quote:Op maandag 22 september 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ff plassen
ketsen jullie alvast verder
quote:
Die staat er pas een week ofzoquote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey hebben we een nieuwe OP pic?
mooi hoor!
Lynda ff PM'en?quote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Logician het volgende:
Ik vind het stom dat mijn avatar nog steeds niet in de op staat
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
zo hier is het tijd voor mn bed!
tot de volgende keer maar weer
truste Draakjequote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
Of Lynda heeft het gewoon druk, dat zou ook wel eens kunnenquote:Op maandag 22 september 2008 14:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan... blijkbaar hoor ik er gewoon niet bij![]()
![]()
denk dat ze weinig tijd had i.v.m. haar zolderkamertjequote:Op maandag 22 september 2008 14:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan... blijkbaar hoor ik er gewoon niet bij![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
denk dat ze weinig tijd had i.v.m. haar zolderkamertjehoop dat het nu wel snel zal gebeuren
je hoort er wel bij hoor
Dat is geen hond joh...alles wat stuitert als het blaft...is geen hondquote:Op maandag 22 september 2008 14:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Pas op anders stuur ik de hond achter je aan!![]()
[ afbeelding ]
ga je schoenen poetsen??quote:
of een kat natuurlijkquote:Op maandag 22 september 2008 14:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Pas op anders stuur ik de hond achter je aan!![]()
[ afbeelding ]
jah lekkerquote:
Da's 2xquote:Op maandag 22 september 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ] deze is super!
Die 2e is te ergquote:
Die doet het nietquote:
*proest*quote:
Zit me net te bedenken hoe mijn rottweiler eruit zal zienquote:
Holy crapquote:Op maandag 22 september 2008 15:24 schreef Logician het volgende:
Ja je hebt gelijk erg zielig, mensen doen dan maar?
[ afbeelding ]sexy!
en wat vindt je hiervan ?quote:Op maandag 22 september 2008 15:24 schreef Logician het volgende:
Ja je hebt gelijk erg zielig, mensen doen dan maar?sexy!
gelieve mijn pasfoto te verwijderenquote:Op maandag 22 september 2008 15:24 schreef Logician het volgende:
Ja je hebt gelijk erg zielig, mensen doen dan maar?
[ afbeelding ]sexy!
quote:
Ja die had ik net ook voor mequote:Op maandag 22 september 2008 15:42 schreef Logician het volgende:
Ik heb niets tegen piercings.. maar ..![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En deze maar gewoon als link http://i55.photobucket.com/albums/g129/hklbryhd/ugly-girl.jpg![]()
![]()
quote:
ja, je zou spontaan een hapje nemenquote:
Wat een vreselijke kutfilm is dat zeg....quote:Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
Wie van jullie heeft Mirrors al gezien???
ik niet maar nu ik een en ander lees, klinkt hij wel vetquote:Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
Das jouw meningquote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kutfilm is dat zeg....
meen je dat nou ? wel ? slecht geacteerd ofzo ?quote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kutfilm is dat zeg....
Ja dat vond ik ook en ik kan em in goeie kwaliteit downloaden, maar sgele zegt kutfilmquote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet maar nu ik een en ander lees, klinkt hij wel vet
1
quote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
OK, hier vliegt dadelijk een laptop door de ramen naar buiten.
Zelfde laptop als waar ik eerst mee bezig was.
Kan netwerk niet vinden, verwijderen netwerkkaart loopt hij vast.
ja daar zit wat inquote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef debbie_19 het volgende:
Nou kunnen wij em wel leuk vinden natuurlijk
quote:
Ik zou er in ieder geval niet m'n geld aan uitgevenquote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook en ik kan em in goeie kwaliteit downloaden, maar sgele zegt kutfilm
kan je hem richting mij gooien! kan er wel eentje gebruikenquote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
kreng loopt toch vastquote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je hem richting mij gooien! kan er wel eentje gebruiken
Ik kom ook pas net weer terug hoorquote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ben nu pas actief, bijgekomen van een super weekend
sgelequote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval niet m'n geld aan uitgeven
Nu je zegt downloaden, kan je er geen bult aan vallen natuurlijk.
Alles wat spannend is, zie je al in de trailer...verder vind ik het maar weinig samenhangend en niet overtuigend geacteerd...maar wie ben ik he
jah maar ik al de hele dag aan het "werken"quote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik kom ook pas net weer terug hoor
Ach weet je...dat is jou meningquote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval niet m'n geld aan uitgeven
Nu je zegt downloaden, kan je er geen bult aan vallen natuurlijk.
Alles wat spannend is, zie je al in de trailer...verder vind ik het maar weinig samenhangend en niet overtuigend geacteerd...maar wie ben ik he
beetje kruipolie erin , en hop!quote:
Tja anders kan ik nog altijd zeggen dat ik met rechts gekeken hebquote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach weet je...dat is jou meningdaar vroeg ik toch om? Maar ik ga em toch maar kijken
misschien uhm vind ik het anders, hij leek me wel leuk, maar goed, zoals je zelf al zegt..downloaden kost geen fuck
quote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja anders kan ik nog altijd zeggen dat ik met rechts gekeken heb
gewoon RMA aanvragen.. dat ding is fubarquote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
quote:
Die zit in Italiequote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon RMA aanvragen.. dat ding is fubar
Hey jijquote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Zie je wel dat die niet rokers veel liever bij ons staanquote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef Crazy-M het volgende:
zo, even frisse neus opgehaald
scheelt als collegas roken, ff mee naar buiten lopen
ik heb het gewoon nodig vandaagquote:Op maandag 22 september 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zie je wel dat die niet rokers veel liever bij ons staan
Nog niet. Maar staat zometeen aan om te downloaden..dus..quote:Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb em binnen en gebrand...mooie kwaliteitquote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nog niet. Maar staat zometeen aan om te downloaden..dus..
quote:Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb het gewoon nodig vandaag
za op zo: 4:00 vraag me in godsnaam niet hoevee ldrank opheb of hoe ik ben thuisgekomen.
Zo om 12:30 wakker en weer de kroeg in tot 23:00
en alleen aa nde cola gezeten
Ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op maandag 22 september 2008 16:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb em binnen en gebrand...mooie kwaliteitvanavond lekker kijken
Ja ik bij jou ook..wel zeggen he als je em hebt gezienquote:Op maandag 22 september 2008 16:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt
Doet ikquote:Op maandag 22 september 2008 16:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik bij jou ook..wel zeggen he als je em hebt gezien
hoiquote:
Doe eens niet zulke enge dingen zeggenquote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de mazzel Sgelequote:Op maandag 22 september 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
Oh klote...het is al tijd
Mensen... de groeten![]()
Tot morgen skelequote:Op maandag 22 september 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
Bedankt voor je inzet he Sgele!quote:Op maandag 22 september 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
nahquote:
iew net zo smerigquote:Op maandag 22 september 2008 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah
maar voel verkoudheid vastzitten
zolang ik nog kan lopen en met mn armen kan bewegen blijf ik doorgaanquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Doe eens niet zulke enge dingen zeggen
quote:Op maandag 22 september 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
mensen ik gaat afsluiten en naar huisfijne avond en tot morgen
Hier nog een half uurtjequote:Op maandag 22 september 2008 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
fijne avond tripack.
ik moet nog een uurzZzzZzzzzzz
Het zelfde dude, bedankt voor je inzet!quote:Op maandag 22 september 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
mensen ik gaat afsluiten en naar huisfijne avond en tot morgen
en dan sla je me ook nog!quote:
word ik genegeerd?quote:Op maandag 22 september 2008 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en dan sla je me ook nog!
sorry wat zei je lieverd?quote:
Ik zei net gedag tegen jequote:Op maandag 22 september 2008 17:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry wat zei je lieverd?
quote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zei net gedag tegen je.... wist je al dat je gister een ongelukje hebt gehad met de uhm..sjofel??? Nee? Dan weet je dat nu
quote:
ken je rekenen?quote:Op maandag 22 september 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben pleite, even checken of mijn fiets na 2 dagen nog op het station staat
muzikaal hoorquote:
Ja hoor, kan jij begrijpend lezen dan?quote:
jah, is mijn nieuwe hobbyquote:
werkenquote:Op maandag 22 september 2008 19:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja wij jou ook!
waar was je gast?
Zoals alle andere ook al zeiden.. Drukquote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Logician het volgende:
Ik vind het stom dat mijn avatar nog steeds niet in de op staat
ja hoor waarom zou je daaraan twijfelen dan?quote:Op maandag 22 september 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja hoor, kan jij begrijpend lezen dan?
Dan lees er maar niet overquote:Op maandag 22 september 2008 22:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja hoor waarom zou je daaraan twijfelen dan?
Motorische gedeelte, ga ff bij de sloop kijken. Een motorblok is wat 'makkelijker' aan te sluiten, en maakt meer toeren, meer geluid en meer snelheid! Kijk even rond voor een Suzuki GSX-R blokquote:Op maandag 22 september 2008 22:04 schreef crazy987 het volgende:
btw, wij willen misschien een strandbuggy gaan maken met een 900CC 4takt blok eronder
enig idee waar we wat goede spullen kunnen krijgen ?
ook goede morgen smokezquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Motorische gedeelte, ga ff bij de sloop kijken. Een motorblok is wat 'makkelijker' aan te sluiten, en maakt meer toeren, meer geluid en meer snelheid! Kijk even rond voor een Suzuki GSX-R blok
motorblok hebben we alquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Motorische gedeelte, ga ff bij de sloop kijken. Een motorblok is wat 'makkelijker' aan te sluiten, en maakt meer toeren, meer geluid en meer snelheid! Kijk even rond voor een Suzuki GSX-R blok
Ik hoop dat je het me kunt vergevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het me kunt vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu helemaal natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:38 schreef crazy987 het volgende:
oh enne
een hele goeie morgen iedereen
of gaan jullie nu weer zeuren vanwege die "goeie"![]()
goede morgen crazy987quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:38 schreef crazy987 het volgende:
oh enne
een hele goeie morgen iedereen
of gaan jullie nu weer zeuren vanwege die "goeie"![]()
haha okequote:Op dinsdag 23 september 2008 07:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Nee hoor, daar zeur ik niet over
haha nette actiequote:Op dinsdag 23 september 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
Kutstudenten in die trein 's morgens
Zo'n mannetje met veel te veel schooltassen wilde geen plek vrijmaken zodat mensen konden zitten.
Sgele: "zeg gast, als je die tassen nou weglegt, waar ze moeten liggen, kunnen er nog 2 mensen zitten"
Kutje: " Of ik laat ze gewoon liggen "
Dat was me al te gortig...in plaats van de discussie aan te gaan, had ik een idee
ik zag dat ie een vouwfiets bijhad toen hij instapte.. al z'n bevestigings pinnen losgemaakt en meegenomen.. Als hij in Venlo aankomt straks zal ie raar opkijken als z'n fiets een beetje te hard uitvouwt
En nu... koffie
goeiemorgen naamgenootquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen allemaal
Droxz: SUCCES JONGEN We zullen je zpiritueel ondersteunen![]()
Lynda: Goedemorgen, en je krijgt je updates wel
Dracu: Goedemorgen mevrouw
Sgele: Foei jongen.
Crazy987: Goedemorgen.
* Crazy-M wijst Lynda naar de remise van de NS. Staan er zatquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:27 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat trein zoeken en met Droxz mee..
Dat ze die treinen maar wat langer maken, zodat iedereen een plekje heeft om te zittenquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M wijst Lynda naar de remise van de NS. Staan er zat
Haha, dat heb je nog vrij netjes opgelostquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
Kutstudenten in die trein 's morgens
Zo'n mannetje met veel te veel schooltassen wilde geen plek vrijmaken zodat mensen konden zitten.
Sgele: "zeg gast, als je die tassen nou weglegt, waar ze moeten liggen, kunnen er nog 2 mensen zitten"
Kutje: " Of ik laat ze gewoon liggen "
Dat was me al te gortig...in plaats van de discussie aan te gaan, had ik een idee
ik zag dat ie een vouwfiets bijhad toen hij instapte.. al z'n bevestigings pinnen losgemaakt en meegenomen.. Als hij in Venlo aankomt straks zal ie raar opkijken als z'n fiets een beetje te hard uitvouwt
En nu... koffie
Daarom ging ik ook niet in discussie... 's morgens ben ik in staat om iemand al heel snel ongelukkig te schoppenquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, dat heb je nog vrij netjes opgelost
's ochtends ben ik nooit zo vrolijk, vriendelijk en geduldig
sla em neeer!! sla em neeeer!!! .... ow laptopquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is weer met de laptop aan het vechten.
Heb nu eindelijk de netwerkdrives kunnen verwijderen, wil je de vpn client installeren: niks
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:09 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeie morgen..
Ik sluit me ook maar aan bij deze groep
Mja ik voel al 2 weken een griepje inslaan, alleen slaat ie niet echt doorquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
ik heb het dan weer warm en dan weer koud maar voel me niet grieperig
Ik ben GilaMonyetquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:10 schreef tripack het volgende:
morguh GilaMonyet![]()
kom erbijwie ben je wat doe je
deze goede morgen klinkt toch geheel anders dan die andere goede morgenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge sletjes... strakke actie sgele
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben GilaMonyet
Woon in Zoetermeer en ben 19 jaar oud
Ik werk bij een Internet Programming bedrijf als commerciel medewerker..
da's ook heus niet fijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik voel al 2 weken een griepje inslaan, alleen slaat ie niet echt door
toch voel ik me hetzelfdequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
deze goede morgen klinkt toch geheel anders dan die andere goede morgen
Haha yeah.. het is nu alleen rustig dus tjah beetje jammerquote:
arme jijquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toch voel ik me hetzelfde
Mornin' champquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge sletjes... strakke actie sgele
i know how you feelquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M voelt zich nog steeds als een duffe hond, een persoon die ene week niet heeft geslpane, een vodje vuil, noem maar op.
en o jah: Koppijn
en ik drink nu maar geen suikerwater, anders verga ik nog in de regen als het gaat regenenquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mornin' champTja.... wist niks anders te verzinnen
Ja maar dat mag niet he...quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
behalve hem het hele treinstel door te beuken
Mogguh!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:29 schreef renedis het volgende:
vanaf nu officieel.. goedemorgen iedereen!
heb net een rit van 30 km achter de rug.. heb er 60 min over gedaan! niet normaal
kon je net zo goed op de fietsquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:29 schreef renedis het volgende:
heb net een rit van 30 km achter de rug.. heb er 60 min over gedaan! niet normaal
Ja lekker is dat..quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:29 schreef renedis het volgende:
quote:
Nee want hij ging voor mij de trein in met die fietsquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
indeed
nu maar hopen dat het echt zijn fiets is en niet dat hij hem gewoon even had weggezet omdat hij in de weg stond
staat zon lekker wijf daar met een halve fietsquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee want hij ging voor mij de trein in met die fiets
Anders zou het wel heel vervelend zijn ja!
Dan koop ik een nieuwe voor d'rquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
staat zon lekker wijf daar met een halve fiets![]()
![]()
en dan komt sgele daar aan met de borgpennenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
staat zon lekker wijf daar met een halve fiets![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan komt sgele daar aan met de borgpennen
jij hebt openingen (in je fiets) en ik heb borgpennenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan komt sgele daar aan met de borgpennen
How you doin'quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij hebt openingen (in je fiets) en ik heb borgpennen
En goeiemorgen WLquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
godver pc verrot, gelijk maar nieuwe onderdelen besteld
je bedoelt:quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bedoelt:
How you doin [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij hebt openingen (in je fiets) en ik heb borgpennen
Flipmode? Hoeist Busta?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
FLIPMODE !!!!
waarom sluit ik outlook elke keer af ipv minimaliseren !!! grrrr
mja kut, gisteren mn hele pc uit mekaar geschroefd, welke nu verspreid in de woonkamer ligt.quote:
hehe omdat je op het kruisje kliktquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
FLIPMODE !!!!
waarom sluit ik outlook elke keer af ipv minimaliseren !!! grrrr
kruisjes moeten ze verbieden. Voortaan afsluiten via Alt+F4quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe omdat je op het kruisje klikt
ik had er met lotus notes heel erg last van
ssstquote:
achjah, maar dan heb je er ook weer iets beters voor terug... mag ik hopenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja kut, gisteren mn hele pc uit mekaar geschroefd, welke nu verspreid in de woonkamer ligt.
maja 2 dagen wachten, en dan kan ik weer beginnen te bouwen
Altijd leuk PC in elkaar zetten..quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:01 schreef tripack het volgende:
[..]
achjah, maar dan heb je er ook weer iets beters voor terug... mag ik hopen
dat kun je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:01 schreef tripack het volgende:
[..]
achjah, maar dan heb je er ook weer iets beters voor terug... mag ik hopen
* tripack gooit emmer water over Smokezquote:
aufwachen!quote:
* Sgele gooit een lege emmer tegen Smokez aanquote:
Aan dat blauwe oog te zien is het je gelukt om me wakker te krijgen jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack gooit emmer water over Smokez
en werkt het?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef draculettetje het volgende:
oe bericht uit nijmegen ik start as Donderdag!
Waarschijnlijk geheel onterecht, maar krijg een beetje een angstig gevoel bij het zien van jouw usericon... Mensen die hier wat langer zitten begrijpen wel waarom denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef GilaMonyet het volgende:
Zal je net zien..
Meld je je aan bij zon groep krijg je half uur later belletje dat je weer heerlijk druk heb
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geheel onterecht, maar krijg een beetje een angstig gevoel bij het zien van jouw usericon... Mensen die hier wat langer zitten begrijpen wel waarom denk ik
(verschil vooraanzicht/zijaanzicht)
Mm, snap et niet hehequote:Op dinsdag 23 september 2008 10:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geheel onterecht, maar krijg een beetje een angstig gevoel bij het zien van jouw usericon... Mensen die hier wat langer zitten begrijpen wel waarom denk ik
ooow die gast... jah maar die zie je zo af en toe nog 1 of 2x postenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:
kheb bij mij nog niet gekeken maar ik hoop ook dat ik net zo blij mag worden als jouquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:29 schreef crazy987 het volgende:
sjo m`n salaris is weer gestort
heir zit nu een blije crazy
Mm, nee ben niet die persoonquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
ooow die gast... jah maar die zie je zo af en toe nog 1 of 2x posten, zou natuurlijk kunnen, maar dan istie nu wel opgegroeid
idd, die gastquote:
noujah aan je reacties te lezenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mm, nee ben niet die persoon
Dan maar een andere avatar zoeken straks denken nog meer mensen dat die persoon ben
Waarschijnlijk is het al te laat maarja.. better save then sorry zullen we maar zeggen
ieder geval welkom dude!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mm, nee ben niet die persoon
Dan maar een andere avatar zoeken straks denken nog meer mensen dat die persoon ben
Waarschijnlijk is het al te laat maarja.. better save then sorry zullen we maar zeggen
Beter laat dan nooit... goed bezig draakje!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef draculettetje het volgende:
Haha.. zat die te pimpen met ze cactusquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]
noujah aan je reacties te lezenben je em heel waarschijnlijk niet
![]()
die andere gast vond zichzelf nogal heel wat met zijn cactus
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. zat die te pimpen met ze cactus
Jah lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ieder geval welkom dude!
koffie ?
[ afbeelding ]
Yepquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. zat die te pimpen met ze cactus
en wel meerquote:
meer cactussen bedoel je dan hequote:
ehm, NEEquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:50 schreef GilaMonyet het volgende:
wtf?!
Haha wil ik het weten want ik ben redelijk nieuwsgierig atm!
Smerig gast!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, HEE
Je wilt dit niet weten.
Ik deed ook het onmogelijke, ik had altijd zin om elke opening zo te verbouwen dat er toch een cactus in zou passen
weet je wel hoe erg mn vriendin genootquote:
Hahaha..quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, NEE
Je wilt het niet weten.
Hij deed ook het onmogelijke om elke zin elke opmerking zo te verbouwen dat er toch een cactus in voor kwam
quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet je wel hoe erg mn vriendin genoot
Een stekelige baars erin. Ze kwam zo 3 keer recht achter elkaar tot het punt.
En genieten dat ze deed
Je moet wel eve nzorgen dat ook alle stekels er uit gaan als je de cactus eruit haalt. Anders heb je een probleem
quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En genieten dat ze deed
Je moet wel eve nzorgen dat ook alle stekels er uit gaan als je de cactus eruit haalt. Anders heb je een probleem
WTF dude... yelg...quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En genieten dat ze deed
WTF ? anti-porno dag vandaag ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude... ik was niet lekker weet je nog?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |