Komt omdat ik geen werk heb en dus tijd over om dit soort posts te makenquote:Op maandag 22 september 2008 05:30 schreef lynda het volgende:
Verkapt "kijk mij eens zeuren op de maandagmorgen en gewoon een zeikerd zijn"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 22 september 2008 07:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb geen zin meer....Mogguh DroxzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
STERF!quote:Op maandag 22 september 2008 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
O das lekkerquote:Op maandag 22 september 2008 07:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF!
Maarja, hoef morgen niet te werken
hahahaha, en maar afvragen waarom je zo zit te stuiteren?quote:Op maandag 22 september 2008 07:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
O das lekker
Gister zoveel cola op ... pis nog net geen pure cola
Mogguh!quote:
tot straksquote:Op maandag 22 september 2008 07:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik ben mijn trein halen, tot straks!
Nah, zit al MTV2 te kijken hier op m'n werk.quote:Op maandag 22 september 2008 07:43 schreef anthony68 het volgende:
He als jullie niets te doen hebben neem dan een kijkje op mijn radio en weblog zie links hieronder....
Gelukkig hoef ik niet te werken zit lekker een filmpje te kijken ben vrijdag geopereerd kan zeker een maand niet zitten nie en bijna nie loppen nie
had abces aan me bil
pijn!!!
die nieuwe clip van metellica is gaaf he met die soldaten...quote:Op maandag 22 september 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, zit al MTV2 te kijken hier op m'n werk.
Metallica is ook weer op TV
Zodra de geweldige leiders van dit land eindelijk eens besluiten dat het ballenlikkerij van de bovenste plank is om je eigen volk de dood in te jagen, om alleen maar een wit voetje bij meneer Bush te halenquote:Op maandag 22 september 2008 07:58 schreef anthony68 het volgende:
[..]
die nieuwe clip van metellica is gaaf he met die soldaten...
wordt het niet eens tijd dat die jongens terug komen??? en onze jongens?? wanneer is het genoog waneer er 10.000 doden zijn net als vietnam???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |