quote:Op maandag 22 september 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ff plassen
ketsen jullie alvast verder
quote:
Die staat er pas een week ofzoquote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey hebben we een nieuwe OP pic?
mooi hoor!
Lynda ff PM'en?quote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Logician het volgende:
Ik vind het stom dat mijn avatar nog steeds niet in de op staat
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
zo hier is het tijd voor mn bed!
tot de volgende keer maar weer
truste Draakjequote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
Of Lynda heeft het gewoon druk, dat zou ook wel eens kunnenquote:Op maandag 22 september 2008 14:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan... blijkbaar hoor ik er gewoon niet bij![]()
![]()
denk dat ze weinig tijd had i.v.m. haar zolderkamertjequote:Op maandag 22 september 2008 14:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan... blijkbaar hoor ik er gewoon niet bij![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
denk dat ze weinig tijd had i.v.m. haar zolderkamertjehoop dat het nu wel snel zal gebeuren
je hoort er wel bij hoor
Dat is geen hond joh...alles wat stuitert als het blaft...is geen hondquote:Op maandag 22 september 2008 14:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Pas op anders stuur ik de hond achter je aan!![]()
[ afbeelding ]
ga je schoenen poetsen??quote:
of een kat natuurlijkquote:Op maandag 22 september 2008 14:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Pas op anders stuur ik de hond achter je aan!![]()
[ afbeelding ]
jah lekkerquote:
Da's 2xquote:Op maandag 22 september 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ] deze is super!
Die 2e is te ergquote:
Die doet het nietquote:
*proest*quote:
Zit me net te bedenken hoe mijn rottweiler eruit zal zienquote:
Holy crapquote:Op maandag 22 september 2008 15:24 schreef Logician het volgende:
Ja je hebt gelijk erg zielig, mensen doen dan maar?
[ afbeelding ]sexy!
en wat vindt je hiervan ?quote:Op maandag 22 september 2008 15:24 schreef Logician het volgende:
Ja je hebt gelijk erg zielig, mensen doen dan maar?sexy!
gelieve mijn pasfoto te verwijderenquote:Op maandag 22 september 2008 15:24 schreef Logician het volgende:
Ja je hebt gelijk erg zielig, mensen doen dan maar?
[ afbeelding ]sexy!
quote:
Ja die had ik net ook voor mequote:Op maandag 22 september 2008 15:42 schreef Logician het volgende:
Ik heb niets tegen piercings.. maar ..![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En deze maar gewoon als link http://i55.photobucket.com/albums/g129/hklbryhd/ugly-girl.jpg![]()
![]()
quote:
ja, je zou spontaan een hapje nemenquote:
Wat een vreselijke kutfilm is dat zeg....quote:Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
Wie van jullie heeft Mirrors al gezien???
ik niet maar nu ik een en ander lees, klinkt hij wel vetquote:Op maandag 22 september 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
Wie van jullie heeft Mirrors al gezien???
Das jouw meningquote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kutfilm is dat zeg....
meen je dat nou ? wel ? slecht geacteerd ofzo ?quote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kutfilm is dat zeg....
Ja dat vond ik ook en ik kan em in goeie kwaliteit downloaden, maar sgele zegt kutfilmquote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet maar nu ik een en ander lees, klinkt hij wel vet
1
quote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
OK, hier vliegt dadelijk een laptop door de ramen naar buiten.
Zelfde laptop als waar ik eerst mee bezig was.
Kan netwerk niet vinden, verwijderen netwerkkaart loopt hij vast.
ja daar zit wat inquote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef debbie_19 het volgende:
Nou kunnen wij em wel leuk vinden natuurlijk
quote:
Ik zou er in ieder geval niet m'n geld aan uitgevenquote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook en ik kan em in goeie kwaliteit downloaden, maar sgele zegt kutfilm
kan je hem richting mij gooien! kan er wel eentje gebruikenquote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
kreng loopt toch vastquote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je hem richting mij gooien! kan er wel eentje gebruiken
Ik kom ook pas net weer terug hoorquote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ben nu pas actief, bijgekomen van een super weekend
sgelequote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval niet m'n geld aan uitgeven
Nu je zegt downloaden, kan je er geen bult aan vallen natuurlijk.
Alles wat spannend is, zie je al in de trailer...verder vind ik het maar weinig samenhangend en niet overtuigend geacteerd...maar wie ben ik he
jah maar ik al de hele dag aan het "werken"quote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik kom ook pas net weer terug hoor
Ach weet je...dat is jou meningquote:Op maandag 22 september 2008 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval niet m'n geld aan uitgeven
Nu je zegt downloaden, kan je er geen bult aan vallen natuurlijk.
Alles wat spannend is, zie je al in de trailer...verder vind ik het maar weinig samenhangend en niet overtuigend geacteerd...maar wie ben ik he
beetje kruipolie erin , en hop!quote:
Tja anders kan ik nog altijd zeggen dat ik met rechts gekeken hebquote:Op maandag 22 september 2008 16:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach weet je...dat is jou meningdaar vroeg ik toch om? Maar ik ga em toch maar kijken
misschien uhm vind ik het anders, hij leek me wel leuk, maar goed, zoals je zelf al zegt..downloaden kost geen fuck
quote:Op maandag 22 september 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja anders kan ik nog altijd zeggen dat ik met rechts gekeken heb
gewoon RMA aanvragen.. dat ding is fubarquote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
quote:
Die zit in Italiequote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon RMA aanvragen.. dat ding is fubar
Hey jijquote:Op maandag 22 september 2008 16:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon RMA aanvragen.. dat ding is fubar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |