Dat zal wel meevallen.....quote:Op zondag 2 november 2008 21:43 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
ziet er naar uit dat ik dit weekend ga verliezen van guard
wordt nog spannend als portis zijn mvp vorm tegen de steelers kan doorzetten, al zal dat wel lastig zijn tegen de steelers defense.quote:
ik garandeer je 100% dat san diego de playoffs zal halen. zelfde verhaal als vorig jaar, ik verwacht ze zelfs nog in de superbowl. ik vind eigenlijk dat op dit moment geen enkel team uit de afc superbowl waardig is.quote:Op maandag 3 november 2008 12:08 schreef Terreros85 het volgende:
Denver en New England verloren![]()
De deur van San Diego staat nog steeds open voor de playoffs
quote:Op maandag 3 november 2008 20:31 schreef Sloppy het volgende:
Mijn winningstreak komt naar alle waarschijnlijkheid tot een einde, dat mag ook wel na een paar narrow escapes.
Niet echt een ramp toch? anderson speelde toch al dramatisch en leverde vast niet veel punten op.. Pittman is een Denver RB, en die zijn toch zo onvoorspelbaar als maar zijn kan, en Defense players zijn altijd nog goed te vinden..quote:Op woensdag 5 november 2008 22:22 schreef Guard het volgende:
pffft mijn fantasy team heeft een slechte week:
Anderson - > Benched
Pittman -> IR
Hall -> Released
Maar van Quinn weet niemand wat je kunt verwachten. Vandaag is een relatief makkelijke matchup maar daarna komen toch een aantal zware tegenstanders, vooral on the road. En de Broncos gebruiken idd een hoop RB's ( net zoals de Pats)maar alleen als ze allemaal fit zijn. Nu word het gewoon Torain of Young.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:44 schreef Freeling het volgende:
[..]
Niet echt een ramp toch? anderson speelde toch al dramatisch en leverde vast niet veel punten op.. Pittman is een Denver RB, en die zijn toch zo onvoorspelbaar als maar zijn kan, en Defense players zijn altijd nog goed te vinden..
Ik denk dat je Edwards moet starten, de Browns zullen denk ik wel een boost krijgen van een nieuwe QB, waar iedereen naar kijkt als de franchise QB. Zeker tegen de Denver defense kan ie best een yard of 80 met en td halen..quote:Op donderdag 6 november 2008 18:10 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Maar van Quinn weet niemand wat je kunt verwachten. Vandaag is een relatief makkelijke matchup maar daarna komen toch een aantal zware tegenstanders, vooral on the road. En de Broncos gebruiken idd een hoop RB's ( net zoals de Pats)maar alleen als ze allemaal fit zijn. Nu word het gewoon Torain of Young.
Daarom start ik Torain vanavond. Hij start en krijgt de meeste carries. Alleen weet ik niet of ik Edwards moet starten, zelfs tegen de Broncos. Het is Quinns eerste start dus ik weet totall niet wat ik van hem kan verwachten.
Mooi, kunnen we het weer allemaal volgenquote:Op zondag 9 november 2008 18:35 schreef popolon het volgende:
Mijn DL Webster speelde niet, dat gaat me duur komen te staan.
Tracker is up and running Guard.
Mijn RB's en Cutler gingen als een dolle deze weekquote:Op zondag 9 november 2008 19:56 schreef Guard het volgende:
Ik zie het ook somber in, zonder Portis....
Gelukkig speel ik niet tegen jou, dan heb ik echt geen kans gehad....quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Mijn RB's en Cutler gingen als een dolle deze week![]()
Alleen m'n WR's hebben gezamenlijk 1 catch
En volgend jaar doen we max 12 teams, zo'n diepe league is echt niets, er is helemaal niets op de waiver wire te vinden...quote:Op zondag 9 november 2008 22:28 schreef popolon het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat ik met zo'n team nog meedoe om de playoffs.
Volgend jaar ben ik zeker bij de draft.Auto draft stinks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |