weet niemand wat je kunt verwachten. Vandaag is een relatief makkelijke matchup maar daarna komen toch een aantal zware tegenstanders, vooral on the road. En de Broncos gebruiken idd een hoop RB's ( net zoals de Pats)maar alleen als ze allemaal fit zijn. Nu word het gewoon Torain of Young.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:44 schreef Freeling het volgende:
[..]
Niet echt een ramp toch? anderson speelde toch al dramatisch en leverde vast niet veel punten op.. Pittman is een Denver RB, en die zijn toch zo onvoorspelbaar als maar zijn kan, en Defense players zijn altijd nog goed te vinden..
Ik denk dat je Edwards moet starten, de Browns zullen denk ik wel een boost krijgen van een nieuwe QB, waar iedereen naar kijkt als de franchise QB. Zeker tegen de Denver defense kan ie best een yard of 80 met en td halen..quote:Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Maar van Quinn weet niemand wat je kunt verwachten. Vandaag is een relatief makkelijke matchup maar daarna komen toch een aantal zware tegenstanders, vooral on the road. En de Broncos gebruiken idd een hoop RB's ( net zoals de Pats)maar alleen als ze allemaal fit zijn. Nu word het gewoon Torain of Young.
Daarom start ik Torain vanavond. Hij start en krijgt de meeste carries. Alleen weet ik niet of ik Edwards moet starten, zelfs tegen de Broncos. Het is Quinns eerste start dus ik weet totall niet wat ik van hem kan verwachten.
Mooi, kunnen we het weer allemaal volgenquote:Op zondag 9 november 2008 18:35 schreef popolon het volgende:
Mijn DL Webster speelde niet, dat gaat me duur komen te staan.
Tracker is up and running Guard.
Mijn RB's en Cutler gingen als een dolle deze weekquote:Op zondag 9 november 2008 19:56 schreef Guard het volgende:
Ik zie het ook somber in, zonder Portis....
Gelukkig speel ik niet tegen jou, dan heb ik echt geen kans gehad....quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Mijn RB's en Cutler gingen als een dolle deze week![]()
Alleen m'n WR's hebben gezamenlijk 1 catch
En volgend jaar doen we max 12 teams, zo'n diepe league is echt niets, er is helemaal niets op de waiver wire te vinden...quote:Op zondag 9 november 2008 22:28 schreef popolon het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat ik met zo'n team nog meedoe om de playoffs.
Volgend jaar ben ik zeker bij de draft.Auto draft stinks.
Sneeuwquote:Op zondag 9 november 2008 23:46 schreef popolon het volgende:
Ja goed, maar die paar dollar.
Gewoon perfect: Het sneeuwt buiten, NFL op de tv, stat tracker aan. Wat een scenario.
scoor ik een keer goed, gaat mijn tegenstander beterquote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Mijn RB's en Cutler gingen als een dolle deze week![]()
Alleen m'n WR's hebben gezamenlijk 1 catch
Blame Jon Kitna.quote:Op maandag 10 november 2008 14:08 schreef Guard het volgende:
act of god....
Uhm nee, hij had Heap niet in zijn team deze week (vandaag weer opgepikt uit de FA pool door Freeling)quote:Op maandag 10 november 2008 16:21 schreef Fugie het volgende:
overigens heb je deze week wel 2 td's. Hadden ook 2 fumbles oid kunnen zijn.
Tja, TE's blijven toch het zorgenkindje van Fantasy Football..eigenlijk maar 2 echt betrouwbare (Witten en Gates) waarvan er nu ook weer 1 geblesseerd is..quote:Op maandag 10 november 2008 17:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Uhm nee, hij had Heap niet in zijn team deze week (vandaag weer opgepikt uit de FA pool door Freeling)
Op dit moment is Tony Gonzalez de #1 TE in Fantasy, dus ik zou het een Top 3 noemen. Daarachter heb je een groep TE's die goede cijfers hebben maar helaas te weinig als redzone targets gebruikt worden (Daniels, Cooley, Scaife).quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:27 schreef Freeling het volgende:
[..]
Tja, TE's blijven toch het zorgenkindje van Fantasy Football..eigenlijk maar 2 echt betrouwbare (Witten en Gates) waarvan er nu ook weer 1 geblesseerd is..
Geen positie waarvan de drop-off groter is eigenlijk..worden ook wel wat ondergewaardeerd in de draft m.i.
Buiten Bowe heeft Thigpen ook vrij weinig keus om naar te gooien ...quote:Op dinsdag 11 november 2008 02:00 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Op dit moment is Tony Gonzalez de #1 TE in Fantasy, dus ik zou het een Top 3 noemen. Daarachter heb je een groep TE's die goede cijfers hebben maar helaas te weinig als redzone targets gebruikt worden (Daniels, Cooley, Scaife).
Jonge QB's gooien graag naar hun TE's dus ik verwacht nog goede cijfers voor Scheffler en Winslow. Kijk maar naar Tony Gonzalez sinds Thigpen de QB is.
Gonzalez idd ff over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 11 november 2008 02:00 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Op dit moment is Tony Gonzalez de #1 TE in Fantasy, dus ik zou het een Top 3 noemen. Daarachter heb je een groep TE's die goede cijfers hebben maar helaas te weinig als redzone targets gebruikt worden (Daniels, Cooley, Scaife).
Jonge QB's gooien graag naar hun TE's dus ik verwacht nog goede cijfers voor Scheffler en Winslow. Kijk maar naar Tony Gonzalez sinds Thigpen de QB is.
Clark is ook een goede TE, die eigenlijk meer als slotreceiver wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:25 schreef Freeling het volgende:
[..]
Gonzalez idd ff over het hoofd gezien![]()
Maar diegene die je noemt zijn ook geen wekelijkse punten-machines, zit eens een uitschieter bij, maar gemiddeld is het niet top..
Een FA kicker scoorde gisteren 17 punten, dus een kicker high draften is nog steeds onnodig als je het mij vraagt.quote:Op maandag 17 november 2008 14:36 schreef Fugie het volgende:
iemand zei bij de draft dat kickers niet belangrijk zijn, maar die 16 punten van gister denken daar anders over
Hoog draften is ook wel onnodig ja.quote:Op maandag 17 november 2008 16:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Een FA kicker scoorde gisteren 17 punten, dus een kicker high draften is nog steeds onnodig als je het mij vraagt.
Hoog draften wat een kicker betreft is voor mij alles voor de last round. Je moet er uiteindelijk toch een draften, want die positie heb je nu eenmaal op je roster en je hebt even draftpicks als rosterspotsquote:Op maandag 17 november 2008 16:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
Hoog draften is ook wel onnodig ja.
#1 en #2 hebben inderdaad een bye in de eerste ronde (week 14) play-off.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:02 schreef zjroentje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de play-offs. Twee teams een bye zag ik, en verder?
Als de commish maar niet vergeten wordt in de omkooppraktijkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:24 schreef zjroentje het volgende:
Wordt ook zwaar voor mij. Moet nog tegen #3 en #4, al heb ik maar 1 win nodig.
Is het hier ook mogelijk, om net als in het amateurvoetbal een wedstrijd dmv een vat bier te kopen?
Dat probleem heb ik elke week met mijn WR's. Op Royal na stellen mijn WR's (Evans, Edwards, Avery) zwaar teleur de laatste weken. Gelukkig heb ik aardige RB's die dat enigszins compenseren en dus stel ik er elke week 3 op. En mijn defense scoort toch wel aardig wat punten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:17 schreef Guard het volgende:
Ik kan maar niet bepalen wie ik deze week als QB moet starten: Orton, Quinn of Cassel.
Quinn heeft de beste matchup tegen de Texans, maar speelt met een gebroken vinger.
Ik denk dat de Bears veel rushen en weinig passen tegen de Rams.
Misschien is Cassel wel de beste optie, aangezien Miami veel beter tegen de run is als tegen de pass.
Het zal een last minute beslissing worden (en waarschijnlijk de verkeerde)....
LOL... that's desperationquote:Op zondag 23 november 2008 18:23 schreef popolon het volgende:
't Is zo treurig dat ik een backup RB van de Rams ga starten.Hup Antonio Pittman !.
Inderdaad roept ie dat hij fitter is dan vorige week, eens zien of ie ook de Popo voorspelde TD en 60 yards haaltquote:Op zondag 23 november 2008 14:57 schreef popolon het volgende:
Portis natuurlijk. Die is gewoon 'fit' straks hoor.
12 touches, TD , 60 yards.
Edwards maakt in ieder geval genoeg yards tot nu toequote:Op zondag 23 november 2008 19:00 schreef Playmaker het volgende:
Pfff, ik weet deze week echt niet wie ik moet opstellen in die laatsts slot. Ik ga maar voor Edwards en hoop dat de Browns en Texans in een shootout raken...
Brees gaat vanavond geheid 2 picks gooien tegen de Packers secondary ...quote:Op maandag 24 november 2008 16:03 schreef Playmaker het volgende:
LOL, mijn matchup is nog niet beslist en ik heb vanavond nog Rodgers en mijn tegenstander heeft Brees. Wat een toeval.
ik denk dat je met 1 punt verschil gaat winnenquote:Op maandag 24 november 2008 19:25 schreef YellowBlacks het volgende:
Heb ongeveer 20 punten nodig. Heb 3 spelers Grant, Lee en Crosby.
De Packers pass rush is echt niet zo goed dus het zou mij niet verbazen als Brees het heel goed doet vanavond. En ik verwacht een heleboel Ryan Grant vandaag ipv Rodgers dus je hebt echt nog een grote kans om te winnen.quote:Op maandag 24 november 2008 19:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Brees gaat vanavond geheid 2 picks gooien tegen de Packers secondary ...
Breesquote:Op maandag 24 november 2008 23:56 schreef Playmaker het volgende:
[..]
De Packers pass rush is echt niet zo goed dus het zou mij niet verbazen als Brees het heel goed doet vanavond. En ik verwacht een heleboel Ryan Grant vandaag ipv Rodgers dus je hebt echt nog een grote kans om te winnen.
zoveel punten loop je niet achter op rblommersquote:Op donderdag 27 november 2008 15:29 schreef popolon het volgende:
Zelfs als ik win, ik heb niet genoeg punten voor de playoffs.
Da's de enige. en die moet verliezen. En nog meer moeten veliezen, en nog wat dingen.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:12 schreef Sloppy het volgende:
[..]
zoveel punten loop je niet achter op rblommers
Ik heb gisteravond niet meer kunnen checken, maar ik had weinig vetrouwen in westbrook door zijn blessures. En afgelopen 5 weken is hij al gebleseerd en scoort erg matig en faulk scoort juist wel lekkker.quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:49 schreef popolon het volgende:
Dutch Donkeys , Westbrook op de bank?
Komt eraan, dankzij McNabb....quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:23 schreef zjroentje het volgende:
Dat wordt spannend voor die 6de play-off plek. Ik hoop maar op een nederlaag van Guard.
En je tegenstander had ook nog eens Barber opgesteld.quote:
Ik weet hoe het voelt Popo. Ik speel vandaag 3 halve finales en sta op het punt ze alle 3 te verliezen....quote:Op zondag 14 december 2008 22:07 schreef popolon het volgende:
Doe nog in 2 andere leagues mee, beide sta ik op de eerste plek. Wordt er nu in beide leagues keihard uitgeknalt in de playoffs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |