sgelequote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval niet m'n geld aan uitgeven
Nu je zegt downloaden, kan je er geen bult aan vallen natuurlijk.
Alles wat spannend is, zie je al in de trailer...verder vind ik het maar weinig samenhangend en niet overtuigend geacteerd...maar wie ben ik he
jah maar ik al de hele dag aan het "werken"quote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik kom ook pas net weer terug hoor
Ach weet je...dat is jou meningquote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval niet m'n geld aan uitgeven
Nu je zegt downloaden, kan je er geen bult aan vallen natuurlijk.
Alles wat spannend is, zie je al in de trailer...verder vind ik het maar weinig samenhangend en niet overtuigend geacteerd...maar wie ben ik he
beetje kruipolie erin , en hop!quote:
Tja anders kan ik nog altijd zeggen dat ik met rechts gekeken hebquote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach weet je...dat is jou meningdaar vroeg ik toch om? Maar ik ga em toch maar kijken
misschien uhm vind ik het anders, hij leek me wel leuk, maar goed, zoals je zelf al zegt..downloaden kost geen fuck
quote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja anders kan ik nog altijd zeggen dat ik met rechts gekeken heb
gewoon RMA aanvragen.. dat ding is fubarquote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
OK, hier vliegt dadelijk een laptop door de ramen naar buiten.
Zelfde laptop als waar ik eerst mee bezig was.
Kan netwerk niet vinden, verwijderen netwerkkaart loopt hij vast.
quote:
Die zit in Italiequote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon RMA aanvragen.. dat ding is fubar
Hey jijquote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Zie je wel dat die niet rokers veel liever bij ons staanquote:Op maandag 22 september 2008 16:19 schreef Crazy-M het volgende:
zo, even frisse neus opgehaald
scheelt als collegas roken, ff mee naar buiten lopen
ik heb het gewoon nodig vandaagquote:Op maandag 22 september 2008 16:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zie je wel dat die niet rokers veel liever bij ons staan
Nog niet. Maar staat zometeen aan om te downloaden..dus..quote:Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
Wie van jullie heeft Mirrors al gezien???
Ik heb em binnen en gebrand...mooie kwaliteitquote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nog niet. Maar staat zometeen aan om te downloaden..dus..
quote:Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb het gewoon nodig vandaag
za op zo: 4:00 vraag me in godsnaam niet hoevee ldrank opheb of hoe ik ben thuisgekomen.
Zo om 12:30 wakker en weer de kroeg in tot 23:00
en alleen aa nde cola gezeten
Ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op maandag 22 september 2008 16:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb em binnen en gebrand...mooie kwaliteitvanavond lekker kijken
Ja ik bij jou ook..wel zeggen he als je em hebt gezienquote:Op maandag 22 september 2008 16:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt
Doet ikquote:Op maandag 22 september 2008 16:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik bij jou ook..wel zeggen he als je em hebt gezien
hoiquote:
Doe eens niet zulke enge dingen zeggenquote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de mazzel Sgelequote:Op maandag 22 september 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
Oh klote...het is al tijd
Mensen... de groeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |