muzikaal hoorquote:
Ja hoor, kan jij begrijpend lezen dan?quote:
jah, is mijn nieuwe hobbyquote:
werkenquote:Op maandag 22 september 2008 19:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja wij jou ook!
waar was je gast?
Zoals alle andere ook al zeiden.. Drukquote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Logician het volgende:
Ik vind het stom dat mijn avatar nog steeds niet in de op staat
ja hoor waarom zou je daaraan twijfelen dan?quote:Op maandag 22 september 2008 19:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja hoor, kan jij begrijpend lezen dan?
Dan lees er maar niet overquote:Op maandag 22 september 2008 22:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja hoor waarom zou je daaraan twijfelen dan?
Motorische gedeelte, ga ff bij de sloop kijken. Een motorblok is wat 'makkelijker' aan te sluiten, en maakt meer toeren, meer geluid en meer snelheid! Kijk even rond voor een Suzuki GSX-R blokquote:Op maandag 22 september 2008 22:04 schreef crazy987 het volgende:
btw, wij willen misschien een strandbuggy gaan maken met een 900CC 4takt blok eronder
enig idee waar we wat goede spullen kunnen krijgen ?
ook goede morgen smokezquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Motorische gedeelte, ga ff bij de sloop kijken. Een motorblok is wat 'makkelijker' aan te sluiten, en maakt meer toeren, meer geluid en meer snelheid! Kijk even rond voor een Suzuki GSX-R blok
motorblok hebben we alquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Motorische gedeelte, ga ff bij de sloop kijken. Een motorblok is wat 'makkelijker' aan te sluiten, en maakt meer toeren, meer geluid en meer snelheid! Kijk even rond voor een Suzuki GSX-R blok
Ik hoop dat je het me kunt vergevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het me kunt vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu helemaal natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:38 schreef crazy987 het volgende:
oh enne
een hele goeie morgen iedereen
of gaan jullie nu weer zeuren vanwege die "goeie"![]()
goede morgen crazy987quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:38 schreef crazy987 het volgende:
oh enne
een hele goeie morgen iedereen
of gaan jullie nu weer zeuren vanwege die "goeie"![]()
haha okequote:Op dinsdag 23 september 2008 07:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Nee hoor, daar zeur ik niet over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |