Ach, de aangeboden Brandon Jacobs deed 't ook niet slecht deze week met ruim 21 punten..quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef Guard het volgende:
Had een trade uitstaan waarin Slaton betrokken was, maar die heb ik toch maar even ingetrokken
Gelukkig heb ik gewonnen deze week, want Winfield scoort effe ruim 20 punten deze week....quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:16 schreef Guard het volgende:
een gokje met mijn db, McGee out voor de Bills, dus ik probeer McKelvin een weekje, voornamelijk omdat ie ook kick-offs zal gaan returnen.
toch nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:30 schreef zjroentje het volgende:
Drama deze week. Santana Moss 0 punten, LJ 0.13 punten. Maar met Brees en Greenway vanavond ga ik waarschijnlijk nog winnen ook.
Brees dacht waarschijnlijk dat de football gisteravond een gloeiend hete kroket was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:22 schreef Freeling het volgende:
[..]
toch nietal was 't behoorlijk close..
Tja, kan het proberen natuurlijk...Je zit niet al te dik in de RBs, en stewart is een ster in wording. The Daily Show baby..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Brees dacht waarschijnlijk dat de football gisteravond een gloeiend hete kroket was.![]()
En Witten traden voor Stewart, nah .... don't think so.
Slaton en Portis hadden een goeie wedstrijd. Mis nu echt Colston.quote:Op maandag 6 oktober 2008 08:59 schreef Guard het volgende:
Zo het laatste unbeaten team is er ook aan
Mwah. LJ is de 5de rusher qua yards, en met Dunn heb ik nu een goede back up. Ik wil Stewart wel traden voor LenDale White.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:57 schreef Freeling het volgende:
[..]
Tja, kan het proberen natuurlijk...Je zit niet al te dik in de RBs, en stewart is een ster in wording. The Daily Show baby..
quote:This trade has been proposed to you in FOK (103758).
YellowBlacks Sloppy Slappers
Philip Rivers
Michael Turner
Matt Jones
[ View Trade ] Brett Favre
Maurice Jones-Drew
Marshawn Lynch
You can accept, reject or counter this offer by going to your team page (if you do not see detail about this trade on the page, then it has been cancelled by the manager who originally proposed it).
--Fantasy Football Commissioner
http://football.fantasysports.yahoo.com/f1
quote:The trade offer proposed in FOK (103758) has been accepted.
There will now be a 2 day waiting period before the trade is processed. Go to your team page and click on the trade details link to review the trade. If you feel this trade is unfair, send an official protest to the league.
YellowBlacks No No Popo
Philip Rivers
Michael Turner
Matt Jones
[ View Trade ] Jake Delhomme
Andre Johnson
Ryan Grant
Wil je serieus Rivers en Turner kwijt? of heeft een grapjas dit gedaan?quote:The following trade, which had been proposed to you in FOK (103758), has been cancelled by the manager that originally proposed it. As a result, you can no longer accept, reject or counter this offer.
YellowBlacks Sloppy Slappers
Philip Rivers
Michael Turner
Matt Jones
Brett Favre
Maurice Jones-Drew
Marshawn Lynch
Ik dacht dat iemand anders met je account zat te spelen, maar als dat niet het geval is heb ik geen problemen met de trade.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:10 schreef YellowBlacks het volgende:
Rivers had een goeie start, maar de laatste paar wedstrijden gaat het allemaal niet meer zo soepel. Delhomme miste de eerste 3 wedstrijden Smith, nu hij terug is heeft ie veel betere wapens ter beschikking. Johnson heeft nog maar 4 wedstrijden gespeeld en zie ik als een betere WR dan Matt Jones. Turner is erg goed, maar ik vind hem niet constant. Ik hoop nu alleen dat Grant eindelijk een keer zijn talent laat zien.
Weinig kans, zonder Palmer...quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:53 schreef zjroentje het volgende:
Ocho Cinco maar eens gebenched. Die heeft natuurlijk een 100+ yard 2TD game vanavond.
Ik vroeg me al af waar je was....quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:18 schreef popolon het volgende:
Ondanks Delhomme (-4) toch nog gewonnen.
Zat het hele weekend zonder tv en internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |