Komt omdat ik geen werk heb en dus tijd over om dit soort posts te makenquote:Op maandag 22 september 2008 05:30 schreef lynda het volgende:
Verkapt "kijk mij eens zeuren op de maandagmorgen en gewoon een zeikerd zijn"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 22 september 2008 07:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb geen zin meer....Mogguh DroxzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
STERF!quote:Op maandag 22 september 2008 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
O das lekkerquote:Op maandag 22 september 2008 07:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF!
Maarja, hoef morgen niet te werken
hahahaha, en maar afvragen waarom je zo zit te stuiteren?quote:Op maandag 22 september 2008 07:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
O das lekker
Gister zoveel cola op ... pis nog net geen pure cola
Mogguh!quote:
tot straksquote:Op maandag 22 september 2008 07:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik ben mijn trein halen, tot straks!
Nah, zit al MTV2 te kijken hier op m'n werk.quote:Op maandag 22 september 2008 07:43 schreef anthony68 het volgende:
He als jullie niets te doen hebben neem dan een kijkje op mijn radio en weblog zie links hieronder....
Gelukkig hoef ik niet te werken zit lekker een filmpje te kijken ben vrijdag geopereerd kan zeker een maand niet zitten nie en bijna nie loppen nie
had abces aan me bil
pijn!!!
die nieuwe clip van metellica is gaaf he met die soldaten...quote:Op maandag 22 september 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, zit al MTV2 te kijken hier op m'n werk.
Metallica is ook weer op TV
Zodra de geweldige leiders van dit land eindelijk eens besluiten dat het ballenlikkerij van de bovenste plank is om je eigen volk de dood in te jagen, om alleen maar een wit voetje bij meneer Bush te halenquote:Op maandag 22 september 2008 07:58 schreef anthony68 het volgende:
[..]
die nieuwe clip van metellica is gaaf he met die soldaten...
wordt het niet eens tijd dat die jongens terug komen??? en onze jongens?? wanneer is het genoog waneer er 10.000 doden zijn net als vietnam???
Zo ik kon echt m'n nest niet uit komen vanmorgenquote:Op maandag 22 september 2008 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Loop niet zo te gapen man, ik ga er scheel van kijken
Mogguh kerel
Mogguhquote:Op maandag 22 september 2008 08:24 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenik heb een extra dag vrij vandaag
Ja ff gebeld..mag ik alsjebliefffffquote:
Da's nie handig!quote:Op maandag 22 september 2008 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ff gebeld..mag ik alsjebliefffffja hoor zegt de baas. Ik moet straks ff met vriend naar ziekenhuis..denk dat hij een hersenschuddingetje ofzo heeft
Gister met z'n kop tegen de vooruit van de sjofel geklapt toen die ineens stilstond omdat de bak vooraan te laag hing en toen dook hij perongeluk een kuil in en klapte hij naar voren. En zo hard rijdt dat ding niet, maar hijs wel hard geraakt
zitten geeneens gordels in
Hijs gewoon beetje lomp af en toequote:
Pijnlijk! Hersenschuddingen kunnen best vervelend zijn, heb ze ook al in alle soorten en maten gehadquote:Op maandag 22 september 2008 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ff gebeld..mag ik alsjebliefffffja hoor zegt de baas. Ik moet straks ff met vriend naar ziekenhuis..denk dat hij een hersenschuddingetje ofzo heeft
Gister met z'n kop tegen de vooruit van de sjofel geklapt toen die ineens stilstond omdat de bak vooraan te laag hing en toen dook hij perongeluk een kuil in en klapte hij naar voren. En zo hard rijdt dat ding niet, maar hijs wel hard geraakt
zitten geeneens gordels in
Minders haha, ja ik ben geen dokter maar hijs misselijk en gisteravond deed ie zo raar...dus ik had zoiets van hmmmmquote:Op maandag 22 september 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pijnlijk! Hersenschuddingen kunnen best vervelend zijn, heb ze ook al in alle soorten en maten gehad
Hier nog eenquote:Op maandag 22 september 2008 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pijnlijk! Hersenschuddingen kunnen best vervelend zijn, heb ze ook al in alle soorten en maten gehad
Lullig dat je er nu pas mee naar een dokter kan. Als je een hersenschudding hebt, mag je normaal niet langer dan 1,5 a 2 uur achter elkaar slapen. Moet iemand je ff wakker maken om te kijken of er niks uit geschudt isquote:Op maandag 22 september 2008 08:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Minders haha, ja ik ben geen dokter maar hijs misselijk en gisteravond deed ie zo raar...dus ik had zoiets van hmmmm
Ja ja ik weet het ook niet, maar hij is wakker geworden dus uhm, misschien valt het wel mee enzoquote:Op maandag 22 september 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier nog een
[..]
Lullig dat je er nu pas mee naar een dokter kan. Als je een hersenschudding hebt, mag je normaal niet langer dan 1,5 a 2 uur achter elkaar slapen. Moet iemand je ff wakker maken om te kijken of er niks uit geschudt is
Hopen dat het meevaltquote:Op maandag 22 september 2008 08:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het ook niet, maar hij is wakker geworden dus uhm, misschien valt het wel mee enzomaar we gaan toch maar ff voor de zekerheid. Hij heeft ook erge last van zijn nek....daar kan je natuurlijk ook flinke hoofdpijn van krijgen
Vast wel..me baas zal wel denkenquote:Op maandag 22 september 2008 08:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hopen dat het meevaltZal wel goedkomen
Als ze zo beginnen te denken is het wel heel erg gesteld hoorquote:Op maandag 22 september 2008 08:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vast wel..me baas zal wel denkenpaar weken geleden ben ik ook maandag vrij geweest omdat me vader zondagavond spontaan in het ziekenhuis was opgenomen..nou ja. Als ze er wat van denken is dat hun probleem
Dat moet je niet door vertellenquote:Op maandag 22 september 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als ze zo beginnen te denken is het wel heel erg gesteld hoor![]()
Geef maar toe..je hebt je vriend met een schep voor z'n kop gerost zodat je vandaag vrij kon zijn
Oke, ik zal het er verder niet over hebbenquote:Op maandag 22 september 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat moet je niet door vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |