quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:09 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeie morgen..
Ik sluit me ook maar aan bij deze groep
Mja ik voel al 2 weken een griepje inslaan, alleen slaat ie niet echt doorquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
ik heb het dan weer warm en dan weer koud maar voel me niet grieperig
Ik ben GilaMonyetquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:10 schreef tripack het volgende:
morguh GilaMonyet![]()
kom erbijwie ben je wat doe je
deze goede morgen klinkt toch geheel anders dan die andere goede morgenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge sletjes... strakke actie sgele
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben GilaMonyet
Woon in Zoetermeer en ben 19 jaar oud
Ik werk bij een Internet Programming bedrijf als commerciel medewerker..
da's ook heus niet fijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik voel al 2 weken een griepje inslaan, alleen slaat ie niet echt door
toch voel ik me hetzelfdequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
deze goede morgen klinkt toch geheel anders dan die andere goede morgen
Haha yeah.. het is nu alleen rustig dus tjah beetje jammerquote:
arme jijquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toch voel ik me hetzelfde
Mornin' champquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge sletjes... strakke actie sgele
i know how you feelquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M voelt zich nog steeds als een duffe hond, een persoon die ene week niet heeft geslpane, een vodje vuil, noem maar op.
en o jah: Koppijn
en ik drink nu maar geen suikerwater, anders verga ik nog in de regen als het gaat regenenquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mornin' champTja.... wist niks anders te verzinnen
Ja maar dat mag niet he...quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
behalve hem het hele treinstel door te beuken
Mogguh!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:29 schreef renedis het volgende:
vanaf nu officieel.. goedemorgen iedereen!
heb net een rit van 30 km achter de rug.. heb er 60 min over gedaan! niet normaal
kon je net zo goed op de fietsquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:29 schreef renedis het volgende:
vanaf nu officieel.. goedemorgen iedereen!
heb net een rit van 30 km achter de rug.. heb er 60 min over gedaan! niet normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |