Sneeuwquote:Op zondag 9 november 2008 23:46 schreef popolon het volgende:
Ja goed, maar die paar dollar.
Gewoon perfect: Het sneeuwt buiten, NFL op de tv, stat tracker aan. Wat een scenario.
scoor ik een keer goed, gaat mijn tegenstander beterquote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Mijn RB's en Cutler gingen als een dolle deze week![]()
Alleen m'n WR's hebben gezamenlijk 1 catch
Blame Jon Kitna.quote:Op maandag 10 november 2008 14:08 schreef Guard het volgende:
act of god....
Uhm nee, hij had Heap niet in zijn team deze week (vandaag weer opgepikt uit de FA pool door Freeling)quote:Op maandag 10 november 2008 16:21 schreef Fugie het volgende:
overigens heb je deze week wel 2 td's. Hadden ook 2 fumbles oid kunnen zijn.
Tja, TE's blijven toch het zorgenkindje van Fantasy Football..eigenlijk maar 2 echt betrouwbare (Witten en Gates) waarvan er nu ook weer 1 geblesseerd is..quote:Op maandag 10 november 2008 17:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Uhm nee, hij had Heap niet in zijn team deze week (vandaag weer opgepikt uit de FA pool door Freeling)
Op dit moment is Tony Gonzalez de #1 TE in Fantasy, dus ik zou het een Top 3 noemen. Daarachter heb je een groep TE's die goede cijfers hebben maar helaas te weinig als redzone targets gebruikt worden (Daniels, Cooley, Scaife).quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:27 schreef Freeling het volgende:
[..]
Tja, TE's blijven toch het zorgenkindje van Fantasy Football..eigenlijk maar 2 echt betrouwbare (Witten en Gates) waarvan er nu ook weer 1 geblesseerd is..
Geen positie waarvan de drop-off groter is eigenlijk..worden ook wel wat ondergewaardeerd in de draft m.i.
Buiten Bowe heeft Thigpen ook vrij weinig keus om naar te gooien ...quote:Op dinsdag 11 november 2008 02:00 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Op dit moment is Tony Gonzalez de #1 TE in Fantasy, dus ik zou het een Top 3 noemen. Daarachter heb je een groep TE's die goede cijfers hebben maar helaas te weinig als redzone targets gebruikt worden (Daniels, Cooley, Scaife).
Jonge QB's gooien graag naar hun TE's dus ik verwacht nog goede cijfers voor Scheffler en Winslow. Kijk maar naar Tony Gonzalez sinds Thigpen de QB is.
Gonzalez idd ff over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 11 november 2008 02:00 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Op dit moment is Tony Gonzalez de #1 TE in Fantasy, dus ik zou het een Top 3 noemen. Daarachter heb je een groep TE's die goede cijfers hebben maar helaas te weinig als redzone targets gebruikt worden (Daniels, Cooley, Scaife).
Jonge QB's gooien graag naar hun TE's dus ik verwacht nog goede cijfers voor Scheffler en Winslow. Kijk maar naar Tony Gonzalez sinds Thigpen de QB is.
Clark is ook een goede TE, die eigenlijk meer als slotreceiver wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:25 schreef Freeling het volgende:
[..]
Gonzalez idd ff over het hoofd gezien![]()
Maar diegene die je noemt zijn ook geen wekelijkse punten-machines, zit eens een uitschieter bij, maar gemiddeld is het niet top..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |