Nopes, gewoon afwachten.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:43 schreef zjroentje het volgende:
Vandaag maar eens wat rosteronderhoud gedaan.
Je kan nergens zien wie nog meer een bepaalde speler on waivers heeft geclaimed?
Heb Housmandzadeh maar op de bank gezet, zonder Palmer (ook al is het tegen de Browns) vertrouw ik het niet.quote:Op zondag 28 september 2008 18:53 schreef Playmaker het volgende:
Wil ik Palmer eindelijk een keertje starten, speelt hij niet.
oh ok dan doen we het zonder vandaag.quote:Op zondag 28 september 2008 19:49 schreef popolon het volgende:
Ik heb 'mniet aanstaan, ik ben niet thuis vandaag. sorry.
Als ik nu nog eens een QB die geen int's gooit kon vinden...quote:Op zondag 28 september 2008 20:37 schreef popolon het volgende:
Je gaat hard Guard.
Zonder de int's van cutler was ik er alquote:Op zondag 28 september 2008 22:07 schreef popolon het volgende:
Tracker gaat zo even offline. Back in 30, ofzo.
Dramatische week weer voor mij, Delhomme nu wel ok, doen m'n RB's niks.
Weer thuis?quote:Op zondag 28 september 2008 22:46 schreef popolon het volgende:
And up.
Je kwam nog aardig dichtbij, als McNabb een extra TD gegooid was je me waarschijnlijk voorbij gegaan.quote:Op zondag 28 september 2008 23:28 schreef DaMayan het volgende:
Pfff ook al doen mijn spelers het best aardig; tegen een 6 TD Brett Favre begin je weining ...
Hoewel een paar TDs van Owens en McNabb morgen en het kan nog lukken.
Had ik vorig jaar met LJ, die presteerde ook niets , na een week of 10 (waarvan 4 of zo geblesseerd) mocht ik hem eindelijk droppen naar de FA pool.quote:Op maandag 29 september 2008 15:03 schreef popolon het volgende:
Ik heb veel plezier van m'n no.1 pick Ryan Grant tot nu toe. Hup weg ermee, jammer dat ik hem niet kan dumpen als FA.
Ik heb je een trade-offer gemaakt..laat maar weten.quote:Op maandag 29 september 2008 15:03 schreef popolon het volgende:
Ik heb veel plezier van m'n no.1 pick Ryan Grant tot nu toe. Hup weg ermee, jammer dat ik hem niet kan dumpen als FA.
Slim.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:29 schreef Freeling het volgende:
[..]
Ik heb je een trade-offer gemaakt..laat maar weten.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:46 schreef popolon het volgende:
Iemand interesse in de tracker die ik aan kan zetten?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef popolon het volgende:
Kevin Walter (HOU) i.p.v. Andre Johnson (HOU). Gokje.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef popolon het volgende:
Kevin Walter (HOU) i.p.v. Andre Johnson (HOU). Gokje.
Zoveel keus had ik niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:25 schreef Guard het volgende:
och je hebt deze week in ieder geval wel Brown opgesteld
Hope So.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Zoveel keus had ik niet.![]()
Tijd voor een Kitna-Johnson combo ?
Ach, de aangeboden Brandon Jacobs deed 't ook niet slecht deze week met ruim 21 punten..quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef Guard het volgende:
Had een trade uitstaan waarin Slaton betrokken was, maar die heb ik toch maar even ingetrokken
Gelukkig heb ik gewonnen deze week, want Winfield scoort effe ruim 20 punten deze week....quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:16 schreef Guard het volgende:
een gokje met mijn db, McGee out voor de Bills, dus ik probeer McKelvin een weekje, voornamelijk omdat ie ook kick-offs zal gaan returnen.
toch nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:30 schreef zjroentje het volgende:
Drama deze week. Santana Moss 0 punten, LJ 0.13 punten. Maar met Brees en Greenway vanavond ga ik waarschijnlijk nog winnen ook.
Brees dacht waarschijnlijk dat de football gisteravond een gloeiend hete kroket was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:22 schreef Freeling het volgende:
[..]
toch nietal was 't behoorlijk close..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |